סחר בינלאומי | | 08/04/2019

לקט הזדמנויות עסקיות, 8.4.19

להלן מקבץ הזדמנויות עסקיות מהעולם. לכניסה למערכת ההזדמנויות העסקיות, לחץ כאן

יוון – חברה השמה דגש רב על טבע וסביבה ומתמחה בייצור חומרי ניקוי אקולוגיים שאינם מכילים כימיקלים מזיקים, מחפשת שותפים עסקיים בישראל. החברה עושה שימוש בחומרי גלם ביולוגיים מהצומח, כמו שפע של שמנים אתריים, שמנים צמחיים ומרכיבים אחרים מהטבע, מה שהופך את המוצרים לבריאים, מתכלים מהר וידידותיים לסביבה. סדרת מוצרי הניחוח של החברה אידיאלית לאמהות עם תינוקות, אנשים הסובלים מאלרגיות, מקומות אכילה וכדומה. מגוון המוצרים כולל: סבון כביסה, מרכך כביסה, נוזל למדיח כלים, סבון ידיים, נוזל רצפה, נוזל לניקוי משטחים, נוזל ניקוי רב-תכליתי (93246).

טורקיה – חברה אשר נוסדה לפני 25 שנים ועוסקת בשיווק ומכירות של מוצרי מזון בריאים וטבעיים על בסיס צמחים, סטנדרטים בינלאומיים, מחפשת מפיצים. הפורטפוליו של החברה כולל מעל ל- 200 מוצרים שונים, ביניהם: כגון: תה, ממרחים, מולסה, שמנים, תמציות באבקה ותמציות נוזליות. תהליך הייצור נעשה באמצעות מכונות אוטומטיות, ללא מגע יד אדם (93315).

 

טורקיה – חברה מובילה מאנקרה, יצרנית מוצרים טבעיים לשיער, כגון: שמפו, מרכך ומוצרים נוספים לטיפול בשיער, מחפשת מפיצים. כל מוצר כולל למעלה מ- 18 תמציות צמחים המונעים נשירת שיער ומגבירים את צמיחת השיער. החברה הוקמה בשנת 2001 והיא מעסיקה 28 עובדים. לחברה למעלה מ- 7,000 נקודות מכירה בטורקיה בלבד כמו רשתות קוסמטיקה, סופרמרקטים, בתי מרקחת ועוד (93316).

 

טורקיה – חברה המתמחה בייצור ויצוא של ריהוט לחדרי אמבטיה, מחפשת לקוחות ברחבי העולם. החברה נוסדה בשנת 2003 והיא מייצרת 40,000 ארונות אמבטיה בשנה באיכות גבוהה במפעל מודרני ומצויד היטב (93318).

ברזיל – חברת סחר ליבוא ויצוא מציעה לייצא לישראל כבול שמיוצר מקליפות של אגוזי קוקוס והינו אידיאלי לגידול כל סוגי הצמחים. המוצר הוא אורגני, ידידותי לסביבה ומכיל הורמוני גדילה טבעיים (93328).

טורקיה – חברה המייצרת בדים לבגדי נשים, מחפשת שותפים עסקיים בישראל. רשימת הבדים כוללת: משי, כותנה, ויסקוזה, פוליאסטר, אקרילן ועוד (93363).

איטליה – חברה בעלת ניסיון של 45 שנים בתחום ייצור חלקים ואביזרים מאלומיניום לתעשיות הנגרות והמסגרות, חלונות ודלתות, תריסים ועוד, מחפשת שותפים עסקיים בישראל. קטלוג החברה כולל למעלה מ- 300 מוצרים שונים והיא מייצרת גם מוצרים בהתאמה אישית על פי דרישה (93642).

סרי לנקה – יצואן של דגי טונה טריים, מעוניין לספק לישראל ומחפש יבואנים. החברה ממוקמת במערב סרי לנקה, בעיר דיג ותיירות פופולארית ובסמוך לנמל ספינות הדייג הגדול במדינה. החברה מחזיקה בכל אישורי התקן הנדרשים (93620).

קוריאה – חברה טכנולוגית מובילה, שפיתחה מערכת אוטומטית מקוונת להנפקת רישיונות נהיגה, מחפשת סוכן בישראל, אשר ביכולתו לקדם את המערכת מול הרשויות הממשלתיות הנוגעות בדבר. מדובר על פתרון משולב, החל מהכשרות, מבחנים וכל התהליך להנפקת רישיונות נהיגה.  מטרות המערכת: ללמד את כללי הנהיגה הבסיסיים בכביש, לשפר את איכות ובטיחות הנהיגה, לשפר את האפקטיביות של מבחני הנהיגה, להקטין את מספר תאונות הדרכים, להפחית את הוצאות הניהול ולמנוע קבלת החלטות סובייקטיביות. המערכת כבר עובדת בהצלחה רבה ברוסיה, גיאורגיה, קזחסטאן, איחוד האמירויות ובכל רחבי דרום קוריאה עם נתח שוק של 80% (93648).

