סחר בינלאומי | | 17/06/2018

לקט הזדמנויות עסקיות, 10.6.187

להלן מקבץ הזדמנויות עסקיות מהעולם. לכניסה למערכת ההזדמנויות העסקיות, לחץ כאן

טיוואן – חברה המייצרת מברשות שיניים ידידותיות לסביבה ומוצרים לשמירה על היגיינת השן, מעוניינת בקשר עסקי עם יבואנים בישראל (81877).

טורקיה –  הצעה לייצוא דולומיט. הדולומיט משמש כמקור של מגנזיום לתעשיות הזכוכית, הקרמיקה, הפלדה, החקלאות, התרופות והבטון (82880).

טורקיה –  חברת הפצה של מוצרי מזון מעוניינת בקשר עסקי עם יבואנים ומפיצים. רשימת המוצרים כוללת: שימורי מזון, פירות וירקות טריים, תבלינים, פטריות טריות ומיובשות, אורז, קמח, אגוזים ומוצרים קפואים (83069).

טורקיה –  חברה מאיזמיר, יצרנית קורות עץ, לוחות עץ, פאנלים, דקים וריהוט גן, עץ ורהיטי גינה, מחפשת שותפים עסקיים בישראל (82886).

טורקיה –  מפעל מאיזמיר שמתמחה בייצור מייבשים מפלדה למגבות ואביזרים. ישנה אפשרות להזמין מוצרים בצורות, צבעים, ציפויים וגדלים שונים. החברה מבטיחה איכות גבוהה ומחירים תחרותיים מאד. עובדים כקבלני משנה עבור מותגים מפורסמים בעולם (83071).

יוון - חברה המציעה מערכות ושירותים לערים חכמות, חקלאות חכמה, פתרון תקשורת למצבי חירום והצלה, פלטפורמת מעקב המזהה מראש אירועים, התקנים לוגיים הניתנים לתכנות עבור תשתיות ענן, מעוניינת לייצא מערכת מתקדמת לניהול ושליטה על תאורת חוץ. מוצר זה הוא שילוב ייחודי של טכנולוגיות המספקות פעולה אינטואיטיבית באמצעות האינטרנט. תאורת הרחוב היא ללא ספק אחד המקורות העיקריים של צריכת אנרגיה במגזר הציבורי. לעמודי התאורה חיים משוערים של עד 30 שנים וניהול "חכם" של נכסים אלה יכול להיות מועיל מאוד לאזרח כמו גם למדינה. בעתיד הלא רחוק עמודי התאורה ישמשו כלי ליצירת רשתות על מנת להפעיל שירותים נוספים עבור אזרחים (ניהול פסולת, חניה, זיהוי זיהום, מעקב אחר אירועים וכו'), לכן, מלבד השליטה על התאורה (עמעום, הפעלה, כיבוי ועוד), עלויות צריכת האנרגיה ירדו מאד. המערכת משדרגת את אפשרת השליטה בכביש או בפארק וטיפול עצמאי בכל מנורה בנפרד עם אופציית הפעלה/הפסקה, רמת התאורה, מדידת הצריכה וכן מעקב אחר פעילותה. פתרון זה מאפשר ניהול בהתאם למזג האוויר, טמפרטורה, תנועה של אנשים/כלי רכב או פרמטרים נוספים, באמצעות ממשק מבוסס ענן גמיש וידידותי למשתמש. יישום האפליקציה, בשילוב עם מנורות LED, יגרמו לחסכון בחשמל עד לשיעור של 82 אחוז ויאפשרו שליטה בזמן אמת ותחזוקה קלה. היתרונות העיקריים של המערכת: שיתוף נתונים בין יישומי העיר, התאמה אישית ולפי דרישה, בקרה על כל נורה, חסכון באנרגיה, ניהול תשתיות טוב יותר, מדידת הספק, פחות פליטת CO2, אמינות מוגברת ובטיחות, יכולת הרחבה עבור יישומים עירוניים אחרים כמו ניהול פסולת, סיוע בחניה, בקרת תנועה, תדלוק של כלי רכב חשמליים, איסוף אשפה ועוד  (83621).

ארה"ב – יצרן של אזיקים בעלי רמת אבטחה גבוהה ומערכת נעילה מיוחדת, עבור כוחות אכיפת החוק (משטרה, בתי סוהר, מתקני כליאה ועוד), מחפש סוכן בישראל  (83944).

איטליה – יצרנית בגדים פרה-רפואיים מעוניינת לייצא לישראל חזיות מיוחדות לאחר ניתוחי הגדלת חזה, חזיות הנקה וחזיות ספורט, מכנסי טייץ נגד צלוליטיס (ארוכים וקצרים), גופיות דחוסות, מחוכים אלסטיים לאחר שאיבת שומן ומחוכים להרזיה, תחתונים סופגים לבריחת שתן, גרביים רפואיים ומקצועיים לספורטאים, חולצות ספורט תרמיות, כריות מצמר אנגורה לחימום תפרים, שרוולים אלסטיים עבור נקעים ועוד, מחפשת שותפים עסקיים בישראל. החברה החלה את פעילותה בשנת 1957 (למעלה מ- 60 שנות ניסיון) והיא מתמקדת במוצרי בריאות לרווחת הלקוחות.  כל המוצרים מיוצרים באיטליה (84113).

