סחר בינלאומי | | 13/11/2018

לקט הזדמנויות עסקיות, 13.11.18

להלן מקבץ הזדמנויות עסקיות מהעולם. לכניסה למערכת ההזדמנויות העסקיות, לחץ כאן

סלובניה – מפיץ ויצואן של משקאות חריפים כמו ברנדי, ליקרים ויינות, עשבי תיבול, חומץ תפוחים,  פטל ו- Elderberries (פרי הסמבוק המשמש בתעשיית היינות), מחפש שותפים עסקיים בישראל. בין המשקאות הפופולאריים שהחברה משווקת ניתן למצוא: ברנדי לימון, ברנדי אוכמניות, ברנדי אגס, ברנדי פטל, ליקר עשב מר, grog (משקה חריף חזק - תמזיג רום מהול במים חמים ומיץ לימון וסוכר) ורבים אחרים. החברה הוקמה בשנת 1989 והמשקאות שלה זכו להכרה של איגוד הגסטרונומיה של בוואריה/גרמניה ומשקה הגרוג זכה למדליית זהב ביריד היין בלובליאנה. מלבד זאת, החברה היתה המפיץ הבלעדי של משקאות חריפים במהלך המשחקים האולימפיים שנערכו בחורף 2018 בסלובניה (88776).

איטליה – יצרן שמן זית כתית מעולה, ערמונים וממרחים בשילוב שמן זית מארטישוקים, פלפלים חריפים, דלעת, זיתים, פטריות, פטריות כמהין ועוד, מחפש יבואנים בישראל. החברה ממוקמת למרגלות הרי ה- Lepine, לא הרחק מרומא, ומאז ארבעה דורות מייצרת ומייצאת שמן זית כתית מעולה, ממרחים וערמונים. הממרחים מהווים תבלין מעולה לטארטים, ברוסקטה, מנות קרות, בשרים, גבינות ורוטב פסטה (88783).

טורקיה –  חברה מגזיאנטפ, יצרנית פסטה וסולת, המייצאת לכ- 60 מדינות שונות, מעוניינת לייצא לישראל ומחפשת יבואנים (88829).

טורקיה –  - יצרן מוביל של ריהוט  לבתי חולים, עם התמחות בייצור כיסאות לדיאליזה, כימותרפיה, פדיאטריה, גניקולוגיה, כיסאות להעברת חולים, וכיסאות רפואיים אחרים, מחפש מפיץ מנוסה בישראל. מייצרים גם מגוון מיטות לענפי הרפואה השונים, שולחנות בדיקה וטיפולים שונים, כיסאות אורחים, עגלות לתינוקות, שידות שונות, ריהוט רפואי אחר ואביזרים (כריות מיוחדות, מזרנים, עמוד לעירוי, משקלים, מחזיק גלילי נייר ועוד). החברה מבטיחה איכות גבוהה ומחירים נוחים. עובדים הרבה עם מכוני דיאליזה ומוכרים היטב בענף זה. מותג החברה הפך למותג מוביל במגזר הרפואי. החברה הוקמה בשנת 2007 ב- Corum והיא מייצרת לשווקים רפואיים מקומיים ובינלאומיים בסטנדרטים בינלאומיים. החברה מחזיקה באישור ה- FDA האמריקני (88843).

טורקיה  - אחת החברות הגדולות בטורקיה, שעוסקת בייצור קמח אורגני באיכות גבוהה, מעוניינת להיכנס לשווקים חדשים ומחפשת שותף עסקי בישראל. החברה מחזיקה בתעודת כשרות ואישורים בינלאומיים מוכרים אחרים. האיכות הגבוהה של המוצרים היא תוצאה של תשומת לב מיוחדת בתהליך הייצור ויישום תקני ISO 22000 ו- FSSC 22000. הקמח אינו מכיל תוספים כימיים, תרופות כימיות או דשנים. תהליך האריזה הוא אוטומטי לחלוטין. מתקן הייצור ממוקם במערב טורקיה (Tekirdag) ומשתרע על שטח בנוי של 10,000 מ"ר ושטח סגור של 5,000 מ"ר. כיום עובדים עם רשתות מזון גדולות מקומיות ובינלאומיות, קמעונאים ומאפיות (88844).

