סחר בינלאומי | | 10/12/2018

לקט הזדמנויות עסקיות, 16.12.18

להלן מקבץ הזדמנויות עסקיות מהעולם. לכניסה למערכת ההזדמנויות העסקיות, לחץ כאן

ארה"ב – ציוד אנליזה לאיתור מזיקים ו/או זיהומים לתעשיית הקנאביס הרפואי. חברה חדשנית בתחום הפארמה והאנליזה מדלוואר (ארה"ב), פיתחה מערכת מהירה וקלה לשימוש, שמאפשרת איתור מזיקים וזיהומים שונים (כגון מתכות כבדות) בתעשיית הקנאביס הרפואי. המערכת מאפשרת תוצאות תוך 5-12 דקות, ואושרה על ידי צבא ארה"ב והסוכנות האמריקאית להגנת הסביבה (EPA). החברה החלה את דרכה במעבדת מחקר של צבא ארה"ב, ובשנת 2002 יצאה לדרך עצמאית, ושמה לה למטרה לקדם חדשנות. החברה מיקדה את היישום של הטכנולוגיות שלה, הידועות כ- Nano-Intelligent Detection/Delivery System (NIDS®), בתחומים הבאים: ננוקפסולציה של תרופות, זיהוי מהיר של סוכני לוחמה ביולוגית, זיהוי מהיר של מזיקים וסוכני לוחמה כימית במים, מזון ומשקאות, בדיקות אימונוגניות לביו תרפיה ועוד. החברה מעוניינת לאתר יבואן / מפיץ / סוכן / נציג בישראל, על מנת לקדם את מוצריהם בקרב סקטור הקנאביס הרפואי (89714).

קנדה - חברה לציוד מכאני ומבני, המשרתת את תעשיות התעופה והחלל, התעשייה הצבאית והגרעינית, מחפשת שותף עסקי בישראל. החברה הינה חברה לייעוץ, הסמכה ובדיקת הסמכה, ומתמחה בתחומים כגון: עיצוב פיתוח ובדיקה של ציוד, צנרת ומתלי צינור; עיצוב מכונות; אוטומציה; מכשור ובקרה; יישום מערכות אבטחת איכות, נהלים והכשרה. לחברה ניסיון רב בתחומים רבים, ביניהם: תחנות כוח גרעיניות, תעשיות התעופה והחלל, תעשייה הצבאית, התעשייה הכימית ופטרו-כימית והיא עומדת בתקני  איכות בינלאומיים רבים (89790). 

פורטוגל - חברת טקסטיל מובילה המייצרת סוגים שונים של גרביים מיוחדות עבור חיילים, מטיילים, עובדים בענף הבנייה וחולי סכרת. מוצרי החברה מיוצרים בפורטוגל באמצעות טכנולוגיית סיבים טכניים מתקדמת. בין המוצרים: גרבי עבודה חזקים במיוחד המיוצרים בטכנולוגיה ייחודית, גרבי הליכה בעלי סיבים ייחודיים השומרים של העור יבש ועמידים בפני טמפרטורת גוף גבוהה וגרביים לסוכרתיים המגנים ושומרים על הרגל ומונעים את דחיסתה. מעוניינים בקשר עסקי עם יבואנים ומפיצים בתחום הטקסטיל, יבואנים ומפיצים לתעשיית הבנייה, ספקים של משרד הביטחון וארגונים צבאיים אחרים בעולם ומפיצים של ציוד רפואי ואורתופדי (89857).

טיוואן – חברה טייוואנית מעוניינת לייצא פלסטיק ממוחזר ופתיתי פלסטיק ממוחזר (90167).

טורקיה –  יצרנית מובילה של מוצרי קוסמטיקה לטיפוח פנים וגוף, סבון, שמפו ובושם, מחפשת שותפים עסקיים. החברה נוסדה באיסטנבול בשנת 1989 והיא מעסיקה 40 עובדים (90171).

טורקיה –חברה העוסקת בייצור ושיווק מגוון רחב של מוצרי אריזה, מחפשת מפיצים בישראל.  לחברה ניסיון של 22 שנים בתחום של ייצור ויצוא מגוון רחב של אריזות, כגון: קופסאות קרטון, והיא מעסיקה למעלה מ-300 עובדים מיומנים, ומחזיקה בתעודות איכות בסטנדרט בינלאומי (90173). 

