קשרים בינלאומיים

קשרים בינלאומיים

ייעוץ עסקי בינלאומי, פתיחת שווקים חדשים, איתור לקוחות ומפיצים בחו"ל, פיתוח קשרים עסקיים עם לשכות מסחר ברחבי העולם ועוד. 

להזמנת השירות

חברים ממליצים - קשרים בינלאומיים

"תודה לאגף לקשרים בינלאומיים על עזרה בפרסום נכון, מובנה וממוקד. הפרסום הוא חלק מסל הכלים שלנו כחברי הלשכה והעבודה בסינרגיה מאוד חשובה. כבר יש לי ליד ללקוח פוטנציאלי גדול. תודה"

Trade Dory International Relations

"שרון והצוות הבינלאומי סייעו לנו רבות ביצירת פגישות עם חברות בשוק הגרמני, זאת באמצעות מינוף הקשרים עם ארגונים דומים בגרמניה. הפגישות שנוצרו כאמור הובילו לקשר עסקי ממשי עם לקוח בגרמניה. כל הכבוד ותודה רבה!"

אר.טי.אס טכנולוגיות בע"מ

"ברצוני לשבח את לירן אביטן על הנכונות, המקצועיות והאדיבות שלו. לירן בהחלט עזר לנו ותמך בכל דרישה שהעלנו. כן יירבו עובדים כמוהו!!!"

לדיקו

"לאחר שהשתמשנו בשירותיו השונים של האגף הבינלאומי, קיבלנו שירות מקצועי, אדיב שהוביל אותנו לתוצאות משביעות רצון.קיבלנו שירות אינטנסיבי על קבלת התוצאה הרצויה.
אנו הנהלת חברת ספיד תאו מודים לאגף הבין לאומי של לשכת המסחר ולמנהלי האגף בפרט"

ספיד טאו

"שירות מהיר והכוונה אל הגורמים המטפלים ברשות המיסים"

IQC

"אנו שוב רוצים להודות ללירן ולחברי לשכת המסחר שנותנים לנו עזרה ותמיכה אין סופית כדי להצליח בעסקים שלנו ולטובת מדינת ישראל"

נס הרים פתרונות חכמים לריחות קשים

"פניתי ללשכת המסחר לצורך קבלת מידע על פרסום החברה ברשת EEN, חזרה אלי דורית גוטמן, קיבלתי שירות מעולה, מקיף, מקצועי ואחראי! אני שבעת רצון מהשירות ומהגישה של דורית ועובדי לשכת המסחר אליהם אני פונה לעזרה. יישר כוח!!"

קומטל ישראל

"הנסיעה לקנדה הייתה מאורגנת בצורה מצוינת, היא הייתה קצרה ואפקטיבית. המארחים היו מסבירי פנים ודאגו לכל הסידורים. נראה שיש תוצאות מידיות, אנחנו בקשר עם כמה ספקים ובקרוב נתחיל לרכוש מהם. תודה!"

בר לכל בע"מ

"לאחר סכסוך ממושך עם ספק טורקי אני שמחה לעדכן שהכסף מהספק נכנס לחשבון הבנק שלנו. תודה רבה לנעמה מאיירס ולכל צוות המחלקה הבינלאומית על העזרה והנכונות למצוא את הדרך הטובה ביותר להשיג את שיתוף הפעולה מצד הספק. ללא עזרתכם לא היינו זוכים לקבל את הפיצוי הראוי מהספק. כמובן שנמשיך לשתף פעולה עם לשכת המסחר גם בעתיד".

דורמקו - שיווק חומרי גלם


"הסיוע של האגף לקשרים בינלאומיים קידם במידה רבה מאד את פעילותינו בשווקים הגלובאליים. התגובתיות המהירה של אנשי הקשר והמידע הממוקד והאיכותי קיצרו מאד את ה- Time to market בגישה לשווקי היעד שלנו".

בקרמוס טכנולוגיות 

 

"האגף לקשרים הבינלאומיים עזרו לי למצוא מפיצים במדינות רבות וכן קבעו לי פגישות עם לקוחות פוטנציאליים.
השירות היה אדיב ומהיר מאד, מקווה שרק ימשיך כך ושיגדיל לנו את המכירות!"

תנובות שדה שיווק

"אנו מודים ללשכת המסחר על המאמץ, ההקשבה והסובלנות. הקשר עם אנשי המשלחת היה מעולה, גם המארגנים בארץ ובחול היו קשובים לכול צרכנו ועזרו לנו מאוד, הכול התנהל בצורה הטובה ביותר שהייתה יכולה להיות".

מוגה אינטרנשיונל

"אנו שמחים שלקחנו חלק בתערוכת מזון מטעם לשכת המסחר. המארגנים הטורקים יצאו מגדרם לתאם לנו פגישות עם מה שאמרנו להם שרלוונטי עבורנו. הארגון והיחס היו לתפארת - אי אפשר היה לבקש יותר".

מעדני מניה

"אני רוצה להודות לנעמה מאיירס מהמחלקה הבינלאומית על עזרתה בהפקת אירוע שהיה מצוין וסייע לי רבות בעבודתי, ואף הוביל לקשרי עבודה עם שותפים פוטנציאליים חדשים מארה"ב. אין זה דבר של מה בכך לעזור בהתראה קצרה לעסק קטן כמו שלי. תודה"

המתחם לשינוי של אביטל סבג לאורח חיים בריא 

"המחלקה הבינלאומית היא נבחרת רצינית, ממוקדת ומפוקסת מטרה. העבודה עמה  קידמה את העסק שלי ופתחה אותנו לשווקים חדשים. הביקור בטורקיה, אשר נתפר כולו ע"י המחלקה ונציג הנספחות באיסטנבול, היה ביקור אפקטיבי ורציני".

שמעל'ה – אמנות התאורה 

"תודה קטנה על עזרה גדולה. עזרתם לי להרים פגישה מוצלחת עם הנספח מקולומביה באוירה נעימה ומקצוענית".

הרמן זמל פרוייקטים 

 

 

מעוניינים להמליץ עלינו גם? לחצו כאן!

פנייה לקבלת שירות

*
*
*
*
*
חבר לשכה?
*
*
Change the CAPTCHA code

חדשות חמות