אמיר שני נבחר מחדש ליו"ר ארגון התאגידים של סוכני המכס והמשלחים הבינלאומיים

יחד עם שני נבחרו להנהלת הארגון: רונן אזולאי המשנה למנכ"ל חברת אוריין, מיכאל מוגרבי מנכ"ל חברת פלטרנספורט, אבי כהן מחברת אבי-עד לוגיסטיקה, שי רוטברד מנכ"ל משותף חברת פלסקוב, ראובן קריאף יו"ר חברת קריאף אלבטרוס.

אמיר שני מנכ"ל קבוצת עמית לוגיסטיקה נבחר פה אחד לכהונה נוספת בת שנתיים לתפקיד ליו"ר ארגון התאגידים של סוכני המכס והמשלחים הבינלאומיים הפועל באיגוד לשכות המסחר.

כך מסר הבוקר ברי פינטוב, מנכ"ל ארגון התאגידים הפועל במסגרת איגוד לשכות המסחר. ארגון התאגידים של סוכני המכס והמשלחים הבינלאומיים הינו הארגון היציג הגדול בישראל של קהיליית סוכני המכס והמשלחים הבינלאומיים.
 
שני נבחר במסגרת האסיפה הכללית השנתית של הארגון, שהתקיימה ביום חמישי האחרון (31.1.13), בהשתתפות למעלה מ- 60 נציגי חברות.
 
במסגרת האסיפה השנתית ועל פי תקנון הארגון, התקיימו גם בחירות להנהלת הארגון בנוסף לתפקיד היו"ר. על פי התקנון, בחירת חברי הנהלת הארגון נערכת בבחירות חשאיות ומבין חברי ההנהלה בוחרת האסיפה הכללית את יו"ר הארגון בהצבעה גלויה.   

יחד עם שני נבחרו להנהלת הארגון: רונן אזולאי המשנה למנכ"ל חברת אוריין, מיכאל מוגרבי מנכ"ל חברת פלטרנספורט, אבי כהן מחברת אבי-עד לוגיסטיקה, שי רוטברד מנכ"ל משותף חברת פלסקוב, ראובן קריאף יו"ר חברת' קריאף אלבטרוס.


שני: "במרכז האתגרים שעומדים בפנינו ניצבת כמובן מערכת שער עולמי של המכס. המסר הכללי שלי לכולם הוא להצטרף, כי מדובר בהרבה יותר מתוכנה. לא מדובר בנושא שייגמר בכסף, מדובר במרכז הכובד שלנו לשנתיים הקרובות. מי שלא יקלוט את זה ולא ייערך כראוי, ימצא את עצמו בפינה". 
 
ארגון התאגידים מונה כ- 60 חברות מהמובילות בענף השילוח ועמילות המכס בישראל, באמצעותן מנותבת, בשלביה השונים, כ- 85% מכלל פעילות סחר החוץ של ישראל. הארגון פועל כגוף המייצג את הענף מול רשויות ומוסדות ממשלתיים ובקרב קהילת אנשי העסקים, ביניהם - המכס וגוביה, רשות שדות התעופה, רשות הנמלים, ממ"ן, חברות התעופה וחברות הספנות, ופועל להגברת המודעות של העוסקים בסחר חוץ בנושא לוגיסטיקה, ניהול שרשרת האספקה, עמילות מכס ושילוח בינלאומי . 

למידע נוסף בתחום זה