מכתב המלצה על לשכת שירות נתב"ג

לכבוד
גב' כרמלה
וגב' דייזי

לשכת המסחר - נתב"ג

הנדון: תודעת שירות

כשאדם מן השורה מגיע למקום כמו לשכת המסחר מקום שבו אינטרס המדינה פוגש בכיסו לרוב הוא יוצא כעוס, מרגיש איך שוב שלחה המדינה את ידה הארוכה לדלל את מה שלעיתים בקושי נמצא שם, מצפה לעמוד מול פקידים קשוחים חסרי פשרות וצרי ראייה לבעייתו.

כך גם אני הגעתי אליכם ויצאתי מעודד אחרי שפגשתי בכרמלה ודייזי אשר לדעתי עשו מאמצים של הרבה מעל ומעבר למה שהיו צריכות לעשות. השניים טיפלו במקצועיות בבעיה שהייתהלי והכי חשוב במה שלי נראה כאפתיות כלפי אדם זר.

בטלפונים רבים וברורים ועד שהבעיה לא נפתרה או הגיעה למקום שמכאן אין כבר לאן להמשיך לא הרפו.

לכן רציתי להודות לך ודייזי ולך במיוחד כרמלה על השרות הנפלא שזכיתי מכן בתודה

בברכה,
לייבה ליאור.

קבצים מצורפים

למידע נוסף בתחום זה