טורקיה – יצרנית ריהוט מעץ מחפשת יבואן בישראל. החברה מתמחה ביצור וייצוא של רהיטים מעץ, כגון: כיסאות, פינות ישיבה, שולחנות וריהוט גן. בנוסף עוסקים בתכנון וייצור רהיטים בהתאם לצרכי הלקוח. החברה הוקמה בשנת 1995 והיא מעסיקה 30 עובדים (90274).

סינגפור – לחברה מוצר חדשני ייחודי בעולם של שקיות בישול מאלומיניום לברביקיו ולתנורים (המצאה בריטית משנת 2001) לבישול מזון בריא, טעים ומזין. לשקיות חלון אוורור המאפשר לראות את המזון. מציעים גם ייצור עבור מותגים פרטיים. מעוניינים בקשר עסקי עם יצרני מזון, קמעונאים, חברות אירוח והסעדה ועוד (90287).

אסטוניה – יצרן ויצואן של כבול ומוצרי כבול, מחפש יבואנים ומפיצים. החברה מציעה לייצא כבול גולמי ומוצרי כבול, באריזות בגדלים שונים. הכבול מיעד לשימוש חקלאי ולגננות, ומיוצא  למדינות רבות בכל רחבי העולם. באסטוניה נמצאות כיום העתודות הגדולות ביותר של כבול באירופה (90309).

ספרד - יצרנית של מוצרי מזון גורמה, מחפשת יבואן בישראל. מגוון מוצרי החברה כולל: פירות יבשים, עוגת תאנים, תמרים, אגוזים, פירות יבשים ואגוזים בציפוי שוקולד, חטיפים ועוד (90318).

אוקראינה -  החברה  מתמחה בייצור של תערובת אוקראינית טיפוסית של דבש טבעי עם אחוז גבוה של דבש חמניות, ומציעה סוגים שונים של דבש באיכות גבוהה באריזה גדולה או בצנצנות זכוכית בגדלים שונים. החברה בעלת ציוד חדשני וסטנדרט איכות ברמה בינלאומית. מחפשים יבואנים ומפיצים בישראל (90329). 

רומניה - יצרנית זכוכית מבודדת ומוצרי נגרות בניין מאלומיניום, עץ ו- PVC, מחפשת יבואנים ומפיצים. החברה בעלת למעלה מ-10 שנות ניסיון בשוק החלונות ומציעה מוצרים באיכות גבוהה ומחירים תחרותיים (90476).

בולגריה – תחנת הכוח הידרו-אלקטרית הממוקמת בעיירה טטבן (Teteven), באחד מאתרי הנופש ההרריים השלווים ביותר בבולגריה, מוצעת למכירה. תחנת הכוח פועלת באזור מאז שנת 1938, עם קיבולת של 330 קילוואט לשעה, בתפוקה שנתית ממוצעת של 1400000-1700000 קילוואט. התחנה תוכננה ונבנתה על ידי מהנדסים אוסטריים וגרמניים, והיא כוללת קבוצת מבנים, טורבינות מים ומתקנים, על קרקע ליד נהר ויט. המחיר הינו: EUR 1 496 000 והוא כולל: בניינים, מכונות וציוד, תעלות וקו צינורות, מיכלי מים, קרקע סמוכה, גדרות ועוד. המחיר כולל מכירת עסק מורשה של אנרגיה ירוקה באמצעות מקור אנרגיה מתחדשת RES. תחנת הכוח פועלת בכל ימות השנה 24 שעות ביממה. לחברה חוזה רכש להפקת חשמל עד שנת 2025. ההיתר ניתן כל פעם ל- 10 שנים ומתחדש בהתאם לחוק (90946).

הודו – חברת יעוץ מציעה את שירותיה לחברות ישראליות הפועלות או מעוניינות להיכנס לשוק ההודי. החברה הוקמה לפני 32 שנים והיא מציעה מגוון רחב של שירותים, כגון: הקמת חברה, פיננסים וראיית חשבון, יעוץ משפטי, מיסוי, רגולציה ועוד (90957).

מצרים - חברה המייצרת נייר, קלסרים, מחברות, נייר לעבודת יד, מוצרי כריכה ולמינציה, דיו על בסיס מים ועוד, מעוניינת לייצא לישראל ומחפשת יבואנים ומפיצים. החברה מציעה שירות מעולה, מחירים תחרותיים וחדשנות. החברה הוקמה בשנת 1989 ומעסיקה כ- 4,000 עובדים (91032).

 

למידע נוסף על הזדמנויות עסקיות אלה, יש למלא את הטופס שלהלן, בציון מס' ההצעה שבסוגריים. 

 

 

 

*
*
*
*
*
*
למידע נוסף בתחום זה