סחר בינלאומי | | 10/12/2018

לקט הזדמנויות עסקיות, 10.12.18

להלן מקבץ הזדמנויות עסקיות מהעולם. לכניסה למערכת ההזדמנויות העסקיות, לחץ כאן

ארה"ב – שירותי פורמולציה לקנאביס רפואי. חברה חדשנית בתחום הפארמה מדלוואר (ארה"ב), פיתחה טכנולוגיה המבוססת על פטנט ננו-קפסולה של רכיבי THC ו/או CBD פעילים. הפטנט מאפשר הגברה של מסיסות (מסיס לחלוטין במים), יציבות, אחידות במינון, תזמון ההשפעה ועוד. החברה החלה את דרכה במעבדת מחקר של צבא ארה"ב, ובשנת 2002 יצאה לדרך עצמאית, ושמה לה למטרה לקדם חדשנות. החברה מיקדה את היישום של הטכנולוגיות שלה, הידועות כ- Nano-Intelligent Detection/Delivery System (NIDS®), בתחומים הבאים: ננוקפסולציה של תרופות, זיהוי מהיר של סוכני לוחמה ביולוגית, זיהוי מהיר של מזיקים וסוכני לוחמה כימית במים, מזון ומשקאות, בדיקות אימונוגניות לביותרפיה ועוד. החברה מעוניינת לאתר סוכן/נציג בישראל על מנת לקדם את השירותים שלהם בקרב סקטור הקנאביס הרפואי, ו/או בשיתופי פעולה שונים עם חברות ישראליות מהתחום (89713).

טורקיה – יצרנית ויצואנית של מיץ רימונים טרי סחוט אורגני וסירופ רימונים, מחפשת יבואנים בישראל. המיץ מיוצר ממיץ רימונים טהור (לא מתרכיז) והוא אורגני לחלוטין. הרימונים מסופקים מחוות אורגניות. הסירופים של החברה נטולי כל תוספים כגון: סוכר, חומרי טעם וריח, חומרים משמרים, צבע מלאכותי או כימיקלים אחרים. הסירופ מושלם כרוטב לסלט וכתוספת לארוחות. ניתן לאחסנו בטמפרטורת החדר (89800).

פורטוגל - החברה מספקת פתרונות אוטומציה מותאמים אישית לקווי הרכבה ובקרת איכות תעשייתיים בתחום הרכב, חשמל, אלקטרוניקה,רפואה ופרמצבטיקה, מזון, מוצרי צריכה ועוד. בין מוצרי החברה מכונות מיוחדות, מכונות ידניות או חצי אוטומטיות, יחידות עצמאיות חצי אוטומטיות או אוטומטיות. כמו כן לחברה יכולת ייצור עצמאית והיא מייצרת במיקור חוץ עבור חברות ייצור ברחבי העולם. על לקוחותיה נמנות חברות כמו IKEA ,TetraPak ,WAGO ,Bosch. מעוניינים בקשר עסקי עם מפעלים בתחום ההרכבה ובקרת איכות (89856).

טורקיה – היצרנית הגדולה ביותר במדינה של מוצרים רפואיים מתכלים כמו מזרקים, מחטים תת-עוריים ומחט עט לאינסולין, מחפשת מפיץ מנוסה בישראל. החברה הוקמה בשנת 1977, בשנת 2008 נרכשה ע"י משקיעים טורקיים ומאז החברה צומחת ללא הפסקה (89913).

איטליה – חברה מובילה מצפון איטליה, ספקית של כל סוגי הריהוט לבתי חולים ומרפאות, מחפשת שותף עסקי בישראל. לחברה 60 שנות ניסיון בתחום, שבמהלכן רתמה אופן עקבי את טכנולוגיות המתקדמות ביותר בעולם. המוצרים הם ידידותיים לסביבה, עומדים בסטנדרטים המחמירים ביותר, עוברים טיפול של הגנה אנטי-בקטריאלית על מנת למנוע צמיחה של חיידקים מזיקים. החברה מציעה גם שירותי עיצוב TURN-KEY עם פתרונות מלאים ללקוחות. כל פרויקט מתוכנן ע"י צוות אדריכלים על בסיס הצרכים הספציפיים של הלקוחות (89916).

הולנד – נציג מקומי של חברות הייטק, רפואה ורכב, מחפש טכנולוגיות חדשניות, ומעוניין בקשר עם יצרני הייטק ומכשור רפואי (90023).

טיוואן – חברה העוסקת בייצור מטהרי מים וברי מים, מחפשת יבואנים של מטרהרי מים, ברי מים ומערכות אוסמוזה הפוכה (90166).

