פסגת הליברלים

ירון לרמן, יו"ר מפלגת "עלה ירוק- הרשימה הליברלית" נפגש אתמול (9.1) עם עו"ד אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר, בבית לשכת המסחר בת"א ושוחח עימו על שיתוף הפעולה אותו מתכוונת המפלגה לקדם מול בעלי העסקים בישראל, עם כניסתה לכנסת ה- 19. בפגישה הציג לרמן את עקרונות הרשימה הליברלית ואמר כי המפלגה שמה לה למטרה להיות קול למגזר העסקי שהינו המנוע המרכזי לצמיחה ושגשוגה הכלכלי של מדינת ישראל.

לין, שכיהן כחבר המפלגה הליברלית במסגרת תנועת גח"ל והליכוד, ציין במפגש כי במסגרת תפקידיו בעבר, כממונה על הכנסות המדינה, כח"כ וכיו"ר ועדת חוקה, חוק ומשפט של הכנסת, פעל תמיד ברוח המפלגה הליברלית.

לין הביע דאגתו מהנזק העצום שנגרם לעתיד המגזר העסקי כתוצאה משחיקת זכויות המגזר העסקי, חקיקה אנטי המגזר העסקי והחלטות ביה"ד הארצי לעבודה וציין כי עקרונות "עלה ירוק- הרשימה הליברלית" כמו המאבק כנגד עושק הציבור של המונופולים המוחלטים בבעלות המדינה, הפחתת נטל המס, שחרור המשק מצבת האחיזה של ההסתדרות וועדי העובדים במונופולים של המדינה, פתיחת המשק לתחרות ויצירת סביבה עסקית שתהפוך את ישראל למקום שטוב לעשות בו עסקים, יעניקו את המוטיבציה לבנות עסקים במקום לשחוק את זכויות המגזר העסקי.  

לין הדגיש שעקרונות אלה חופפים לתפיסות היסוד של איגוד לשכות המסחר, ביניהם הגדלת הצמיחה במשק ויצירת מקומות עבודה נוספים. לדבריו עקרונות אלה מרכזיים וחשובים לחיזוק המגזר העסקי על גבו מונחת כלכלת המדינה- והמדינה כולה, וכי לשכת המסחר תשמח לשתף פעולה בקידום מטרות אלה.  

למידע נוסף בתחום זה