זייף: אבו וילן מייצג את טייקוני הנדל"ן של הקיבוצים

בעקבות התבטאויותיו החריפות של אבשלום אבו וילן, יו"ר התאחדות חקלאי ישראל, נגד חבירתם של חקלאי ישראל, למטה מאבק נגד מדיניות הממשלה ,במסגרת איגוד לשכת המסחר. אריה זייף: "מפליא שמי שמייצג את טייקוני הנדל"ן של הקיבוצים מטיח במטה מאבק חקלאי אותנטי כי הוא חבר לטייקונים"
עו"ד אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר:" לשכת המסחר פתוחה לכל עסק בישראל שלא על בסיס סקטוריאלי. אם 3,000 חקלאים העניקו לראש מטה המאבק, אברהם דניאל,ייפוי כוח לייצגם, הרי שהדבר מלמד שהממסד החקלאי אינו מייצג את ציבור החקלאים"
 
בעקבות התבטאויותיו של אבשלום אבו וילן, יו"ר התאחדות חקלאי ישראל, נגד חבירתם של חקלאי ישראל למטה מאבק בממשלה במסגרת איגוד לשכות המסחר, אמר היום  אריה זייף, סגן נשיא איגוד לשכות המסחר ולשעבר סמנכ"ל משרד החקלאות ויו"ר מועצת הפרחים כי אבו וילן שדיבר על טייקוני לשכת המסחר שכח כנראה את מי הוא מייצג.
 
"מפליא אותי שכנציג טייקוני הנדל"ן של הקיבוצים מעז אבו וילן לומר על הנציגות האותנטית של מטה המאבק החקלאי החדש, כי הם חברו לטייקונים של לשכת המסחר. לאמיתו של דבר, לשכת המסחר מייצגת את כלל העוסקים בישראל, קטנים כגדולים ."
 
עו"ד אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר, הוסיף לביקורת ואמר כי "לשכת המסחר פתוחה לכל עסק בישראל שלא על בסיס סקטוריאלי. אם 3,000 חקלאים העניקו לראש מטה המאבק, אברהם דניאל, ייפוי כוח לייצגם, הרי שהדבר מלמד שהממסד החקלאי אינו מייצג את ציבור החקלאים, ועל אבו וילן להפנים את המסר במקום להטיח איוולות חסרות שחר."
"לשכת המסחר מאמינה בחופש הביטוי ובחופש ההתאגדות והיא תעניק לחקלאים סיוע ככל הנדרש", ציין לין.
למידע נוסף בתחום זה