פינלנד – חברה טכנולוגית שהוקמה בשנת 2012 ופיתחה פטנט טכנולוגי שכולל מטהר אוויר ומכשיר אדים, להפחתת הסיכונים הבריאותיים של זיהום אוויר, מעוניינת להפיץ את המוצרים בשווקים בינלאומיים ומחפשת שותפים עסקיים בישראל. החברה פיתחה ומסחרה גרסאות של המוצרים גם עבור שטחים גדולים, והם הותקנו במקומות כמו בדיסני לנד (אטרקציית שודדי הקריביים), תערוכות, שדות תעופה ומוזיאונים. בזכות מוצריה החדשניים זכתה החברה בפרסים רבים וכתבות באמצעי תקשורת מובילים כמו CNN, ניו יורק טיימס, דר שפיגל ועוד. כמו כן, החברה מחפשת משקיע לתהליך הצמיחה שלה ומיזמים משותפים (89080).

הודו – יצרן טקסטיל טכני ואפודים בליסטיים, מחפש מפיץ/שותף עסקי בישראל (89227).

סין – חברת הייטק חדשנית עם תמיכה ממשלתית חזקה, המתמחה באספקת פתרונות בית חכם ומגוון רחב של מוצרי אבטחה כגון: מצלמות ביתיות, מצלמות אבטחה, מצלמות מעקב, מצלמות רשת, מצלמות P2P וכדומה, ופתרונות בית חכם,  מעוניינת לייצא לישראל. החברה מעסיקה 80 מהנדסי חומרה ותוכנה מנוסים למחקר ופיתוח של חדשנות טכנולוגית. מציעים גם שירותי OEM 89274).

אוקראינה – יצרנית תרופות, ויטמינים ותוספי מזון, מחפשת מפיצים בלעדיים לשותפות ארוכת טווח. החברה הוקמה בשנת 2008 ע"י קבוצת אנשי מקצוע מאוקראינה, רוסיה וגרמניה בעלי ניסיון רב בשוק התרופות. לחברה 8 מותגים מצליחים ומוצריה מוכרים היטב ב- 15 מדינות ברחבי העולם והשנה היא עומדת להיכנס לשווקים חדשים באסיה ובאפריקה (89341).

ספרד - חברה הממוקמת במרכז ספרד ומתמחה בייצור צבעים, ציפויים ומוצרים דקורטיביים לתעשייה זו, מעוניינת להרחיב את פעילותה ומחפשת נציג או מפיץ בישראל. לחברה ניסיון של למעלה מ- 30 שנים בתחום הצבע והציפויים (נוסדה ב- 1984) והיא פיתחה צבעים חדשניים על בסיס מים עם תוצאות מצוינות. מגוון המוצרים כולל: צבעים על בסיס מים, צבעים אקולוגיים, צבע אמייל, חומרי איטום, ציפויים שונים ולכות עבור חזיתות, מוצרים לטיפול בעץ, צבעים לרצפות שונות (כולל רצפות סניטריות, מזון), מוצרים דקורטיביים, פריימרים שונים, ציוד ומכונות לצביעה, צבעים למתקני ספורט, בנוסף, מציעים ממיסים, פיגמנטים, אנטי כתמים, חומרי ניקוי, רולרים, מברשות, שפכטלים, ביגוד מגן, משקפים בטיחותיים, מסכות אבק וכו'. כיום כושר הייצור של החברה הוא כ- 15,000 טון בשנה. המחויבות של החברה היא להציע תמיד את האיכות הגבוהה ביותר וטווח רחב של מוצרים ושירותים, על מנת לענות על הצרכים של השוק ולעמוד בציפיות של הלקוחות. על השותף העסקי להיות בעל ניסיון בתעשיית הצבעים, חומרי איטום ובניין (89430).

