ישראל – יוון : מהדקים את שיתוף הפעולה הכלכלי- משלחת רב תחומית בראשות ראש ממשלת יוון בביקור רשמי בישראל

ביוזמת האגף הבינלאומי של איגוד לשכות המסחר התקיימו למעלה מ 400 פגישות עסקיות לאנשי עסקים יוונים עם מקביליהם בישראל.

איגוד לשכות המסחר אירח השבוע משלחת עסקית מיוון שליוותה את ראש ממשלת יוון בביקורו בישראל. במסגרת הביקור ארגן האגף הבינלאומי באיגוד למעלה מ 400 פגישות עסקיות לאנשי עסקים יוונים עם אנשי עסקים בישראל בתחומים שונים. גולת הכותרת של המפגשים נרשמה בכנס שהתקיים ביום רביעי, ה-9.10 במלון "קרלטון" בת"א במטרה לקדם את הסחר בין המדינות השכנות.
 
את הכנס הוביל איגוד לשכות המסחר בשיתוף עם לשכת המסחר ישראל – יוון, התאחדות התעשיינים ומשרד החוץ, והשתתפו בין השאר עו"ד אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר, אריה זייף, סגן נשיא האיגוד, צביקה אורן, יו"ר התאחדות התעשיינים, עו"ד גילה ליבר- גולן, נשיאת לשכת המסחר ישראל – יוון, מר קוסטיס הצידקיס, שר לפיתוח ותחרותיות בממשלת יוון ומר ואסיליס פאיזואיס, נשיא לשכת המסחר יוון- ישראל. 
 
לין אמר בפתיחת הכנס כי "ישנם תחומים כלכליים רבים המשיקים בין המדינות דוגמת מיכון, אנרגיה, כימיקלים, מתכות, פלסטיק, גומי ועוד. עם זאת יש להגדיל את שיתוף הפעולה בין המדינות שכן אנו מאמינים שייבוא מוגבר מכם יביא להגדלת התחרות בשוק המקומי, מה שיועיל לשני הצדדים"  לין קרא בדבריו לנציגי המגזר העסקי היווני בכנס לנצל את ההזדמנות שנקרתה בפניהם כעת ולהביא להגדלת הנתח בו אוחזת יוון מסך היבוא הכולל של ישראל מאירופה.
 

בתמונה: עו"ד אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר. 


צילום: אפרת סער.
  
 

למידע נוסף בתחום זה