WELCOME TO ABU DABI مرحبا بكم في أبو ظبي

האם איחוד האמירויות הוא השוק הנכון עבור העסק שלכם? איך מזקקים את הפוטנציאל המסחרי להזדמנות עסקית אמיתית?

לפני שאתם רצים לקנות כרטיס טיסה, הכנו עבורכם סדרה של וובינרים על איך באמת עושים עסקים באיחוד האמירויות ובמדינות המפרץ בכלל: התרבות העסקית המקומית, חוקי הסחר והלוגיסטיקה, תחזיות כלכליות, והפוטנציאל הענק ב- Ecommerce. הינכם מוזמנים לסדרת הרצאות מרתקת שתעניק לכם כלים מעשיים לפעילות עסקית רווחית באיחוד האמירויות בפרט ובמדינות המפרץ בכלל.

ההרצאות יתקיימו ב-ZOOM בין התאריכים 10 – 29 לספטמבר, 2020

 

עשיית עסקים והתרבות העסקית המקומית  - 10/9 | 15:00 
הבנת התרבות העסקית באיחוד האמירויות תסייע לחדור לשווקים נוספים באזור. הוובינר יעניק דוגמאות מהשטח ופתרונות מעשיים לעשיית עסקים, ויסייע לכם להחליט האם איחוד האמירויות הוא השוק הנכון עבור המוצר או השירות שלכם. 
מרצה: פז תובל, מנכ"ל חברת אוויה מדיקל טכנולוג'יס,  המתמחה בניהול והפצה של מכשור רפואי במזרח התיכון.


חוקיות סחר ופתרונות לוגיסטיים יצירתיים - 15/9 | 15:00
חברות ישראליות המעוניינות לפעול באיחוד חייבות להכיר את חוקיות הייבוא ממדינות המפרץ לישראל ולדובאי, כמו גם הליכי יבוא וקבלת רישיונות למוצרים רגישים כמו מזון, תמרוקים, תוצרת חקלאית וכדומה. לצד זאת, העשייה והעסקים במדינות ערב מבוססים על אמון ,דיסקרטיות, ורשת קשרים ענפה ועל החברות הישראליות לדעת איך לשנות את דרך ההתנהלות מולן בצורה יצירתית. 
מרצים: עמיר דמרי, בעלים ומנכ"ל של קבוצת סיגמאי משרדי סחר ושילוח בינלאומי, ואלירן מלול, בעלים ומנכ"ל של חברת Arab Markets הפועלת לקידום האינטרסים של חברות ישראליות בדובאי ואבו דאבי.

 

האקלים הפוליטי-כלכלי וההזדמנויות עבור חברות ישראליות - 23/9 | 15:00 
מהו האקוסיסטם הפוליטי והכלכלי באיחוד ובמדינות המפרץ? הוובינר יסקור את ההיבטים המיוחדים של המשטר הכלכלי (אזורי סחר חופשיים, הסכמים והסדרים עם המדינות השותפות ב- GCC ועוד) תוך ניתוח של סחר החוץ האמירטי ומיפוי הזדמנויות עיקריות עבור חברות ישראליות. 
מרצה: יצחק גל, מכון תווים- מומחה לכלכלה ופיתוח עסקים בשווקים הערביים.


Ecommerce במדינות המפרץ - ערוץ השקעה מבטיח - 29/9 | 15:00
מהיום גם ישראלים יכולים ליהנות מפירות ההשקעה במסחר הדיגיטלי במדינות המפרץ ואיחוד האמירויות בפרט, ממש כפי שהן פועלות כבר שנים באירופה ובארה"ב. הוובינר יעניק כלים מקצועיים ופרקטיים כיצד לפעול באחד מערוצי ההשקעה הצומחים, האטרקטיביים והמבטיחים ביותר באיחוד כיום.

מרצה: שלומי נידם, בעלים ומייסד של קבוצת נידם, מומחה אי-קומרס, אחד מהמוכרים הגדולים באמזון, עושה עסקים באיחוד האמירויות כ 10 שנים.

 

להרשמה לחצו על התמונה

למידע נוסף בתחום זה