נשיא לשכת המסחר של איסטנבול התארח באיגוד לשכות המסחר

ביום רביעי האחרון התארח נשיא לשכת המסחר של איסטנבול, איברהים קגלר, בליווי מספר חברי הנהלה, אצל נשיא איגוד לשכות המסחר, עו"ד אוריאל לין.

לשכת המסחר של איסטנבול הינה אחת מלשכות המסחר הגדולות ביותר בטורקיה, המונה מעל ל-400 אלף חברים. הלשכה עובדת עם כל מדינות העולם ומארחת מאות משלחות עסקיות מכל העולם בשנה, כמו גם מספר רב של תערוכות ומפגשים עסקיים בינלאומיים. זוהי הפעם הראשונה בה הגיע נשיא הלשכה האיסטנבולית לאיגוד לשכות המסחר בישראל.

בפגישה השתתפו נציגים מטעם שתי הלשכות, ובמהלכה שוחחו הצדדים על הידוק היחסים בין המגזרים העסקיים של שתי המדינות, ועל החשיבות הלאומית בהרחבת היקף היבוא מטורקיה לישראל.

עוד הוזכר כי בעוד כשבועיים צפויה להגיע לישראל משלחת עסקית גדולה מטורקיה, במהלכה איגוד לשכות המסחר יתאם פגישות B2B בין נציגים ישראליים לבין נציגים טורקיים, וכן יקיים פורום עסקי בנושא יחסי הסחר ישראל-טורקיה, בסימן עידן חדש ליחסים בין המדינות. לפרטים נוספים לחצו כאן.

המשתתפים בפגישה ציינו כי קיים פוטנציאל ממשי להרחבת היקף הסחר בין המדינות, בשל הסכם הסחר החופשי, הקרבה הגיאוגרפית והתרבותית, ועוד תמריצים שונים להידוק שיתוף הפעולה העסקי בין המדינות.

עוד נידונה משלחת עסקית עתידית שלשכת המסחר האיסטנבולית מעוניינת להביא לישראל במחצית השנייה של שנת 2017, במסגרתה איגוד לשכות המסחר יארח את החברות הטורקיות ויקיים פגישות עסקיות עם חברות ישראליות.

למידע נוסף בתחום זה