בריטניה - יצרן של וודקה יוקרתית כשרה בעבודת יד, המיוצרת מסלק סוכר ואינה מכילה גלוטן, מחפש מפיץ בישראל. הוודקה מזוקקת בתהליך מסורתי בסירי נחושת עם בקרת איכות קפדנית. הוודקה זמינה כיום באירופה (צ'כיה, גרמניה, בריטניה ודנמרק), בחנויות דיוטי פרי בשני שדות תעופה מרכזיים בהודו ובפיליפינים, ובקרוב תהיה זמינה בסין ובמדינות אירופיות אחרות כמו צרפת ושוויץ (89466).

אסטוניה - יצרנית מוצרי ניקוי לרכב, ווקס ומוצרי טיפוח לרכב, מעוניינת להיכנס לשוק בישראל ומחפשת שותף עסקי. החברה משתמשת בטכנולוגיה מתקדמת ההופכת את שטיפת הרכב למהירה וקלה ומייצרת מוצרים ידידותיים לסביבה, המאפשרים לשטוף את הרכב ללא שימוש בכימיקלים מסוכנים וללא טיפה אחת של מים. באם רק מיליון איש ישתמשו במוצרים אלה פעמיים בחודש, הדבר יביא לחיסכון של כ- 200 מיליון ליטר מים בחודש. פתרון מושלם לשטיפת המכונית בכל מקום ובכל זמן אשר אינו גוזל יותר מ- 20 דקות. החברה מציעה מוצרים באיכות גבוהה, מחירים תחרותיים מאד, שירות מלא, הובלה ותמיכה בפרסום (89490).

ארה"ב - היצרן הגדול בעולם של בצק פילו, מעוניין לייצא לישראל בצק פילו ומוצרים מבצק פילו כמו: בקלווה, פאי תרד יווני, מיני קונכיות, מתאבנים, קינוחים בעבודת יד ועוד. כל המוצרים קפואים, בעלי חיי מדף של 18 חודשים, ורובם כשרים. החברה הוקמה בשנת 1958 והיא מעסיקה למעלה מ- 150 עובדים (89584). 

קנדה - יצרן, סיטונאי ומפיץ של מסנני יין איכותיים, ציוד לייצור יין, אביזרים, ומוצרים כימיים מיוחדים לייצור יין, מחפש סוכן או מפיץ בלעדי בישראל. המוצרים מיועדים לשימוש מסחרי ושימוש ביתי. באמצעות הטכנולוגיה העדכנית ביותר, החברה מייצרת מגוון רחב של פריטים באיכות גבוהה, כולל: פקקים, מסננים, צינורות/מנעולים לסתימת אוויר, ומערכות לסינון היין. החברה מכסה את כל הציוד הדרוש בתהליכי ייצור יין. המוצרים יעילים מאד וקלים לשימוש (89786).

פורטוגל - חברה המתמחה בתכנון, ניהול, ייצור ואופטימיזציה של תבניות להזרקת פלסטיק המציעה פתרונות בטכנולוגיה חדישה ביותר ופועלת בהתאם לתקני איכות מחמירים. לחברה מפעל ייצור בפורטוגל ושותפים עסקיים רבים במדינות אסטרטגיות בתעשיית הפלסטיק. בין לקוחות החברה: סימנס, טויוטה, פורשה, מרצדס, אאודי, רנו, בוש, פורד, סקודה, ב.מ.ו ועוד.  נציגי החברה מעוניינים להיפגש עם חברות ישראליות בתעשיית הפלסטיק ולקדם שיתופי פעולה עסקיים (89853).

 

למידע נוסף על הזדמנויות עסקיות אלה, יש למלא את הטופס שלהלן, בציון מס' ההצעה שבסוגריים. 

 

 

 

*
*
*
*
*
*
למידע נוסף בתחום זה