סחר בינלאומי | | 20/02/2019

לקט הזדמנויות עסקיות, 20.2.19

להלן מקבץ הזדמנויות עסקיות מהעולם. לכניסה למערכת ההזדמנויות העסקיות, לחץ כאן

טורקיה – חברה מובילה מאיסטנבול, יצרנית ומפיצה של מערכות הצללה של הדור החדש, מציעה לייצא לישראל פרגולות שונות, סוככים, תריסים חשמליים ושמשיות, העמידים בכל תנאי מזג האוויר. לחברה ניסיון של 15 שנים בתחום והיא מייצאת לכ- 78 מדינות שונות ברחבי העולם. מוצריה עומדים בתקני איכות מחמירים, הם אסתטיים ואופנתיים, והיא עושה שימוש בציוד וחומרים המאפשרים התאמה אישית, בהתאם לצרכים הייחודיים של כל לקוח. לכל המוצרים מובטחת אחריות של 5 שנים והם עומדים בטמפרטורות של עד 65 מעלות צלסיוס, הם עמידים בסערות ורוחות של עד 120 קמ"ש, ובחלקם משולבת מערכת חכמה לניקוז מי גשמים (92076).

טורקיה – יצרנית מוצרי הלבשה תחתונה איכותיים לנשים, מציעה לייצא חזיות וסטים של חזיות ותחתונים (92102).

יוון – חברת תיווך המקדמת יצוא של מוצרים יווניים איכותיים ומשרתת לקוחות יווניים ובינלאומיים, מציעה שירותים מלאים ללקוחות ישראלים, החל במגע ראשון עם השוק הפוטנציאלי, דרך משאים ומתנים, ועד למשלוח הסופי. בהתבסס על ניסיון ומומחיות, החברה מציעה לאתר יצרנים וליצור קשר עם ספקים יווניים מאושרים מתחומים שונים, ובעיקר: 1) מזון ומשקאות (כל הקטגוריות, כולל מוצרים אורגניים), תוספי תזונה, 2) מוצרים חקלאיים (טריים, קפואים, יבשים), 3) קוסמטיקה, כימיקלים, תרופות וחומרי גלם, 4) הלבשה והנעלה, 5) מוצרי צריכה (כלי בית, כלי מטבח, כלים מפלסטיק), 6) מכונות, ועוד (92104).

טורקיה – חברה לייצור מוצרי הלבשה ומוצרי טקסטיל לבית, מחפשת שותפים עסקיים בישראל. מייצרים גם בגדי ספורט ומוצרי הלבשה תחתונה. החברה מייצרת גם עבור מותגים מובילים רבים. הייצור מתבצע באמצעות ציוד ומכונות חדישים וצוות של 600 עובדים מנוסים. החברה הוקמה בשנת 1974 והיא ממוקמת באנקרה (92196).

טורקיה – יצרנית שקי PP, LDPE ושקיות אשפה, באיכות גבוהה ומחירים נוחים, מחפשת יבואנים וסיטונאים בישראל (92197).

גואטמלה – מוסד חינוכי עם סניפים ב- 6 אזורים שונים של גואטמלה סיטי, מעוניין לשפר את החינוך הטכנולוגי במדינה ולפתח שיטות מתקדמות לחינוך מרחוק. לצורך הקמת אוניברסיטה חדשה בשנת 2020, מעוניין המוסד בשיתופי פעולה עם מוסדות להשכלה גבוהה וחברות בישראל בתחום של טכנולוגיות ותוכנות לימוד מתקדמות, וזאת מתוך הידיעה על רמות הפיתוח הגבוהות של ישראל בתחום החינוכי והטכנולוגי, כבעלי ברית אסטרטגיים לשיפור הרמה החינוכית והפרודוקטיביות של גואטמלה. שאיפתו היא להוות מוסד חינוכי מתקדם ויעיל ברמות השונות של בית ספר פורמאלי ובתחום מדעי המחשב (קורסים חופשיים), ולהכשיר אנשי מקצוע המסוגלים ללמוד בעצמם ולהצליח בשוק העבודה התחרותי.  המוסד הוקם בשנת 1990 והוא מעסיק 325 עובדים. בבעלותו למעלה מ- 1,200 מחשבים, מערכות מולטימדיה בכל כיתה וציוד טכנולוגי (92354).

בריטניה – חברה אשר הוקמה בשנת 1997 ומתמחה בייצור צבע נגד עובש ופטריות כתוצאה מלחות, מחפשת סוכנים ומפיצים בישראל. הצבע מפחית באופן דרמטי את העיבוי ומפסיק את צמיחת העובש על קירות ותקרות ואזורים לחים (כגון חדרי אמבטיה ומטבחים) על ידי טיפול בשורש הבעיה. שלא כמו בצבעים אחרים, הוא אינו מכיל ביוצידים מזיקים. המוצר קל לשימוש – בדיוק כמו צבע רגיל, והוא מיועד לשימוש בבתים פרטיים ובתעשייה, למשל: על מכולות, גגות מתכת, מבני פלדה ועוד (92359).

מצרים – היצרנית הגדולה ביותר של בייגלה וחטיפים מאז שנת 1998 במצרים ואפריקה, מעוניינת לייצא בייגלה לישראל. המוצר טעים ובריא, אפוי ולא מטוגן, מיוצר בטעמים, צורות וגדלים שונים, נטול כולסטרול, צבעי מאכל וחומרים משמרים, ומיוצר מחומרי גלם טבעיים באיכות הגבוהה ביותר (92479).