סין – חברה העוסקת בייצור בובות וצעצועים שונים מקטיפה וכריות מצוירות, מעוניינת בקשר עסקי עם סיטונאים, יבואנים וחברות לשיווק באינטרנט. המפעל הוקם בשנת 2008 והוא משתרע על שטח 2,000 מ"ר, והוא מצויד בציוד מתקדם והוא מעסיק צוות מעצבים ועובדים מקצועיים. החברה מציעה גם לייצר מוצרים מותאמים אישית עבור מותגים פרטיים. מציעים מוצרים איכותיים ומחירים תחרותיים (93650).

ארגנטינה – יצרן ציוד רפואי בתחום הנוירולוגיה והנוירופיזיולוגיה (מערכת העצבים), נוירוכירורגיה (ניתוחי מח ומערכת העצבים), מחלות עיניים, לימודי אנטומיה, ניטור כירורגי ועוד, מחפש שותפים עסקיים בישראל. החברה הוקמה בשנת 1976 ומייצאת למדינות אמריקה הלטינית (93705).

קרואטיה – סוכנות תיירות מנוסה מזגרב, עם מעל ל- 35 שנות ניסיון בארגון טיולים נכנסים ויוצאים, טיולים תפורים בהתאם להזמנות אישיות, מחנות ספורט, נסיעות עסקים, קונגרסים, ירידים, אירועים, השכרת רכב, הזמנת כרטיסי טיסה ועוד, מעוניינת בשיתופי פעולה עם סוכנויות נסיעות ישראליות. החברה להוטה לספק ללקוחותיה את השירות הטוב ביותר האפשרי ולהציע את החופשות האיכותיות ביותר עבור מטיילים ישראלים. החברה מעוניינת גם להביא תיירים מקרואטיה לישראל ולצורך כך היא מחפשת שותף עסקי אמין (94365).

בלגיה – חברה המתמחה בעבודות נגרות באיכות גבוהה ובעבודת יד (כולל גילופים), מחפשת סוכן/מפיץ. החברה הוקמה בשנת 1950 ומבצעת פרויקטים למשרדים, עסקים, חנויות, מרכזי מידע, אולמות תצוגה, בתי קפה, מסעדות, בתי מלון, וילות ודירות יוקרה. החברה עושה שימוש בחומרי גלם איכותיים (עץ מלא) בשילוב מתכות, עורות וזכוכית. כמו כן, מבצעים ציפויי עץ לקירות, פנלים לקירות, הנמכת תקרות, פרקטים ודלתות. בין המוצרים: שולחנות ושולחנות אוכל, שולחנות קבלה, חדרי מגורים, כונניות, חדרי שינה, חדרי אמבטיה ומטבחים. החברה מציעה לייצר כל סוג רהיט בהתאם לדרישות הלקוח בעיצוב קלאסי, עתיק או מודרני (94415).

מצרים - חברת סחר ויצואנית מובילה של דגים מעושנים ומלוחים מאלכסנדריה, מחפשת שותפים עסקיים בישראל. החברה הוקמה בשנת 1989 והינה אחת החברות המובילות בתעשיית הדגים המעושנים והמלוחים במצרים. החברה מייצאת כיום לארה"ב ולאירופה ומעוניינת לייצא לישראל מוצרים עם תעודת כשרות (אך לא רק). קטגורית המוצרים כוללת: הרינג, סרדין, מולט (ברבוניה/ מולית אדומה), ביצי דגים (94579).

רוסיה – החברה, שנוסדה בשנת 1939, היא כיום המפעל המוביל והגדול ביותר לטחינת קמח ברוסיה ובאירופה, וביכולתה לעבד עד 1800 טונות של תבואה ביום. מפיקים את סוגי הקמח הבאים: חיטה, סולת, סובין חיטה, שיפון, קמח ללחם, קמח לאטריות, קמח לקרואסונים, קמח למאפיות בכל הדרגות ועוד. כמו כן, מפתחים פתרונות ספציפיים בהתאם לבקשות לקוחות ספציפיות. החברה נמצאת בבעלות קבוצת המזון הגדולה ביותר בצפון-מערב רוסיה. המפעל זכה בפרסים רבים וקיבלה את כל ההסמכות הנדרשות בתחום (94744).

 

למידע נוסף על הזדמנויות עסקיות אלה, יש למלא את הטופס שלהלן, בציון מס' ההצעה שבסוגריים. 

 

 

 

*
*
*
*
*
*
למידע נוסף בתחום זה