סחר בינלאומי | | 23/07/2018

לקט הזדמנויות עסקיות, 23.7.18

להלן מקבץ הזדמנויות עסקיות מהעולם. לכניסה למערכת ההזדמנויות העסקיות, לחץ כאן

פרו – חברה העוסקת בשיווק והפצה של מוצרי מזון ממגדלים גדולים ותאגידים בינלאומיים יוקרתיים (החברה היא נציגה בלעדית של מפעלים רב-לאומיים), מחפשת שותפים עסקיים בישראל. מגוון המוצרים כולל: סוכר, חיטה, תירס, אורז, ירקות טריים, קפה, שימורים ומוצרי מזון ארוזים, דבש, שמן, ריבה, בשר, ממתקים ושוקולדים, מזון לחיות מחמד ועוד. כמו כן, החברה מספקת מוצרי מזון כשרים עבור קהילות יהודיות ומשווקת סחורות ומוצרים של המותגים הידועים ביותר בעולם (83241).

בולגריה – יצרן וספק של גלגלי פלדה תעשייתיים ומסגרות למלגזות שונות, מעוניין בקשר עסקי עם יצרנים של כלי רכב תעשייתיים, מלגזות ויבואנים של חלקי חילוף. טווח המוצרים כולל עובי בקוטר של 3 עד 10 וקוטר מ- 8 עד 20 (83268).

טורקיה – חברה מאיזמיר, יצרנית מוצרי קוסמטיקה מקצועית, מוצרים לטיפוח העור, כף הרגל והציפורניים וכן מכשור רפואי להרזיה, מכשירי לייזר ואפילציה להסרת שיער, גלי אולטרה-סאונד, ריהוט נלווה ועוד, מחפשת שותפים עסקיים בישראל. החברה מספקת מוצרים באיכות גבוהה, שירות טכני ומעסיקה צוות מומחים אשר צבר ניסיון רב בעבודה בתחום זה, על מנת לספק את הפתרונות המדויקים והחדשניים ביותר עבור צרכי הלקוחות (83605).

טורקיה –  חברה מקוניה, יצרנית של שוקולדים, ממתקים ומארזי שי, מעוניינת לייצא לישראל. החברה עוסקת בתחום זה כבר 23 שנים, ולה מתקן ייצור מודרני וצוות עובדים מקצועי (83606).

טורקיה –  חברה המייצרת מוצרי פלסטיק שונים (כוסות, צלחות, תיבות אחסון, קערות, דלי קרח, מגשים, פרטי מטבח ועוד) ומוצרים לקידום מכירות יצירתיים ועמידים כמו נייר מכתבים, פריטים לשולחן העבודה, שעוני קיר, מחזיקי מפתחות, פותחני בקבוקים, מחפשת סוכנים. לחברה ניסיון של 45 שנים בשוק המקומי וכעת מעוניינת להרחיב את פעילותה. ניתן לייצר את כל המוצרים על בסיס עיצובים ודרישות ספציפיות של הלקוחות (83703).

טורקיה – יצרנית מסננים תעשייתיים, בעלת ידע מעמיק וניסיון של 50 שנים בתחום,  עבור תהליכים תעשייתיים של נוזלים, גז ואבק, וכן פעילויות הנדסיות שונות, מחפשת שותפים עסקיים. החברה הינה הספקית הגדולה ביותר של מסננים תעשייתיים של החברות הטורקיות הגדולות ופועלת בקנה אחד עם תקני האיכות הבינלאומיים (83737).

טורקיה - חברה העוסקת בייצור שוקולדים, סוכריות ומארזי שי, מחפשת יבואנים. השוקולדים מיוצרים במילויים שונים כמו פצפוצי אורז, אגוזים, קפה, פירות, טופי וקרמל. כמו כן, מייצרים מארזי שי. החברה נוסדה בשנת 1987 ולה מתקני ייצור מודרניים והיגייניים על פני שטח של 2,000 מ"ר באזור התעשייה של קוניה והיא מעסיקה 50 עובדים מקצועיים. מייצאים קרוב ל- 20 מדינות ברחבי העולם ומעוניינים להרחיב את היקף היצוא (83836).

טייוואן – יצרן מוצרי מחשוב וציוד עזר נלווה באיכות גבוהה, מחפש מפיץ בישראל, בעל ניסיון ביבוא מוצרי אלקטרוניקה. עם כמעט 30 שנות ניסיון בתחום, החברה מספקת לוחות אם, מחשבים שולחניים, מחשבים ניידים, כרטיסי מסך ומוצרים ניידים אחרים ושירותי עיצוב תוכנה (83885).