ברזיל – חברה ברזילאית מציעה לייצא לישראל משטחי עץ לענף הבניין והרהיטים בגדלים שונים ובתים מוכנים סטנדרטיים מעץ, אך גם לפרויקטים מותאמים אישית (92516).

יוון - חברה מודרנית בבעלות פרטית, הממוקמת בכפר פטרה במרכז  Boeotia(מרכז יוון), יצרנית משקאות חריפים, מעוניינת בקשר עם יבואנים בישראל. בית הזיקוק משתרע על פני שטח של 1,200 מ"ר, וכושר הייצור שלו עומד על 3,000 בקבוקים לשעה. לחברה הסמכה של תקני ISO ו- HACCP. מייצאים כיום לארצות הברית, קנדה ומספר מדינות באירופה. עושים שימוש בחומרי גלם המגיעים מעמק Muses, הנמצא גם הוא ב-Boeot, על מורדות הר ההליקון. זהו מיקום מעולה עבור הכרם. המדרונות של הליקון מהווים קרקע אידיאלית והזרמים הקרים היורדים מפסגת ההר תורמים ליצירת יינות ומשקאות בעלי אופי ייחודי. הפורטפוליו של החברה מכיל מגוון רחב של משקאות אלכוהוליים כגון: tsipouro, רגיל ואורגני, tsipouro עם אניס, כמו גם מוצרים חדשניים כמו תערובת ענבים Mouhtaro, אוזו, ג'ין וודקה. החברה הוקמה בשנת 1999 ומעסיקה 20 עובדים (92559).

אינדונזיה – ספק בעל ניסיון של שיער אינדונזי (טבעי וצבוע), פיאות, תוספות שיער, אביזרים וריסים מלאכותיים, מחפש שותפים עסקיים ברחבי העולם (92541).

קנדה - חברה העוסקת בפיתוח וייצור של ציוד ניטור מים, כגון: מדידת פלס מים, מדידת מוליכות וטמפרטורה, בקרת נוזלים, בקרה תעשייתית, מצלמות בקרה ניידות, מונים, טכנולוגיה להעברת נתונים בזמן אמת ועוד, מחפשת סוכן ומפיץ בלעדי בישראל. על הסוכן/המפיץ להיות בעל ניסיון בתחום ויכולת לספק שירות לציוד (92596).

פפואה ניו גינאה – קואופרטיב המוכר תוצרת חקלאית לשווקים המקומיים בפרובינציות השונות, מחפש טכנולוגיות חקלאיות חדישות ומעוניין במיזמים משותפים לפיתוח והרחבה של פרויקטים בתחומי החקלאות, הדייג ושימור יערות. מדובר על פרויקטים חקלאיים לגידול של פולי קקאו איכותיים, אורז, בקר, גידול דגי אמנון, סרטנים וצלופחים, שימור יערות ופיתוח אתר צפרות למטרות תיירות (92598).

פיליפינים – חברת סחר גלובלית מובילה העוסקת בשמנים, שומנים וחומרי גלם לתעשיות המזון, התרופות, הקוסמטיקה, הכימיקלים ורבות אחרות, מעוניינת לייצא לישראל שמן קוקוס מעודן, שמן קוקוס אורגני, שמן קוקוס מזוקק, חלב קוקוס, חומץ קוקוס, סוכר קוקוס, קמח קוקוס ו-  .Oleo chemicalsהחברה הוקמה בשנת 2010, מספקת מוצרי קוקוס למדינות רבות במשך כ- 10 שנים, מבטיחה שירות לקוחות ברמה גבוהה, שמירה על איכות הסביבה, מוצרים איכותיים ומחירים תחרותיים. מחפשים יבואנים, סוכנים ומפיצים של מוצרי קוקוס בישראל (92835).

קפריסין - חברה בעלת מורשת והיסטוריה ארוכה של למעלה מ- 200 שנים בייצור משקאות אלכוהוליים ויינות (לבנים, אדומים, רוזה, מוגזים, מתוקים), מעוניינת לייצא לישראל ומחפשת יבואנים. לחברה מפעלי ייצור ברומניה וסניפים בקפריסין, יוון, מזרח ומערב אירופה, רוסיה, סין, ארה"ב וברזיל. בנוסף לכך, מקימים כעת מזקקה בניו-יורק. מגוון היינות כולל: סוביניון, Feteasca Alba, קברנה סוביניון, מרלו, רוזה, פינו נואר, שרדונה, Feteasca Neagra, שירז, יין נתזים ועוד. רשימת המשקאות האלכוהוליים כוללת: וודקה, ג'ין, ליקרים, ויסקי, ברנדי. הפעילויות הגלובליות של החברה כוללות השתתפויות בתחרויות בינלאומיות, שיווק דיגיטלי ומסעות פרסום, פרסומים בעיתונות, שיתופי פעולה עם חברות תעופה והשתתפויות בתערוכות ובמופעים ברחבי העולם. החברה זכתה בפרסים בינלאומיים רבים (93153).

 

למידע נוסף על הזדמנויות עסקיות אלה, יש למלא את הטופס שלהלן, בציון מס' ההצעה שבסוגריים. 

 

 

 

*
*
*
*
*
*
למידע נוסף בתחום זה