מופעלת מערכת מענה טלפוני משופרת ללקוחות במכון התקנים הישראלי

כפי שדיווחנו לחברים בתחילת חודש ינואר 2012, בפגישה של נציגי האיגוד עם נציגי הנהלת מכון התקנים הישראלי – אלה דיווחו כי במכון תופעל מערכת CRM לתקשורת טלפונית משופרת עם הלקוחות, החל מתאריך 1.3.2012.

הנהלת המכון הסבירה כי האנשים שתפקידם להשיב לטלפונים של לקוחות המכון וביניהם יבואנים, ידעו לתת תשובות לפונים כשהם נעזרים במערכת ניהול ידע ובפורטל אינטרנטי שיקשר אותם בזמן אמת לאנשים הטכניים במכון.

באותם מקרים שלא תינתן תשובה מיידית ללקוח המכון, יעשה מעקב אחר סגירת המעגל במתן התשובה.

המערכת החדשה הנ"ל, המיועדת לשפר בצורה ניכרת את רמת השירות הניתן ללקוחות המכון, תופעל תחילה כפיילוט, בתאריך 5.2.2012, במעבדה לכימיה וטקסטיל, ובתאריך 12.2.2012 תופעל בשאר המעבדות.

הנהלת המכון מבקשת שהלקוחות ינהגו בסבלנות בתחילת הפעלת המערכת החדשה, שכתוצאה מכך יתכנו עיכובים מסוימים במענה הטלפוני, כחלק מלימוד המערכת והערכות לשינויים.

חברים הנתקלים בבעיות תקשורת טלפונית עם המכון, לאורך זמן, יכולים לפנות בנושא זה למנהל התחום הענפי הרלוונטי או לאגף יבוא מכס ותקינה של לשכת המסחר תל אביב והמרכז.

למידע נוסף בתחום זה