ח"כ ד"ר יובל שטייניץ - שר האוצר, באסיפה הכללית ה 51 של לשכת המסחר ת"א והמרכז: לפני שמחלקים את עוגת התקציב צריך קודם לאפות אותה

לפני שמחלקים את עוגת התקציב צריך קודם לאפות אותה. אני רואה התעלמות ברוב המפלגות מ- 2 נושאים מרכזיים: עידוד השקעות   ויצירת מקומות עבודה. מנהיגי מפלגות בישראל מגישים תוכניות כלכלית מבלי לדבר על יצירת הצמיחה ועידוד השקעות.

כך אמר, ח"כ ד"ר יובל שטייניץ - שר האוצר, באסיפה הכללית ה 51, שקיימה לשכת המסחר ת"א והמרכז, בהשתתפות ראשי המפלגות המובילות ומאות מבכירי המגזר העסקי, הפוליטי והמשפטי.
 
בדברים שנשא באסיפה הנערכת במלון דן פנורמה ת"א, תקף  שטייניץ את ח"כ שלי יחימוביץ, יו"ר מפלגת העבודה, ואמר כי אין לה לא ניסיון כלכלי או בטחוני. "מדובר ביומרנות של ח"כ יחימוביץ שלא כיהנה כשרה ולא ניהלה כלום, לנהל את המדינה בעלת האתגרים הכלכליים והביטחוניים מהגדולים בעולם." אמר.
 
"אתם, אנשי עסקים. אתם יודעים יפה את מה שלא כולם מבינים: "לפני שמחלקים את עוגת התקציב צריך קודם לאפות אותה. אני רואה התעלמות ברוב המפלגות מ- 2 נושאים מרכזיים : עידוד השקעות ויצירת מקומות עבודה. מנהיגי מפלגות בישראל מגישים תוכניות כלכלית מבלי לדבר על יצירת הצמיחה ועידוד השקעות".
 
"הפיצול הסקטוריאלי הפוליטי פוגע בכושר הביצוע. מי שרוצה ראש ממשלה חזק צריך לחזק אותו ולא לתת את קולו  למפלגות אחרות." 
   
"מה קרה בכלכלה ב- 4 השנים האחרונות ואיפה אנחנו עומדים ביחס לעולם המערבי. לאחר שמדינת ישראל הייתה בצמיחה שלילית במשך  4 השנים האחרונות נרשמה צמיחה של 15% ואנו עומדים במקום הראשון בעולם מבחינת הצמיחה. הנתונים דומים ביחס לשיעורי  הצמיחה לנפש. כל זה קרה בזכות המנהיגות הכלכלית של הממשלה הנוכחית." 

למידע נוסף בתחום זה