ארה"ב – היצרן הגדול ביותר בצפון אמריקה של מוצרי אופטיקה מפלסטיקה לצרכנים, יישומים רפואיים, אלקטרוניקה, ביטחון, תעשיות ביומטריות ועוד, מחפש שותף עסקי בישראל (83948).

איטליה – סוכן של מוצרי עור כמו תיקי עור, מוצרי עור קטנים וחלקי עור עליונים לייצור נעליים, מעוניין לספק את המוצרים לישראל. לחברה ניסיון של 22 שנים בתחום והיא עובדת עם לקוחות איטלקים רבים, ביניהם מותגים מפורסמים מאד. עבדו עם קלווין קליין, ג'יאן מרקו ונטורי, Piquadro, T uscan, Castelari ועוד. קיבולת הייצור עומדת על 40,000 תיקים בחודש ו- 80,000 מוצרי עור קטנים. לחברה צוות עובדים מיומן והיא מציעה איכות גבוהה ושירות מעולה (84689).

אוקראינה – אחת מחברות ההפצה הגדולות בשוק האוקראיני המתמחה במשקאות קלים ואלכוהוליים, מעוניינת לייצא לישראל ומחפשת קשר עם מפיצים ויבואנים של משקאות ורשתות מסחר. החברה החלה את פעילותה בשנת 1996 ובמהלך שנות פעילותה צברה מוניטין רב (84834).

קפריסין – חברה קפריסאית מתחום הנדל"ן מעוניינת למכור פרויקטים למגורים ולמסחר בלימסול (84836).

תאילנד – מותג מוצרים אלקטרוניים וטכנולוגיים חדשניים וממותגים, כולל ייצור והרכבת לוחות מעגלים מודפסים והתקנים אלקטרוניים. החברה הוקמה בשנת 1989 כיצרן ומפיץ של ציוד טלקומוניקציה, מד חשמל ומערכות אלקטרוניות, בשנת 2005 נרשמה כחברה ציבורית וכיום כוללת הקבוצה 11 חברות. רשימת המוצרים והשירותים כוללת: שירותי EMS – החל מעיצוב ועד ייצור מוצר מוגמר, ציוד תקשורת, מערכות תעבורה אלקטרוניות, מערכות GPS לרכב באמצעות לוויין, מדידה אלקטרונית, נורות LED, מוצרים לבטיחות סביבה ואנרגיה, עמדות טעינה לרכב חשמלי, שירותים לעסקים כגון: מערכות תשלום אונליין, מערכות לטעינה מראש של טלפונים ניידים ועוד. החברה מעוניינת להרחיב את פעילותה לשווקים חדשים ומחפשת שותפים עסקיים בישראל (85197).

רוסיה - אחת מיצרניות המזון הגדולות ביותר ברוסיה, מעוניינת ביצירת שיתופי פעולה עם יבואנים ישראלים בתחום המזון. החברה מתמקדת בייצור של מאפים מכל הסוגים, קרוטונים, פסטות, לחמים, ממרחים, מזון מוכן קפוא, וופלים, חטיפים על בסיס תירס, קמח וחיטה. לחברה מפעלי ייצור משלה הכוללים תשע מאפיות בלייפציג ובמחוז פנזה, מפעל פסטה ומפעל מודרני להפקת קמח מסוגים שונים (85250).

מכסיקו – חברה העוסקת בייצור מוצרי פלדה כגון: מוטות, בריחים, גדרות, תיל ותיל דוקרני, מסמרים, רשתות ללולים ומשק חי, רשת מרותכת אלקטרונית, צריחים מרותכים אלקטרוניים, מוט גלי, קונצרטינה, אביזרים וכדומה, מעוניינת להרחיב את פעילות היצוא שלה ומחפשת שותפים עסקיים בישראל. השותפים הפוטנציאליים הם מפיצים של חומרי בניין ויבואנים. החברה הוקמה בשנת 1973 והיא מעסיקה 317 עובדים (85700).

 

למידע נוסף על הזדמנויות עסקיות אלה, יש למלא את הטופס שלהלן, בציון מס' ההצעה שבסוגריים. 

*
*
*
*
*
*
למידע נוסף בתחום זה