איגוד לשכות המסחר בפניה לכלל מגזר המסחר והשירותים: לא לעשות אפליה איזה שהיא במכירת סחורות או במתן שירותים מחמת מוצא גזע, צבע, מין או דת

נשיאות איגוד לשכות המסחר קיבלה אמש החלטה פה אחד לשלול כל חקיקה המאפשרת אפליה בתחום המסחר והשירותים. נשיאות האיגוד פונה אל כל חבריה בלשכה ואל כל מגזר המסחר והשירותים בקריאה שלא לעשות אפליה איזה שהיא במכירת סחורות או במתן שירותים מחמת מוצא גזע, צבע, מין או דת למי מתושבי המדינה או לאלה המצויים בתחומה כאורחים לתקופות זמניות.


הנשיאות, כגוף האמון על ייצוג מגזרי המסחר והשירותים בישראל, מחויבת בשוויון מוחלט במתן שירותים או הצעת שירותים לכל הפונים ולכל המבקשים זאת ללא אפליה איזה שהיא. אפילו יהיו חוקים המאפשרים אפליה כאמור, איגוד לשכות המסחר שולל שימוש איזה שהוא בסמכויות אלה.


איגוד לשכות המסחר הינו גוף ציבורי, א-פוליטי ובלתי תלוי המהווה את ארגון העסקים והמעסיקים הגדול בישראל. במסגרת האיגוד פועלים כיום כ-80 חטיבות ענפיות, המייצגות את כל קשת העסקים בענפי המסחר והשירותים. בכלל זה: מסחר סיטונאי, מסחר קמעונאי, יצוא, יבוא, נדל"ן, שוק ההון, שירותים פיננסיים, תיירות, רפואה פרטית, שירותים עסקיים ועוד. כנשיא איגוד לשכות המסחר מכהן עו"ד אוריאל לין.

למידע נוסף בתחום זה