טורקיה –  יצרן ויצואן של מוצרי מאפה, מחפש יבואנים ומפיצים בישראל. כל המוצרים הם קפואים ומאוחסנים ב- 18- מעלות. המוצרים כוללים: בייגל טורקי, מאפים, פשטידות, לחמניות, עוגות, בקלווה, קינוחים ועוד (90170).

שווייץ – חברה משפחתית בינונית, המתמחה בייצור מוצרי טיפוח טבעיים לשיער  ולגוף, מחפשת מפיץ מנוסה בישראל. על המפיץ להיות בעל יכולת לספק את המוצרים לרשתות בתי מרקחת גדולים, בתי מרקחת פרטיים, קופות חולים וחנויות למוצרים אורגניים. מגוון המוצרים כולל: שמפו (על בסיס דבש, אבוקדו, ביצים, פרח חלמית, ג'ינסנג, אצות ועוד),  שמפו יבש, מרכך שיער, מוצרים טיפוליים לשיער וקרקפת, תרסיסים, מגן צבע, מוס, ג'ל, סבון ג'ל למקלחת, קרם גוף, דאודורנט, קרם ידיים, מוצרים לעור רגיש ועוד. כל המוצרים מיוצרים בשוויץ. לחברה ניסיון של 127 שנים בתחום והיא מעסיקה כ- 170 עובדים (90289).

ארגנטינה – חברת סחר מציעה לייצא לישראל מוצרי מזון מארגנטינה וברזיל. רשימת המוצרים כוללת: סוכר, פולי סויה, תירס צהוב (למאכל אדם או בעלי חיים), כנפי עוף, מלחי ליתיום (90302).

קפריסין – הצעה לייבא מישראל מנדרינות ופלפלים אדומים (90474).

רומניה – יצרן מוצרי קוסמטיקה ומוצרים רפואיים המבוססים על תמציות, תמיסות ושמנים צמחיים, מחפש יבואנים ומפיצים. החברה מייצרת: קרמים, משחות, שמנים, תמיסות ואבקות (90475).

פיליפינים – החברה מעוניינת לייבא מישראל מוצרים לזיהוי פנים של חשודים וכן התראות/אזעקות לעסקים ומשרדי ממשלה, היכולות להיות מקושרות ל- AFIS (מערכת זיהוי ביומטרית אוטומטית של טביעות אצבעות). לחברה קשרים טובים עם הממשלה. בנוסף, החברה מספקת שירותים שונים לחברות זרות המעוניינות להרחיב את פעילותן בפיליפינים, על ידי סיוע בהקמת משרד מקומי (רישום עסקים, הנהלת חשבונות, שכר, ויזות), או איתור מפיצים. החברה היא גם ספקית מובילה של ערכות חירום שונות וערכות לאסונות טבע, ומוצרי הצפנת נתונים כגון כוננים קשיחים חיצוניים להגנה מפני אובדן נתונים וגניבות, וכונני USB על מנת למנוע העברת נתונים קריטיים ומידע לידיים לא נכונות (90580).

בולגריה – תחנת הכוח הידרואלקטרית הממוקמת בעיירה טטבן (Teteven), באחד מאתרי הנופש ההרריים השלווים ביותר בבולגריה, מוצעת למכירה. תחנת הכוח פועלת באזור מאז שנת 1938, עם קיבולת של 330 קילוואט לשעה, בתפוקה שנתית ממוצעת של 1400000-1700000 קילוואט. התחנה תוכננה ונבנתה על ידי מהנדסים אוסטריים וגרמניים, והיא כוללת קבוצת מבנים, טורבינות מים ומתקנים, על קרקע ליד נהר ויט. המחיר הינו: EUR 1 496 000 והוא כולל: בניינים, מכונות וציוד, תעלות וקו צינורות, מיכלי מים, קרקע סמוכה, גדרות ועוד. המחיר כולל מכירת עסק מורשה של אנרגיה ירוקה באמצעות מקור אנרגיה מתחדשת RES. תחנת הכוח פועלת בכל ימות השנה 24 שעות ביממה. לחברה חוזה רכש להפקת חשמל עד שנת 2025. ההיתר ניתן כל פעם ל- 10 שנים ומתחדש בהתאם לחוק (90946).

 

למידע נוסף על הזדמנויות עסקיות אלה, יש למלא את הטופס שלהלן, בציון מס' ההצעה שבסוגריים. 

 

 

 

*
*
*
*
*
*
למידע נוסף בתחום זה