נשיא האיגוד, בתגובה לקריאתו של יו"ר ההסתדרות להחרים יבואנים ספציפיים: "אני מאוד מצטער אבל יש פה היסחפות אחר גל פופוליסטי. היה נכון שהייתם מקבלים את מלוא העובדות בטרם אתם יוצאים במהלך כנגד ארגונים עסקיים וכנגד ארגון מעסיקים"

עו"ד אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר, בתגובה לקריאתו של יו"ר ההסתדרות להחרים יבואנים ספציפיים: "אני מאוד מצטער אבל יש פה היסחפות אחר גל פופוליסטי. היה נכון שאנשי המקצוע שלך יפגשו אתנו ויקבלו את מלוא העובדות ומלוא תמונות המצב בטרם אתם יוצאים במהלך כנגד ארגונים עסקיים וכנגד ארגון מעסיקים".

לין העביר היום מכתב ליו"ר ההסתדרות, מר ארנון בר דוד, בו הוא מצר על הצעד בו בחר בר דוד, שכל כולו מתקפה חזיתית ופופוליסטית - קריאה לחרם כנגד חברות היבוא דיפלומט, שסטוביץ וקימברלי קלארק.

עוד בטרם ניסה יו"ר ההסתדרות להבין את הגורמים לעליות המחירים ואת העובדות לאשורן ומבלי שבא בדין ודברים עם הגורמים הרלוונטיים, במקרה זה, חברות היבוא ואיגוד לשכות המסחר, בחר מר בר דוד לעלות להתקפה. מהלך זה, לדאבוננו, טבול באי הגינות והוא מזמין עימותים בין ארגוני מעסיקים לבין ההסתדרות הכללית. קריאה זו לחרם נובעת מראייה חלקית של המצב, ולא בראייה כוללת של מה שבאמת משפיע על העלאת מחירי מוצרי הצריכה בישראל.


ישנם צעדים רבים שניתן לעשות וטוב יהיה אם נשתף פעולה באופן קונסטרוקטיבי ולא נגרר לתגרה תקשורתית שמשרתת בעיקר את מי שאחראי ליוקר המחיה בישראל – הממשלה.

למידע נוסף בתחום זה