איגוד לשכות המסחר בישראל הצטרף כחבר לארגון מנהלי לשכות המסחר האמריקני - ACCE

איגוד לשכות המסחר בישראל הצטרף כחבר לארגון מנהלי לשכות המסחר האמריקני ACCE (American Chamber of Commerce Executives), ארגון מקצועי בפריסה לאומית שנועד לשרת מנהלים ובכירים בלשכות מסחר אמריקאיות. זוהי הפעם הראשונה בה ארגון ישראלי מצטרף לארגון זה.
ה ACCE  נוסד בשנת 1914 במטרה להעצים את לשכות המסחר המקומיות בארה"ב ולייצר צמיחה עבור העסקים החברים בהן. מטרתו לקדם ולפתח את אנשי המקצוע בלשכות המסחר להובלה עסקית וקהילתית. 
 
הארגון  כולל כ 7000 מנהלים ונציגים מכ-  1400 לשכות מסחר הפרוסות ברחבי ארה"ב, ובראשו עומדים הנשיא מיק פלמינג ויו"ר הדירקטוריון רוי ויליאמס, המשמש גם כיו"ר לשכת המסחר של אוקלהומה סיטי.
 
הצטרפות איגוד לשכות המסחר בישראל ל ACCE   הינה חלק מתהליך מתמשך אותו מוביל נשיא האיגוד, עו"ד אוריאל לין, במטרה לפתח את קשרי הסחר ההדדיים של לשכות המסחר בישראל עם לשכות המסחר המקומיות בארה"ב, ובכדי ליצור פלטפורמה רחבה יותר של קשרים עסקיים בין חברות ישראליות לבין חברות אמריקניות, שתשרת את צורכי חברי הלשכות.  
 
לדברי לין "הצטרפותנו לארגון האמריקני תרחיב את הקשר עם לשכות המסחר ברחבי ארצות הברית, תעלה את המודעות בקרב המגזר העסקי בארה"ב לפוטנציאל הקיים בשוק הישראלי ובכך תציע אלטרנטיבת יבוא נוספת לאנשי העסקים הישראלים. "
 
עוד ציין כי "חלק גדול מהמגזר העסקי בארה"ב הינו בעל פוטנציאל יצוא גדול אך הוא נעדר אוריינטציית ייצוא משום שהשוק המקומי בארה"ב הוא עצום. שיתוף הפעולה והצטרפותנו לארגון האמריקני יסייעו בפיתוח קשרי סחר של העסקים האמריקנים עם המגזר העסקי בישראל. "
למידע נוסף בתחום זה