פיליפינים – חברה פיליפינית בבעלות וניהול אירופי, יצואנית של בננות ואננס ובאיכות גבוהה, מעוניינת לספק את המוצרים לישראל. המוצרים נארזים באריזות סטנדרטיות של 13.5 ק"ג, וניתן להדפיס על גביהן את לוגו הלקוח (84120).

בלגיה - חברה מאנטוורפן, העוסקת בפיתוח ומסחור של מכשור רפואי חדשני, המשפר את איכות בדיקות האבחון ודיוק אספקת תרופות למחלות זיהומיות ואונקולוגיה, מעוניינת להרחיב את עסקיה ומחפש נציג (לא מפיץ) בישראל, בעל ניסיון בעבודה עם מכשירים רפואיים חדשניים. החברה מציעה שני מוצרים: 1) Colli-pee – מכשיר לאיסוף שתן ראשון, המציע תוצאות מעולות, נוחות לחולה ולצוות הרפואי. המכשיר מוגן בפטנט והוא בעל תקן אירופאי CE וזמין מסחרית. פלטפורמת הדגימה של המכשיר מציעה אפשרויות חדשות למפתחים ויצרנים של בדיקות אבחון, ומסייע לאבחון מוקדם של סרטן אורולוגי ומערכתי, 2) Vax-ID – מכשיר הזרקה תוך-עורי חדשני להזרקת תרופות. המכשיר מונע כאבים, קל לשימוש, מספק דיוק רב, ומציע אפשרויות חדשות למפתחי ויצרני חיסונים ויישומים אחרים (84329).

קולומביה - חברה המייצרת ומייצאת קונדומים לנשים וגברים בפיתוח חדשני וייחודי, מעוניינת לייצא לישראל ומחפשת יבואנים. החברה מציעה מוצרים חדשניים לנשים ולגברים העשויים משרף סינטטי, הידוע כהיפו-אלרגני וכחומר חזק במיוחד. מוצרי החברה עומדים בסטנדרט האירופאי ומשווקים כיום במספר מדינות אירופה, אמריקה הלטינית ובקנדה. החברה היא הראשונה והיחידה בעולם המייצרת קונדומים מסוג חדשני זה ואף זכתה בתואר "הדור החדש של הקונדומים". מעוניינים לשווק את מוצריהם לחברות הפארמה ולחברות ההפצה בישראל (84831).

ליטא - יצרנית שוקולדים ב-6 טעמים שונים, שוקולד כהה, שוקולד טבעוני ובצורת חומר גלם, מעוניינת בקשר עסקי עם מפיצים, רשתות מזון בריאות, חנויות של מזון גורמה, בתי קפה ומקומות המגישים מזון צמחוני וטבעוני. המוצרים הינם בריאים, אקולוגיים, בעלי טעם עשיר מאד וערך קלורי נמוך. השוקולדים מיוצרים בעבודת יד והם אינם מכילים סוכר, גלוטן ולקטוז. אחוז הקקאו הוא בין 83 עד 90 אחוז. מתאים מאד לאנשים הסובלים מסוכרת, אלרגיות, ילדים, אנשים השומרים על דיאטה ו/או חיים בריאים (84852).

קרואטיה - חברה העוסקת בפיתוח והפצה של מפות עיר אינטראקטיביות, שיתוף מידע שימושי מבחינה חברתית ואבטחה של תושבים, מציעה לספק נתונים מדויקים על מספר האנשים במיקום מסוים ובזמן אמת. השירותים מיועדים לעיריות, מארגנים של פסטיבלים, קונצרטים, אירועי ספורט, קניונים ומפגשים עסקיים. השירותים כוללים: תכנון הפרויקט (כולל הדמיה בתלת-ממד), ניהול ופיקוח, הערכה לאחר האירוע, איתור קבלנים וקבלני משנה, חברות להשכרת ציוד והכנת תשתיות (אנרגיה, כבישי שירות, כניסות, יציאות חירום, מסדרונות בטיחות, קייטרינג וקמעונאות, מגרשי חניה ועוד), בקרת גישה, עמדות תשלום, קבלת היתרים (עיריות, משטרה, מכבי אש, שירותי אמבולנסים), ומגעים עם נותני שירותים שונים, תקצוב וניהול צוות ותהליכים בתחום. ללא קשר לגודל של האירוע, שימוש בשירותי החברה יוכל לפשט את תהליך הארגון ולצמצם את ההוצאות (84881).

פורטוגל - חברה מובילה בתחומה, המתמחה במתן פתרונות הנדסיים מתקדמים בשלל נרחב של ענפי האנרגיה והחשמל, הסביבה, התעשייה והתחבורה, מעוניינת בקשר עסקי עם חברות אנרגיה, מפעילים של רכבות עיליות (מטרו), פרויקטים פוטו-וולטאיים, פרויקטים סביבתיים (טיפול במים וטיפול בפסולת), ומטענים לכלי רכב חשמליים. החברה המספקת פתרונות הנדסיים הכוללים הקמה של תחנות כוח הידרו ותחנות כוח סולאריות, מציעה פתרונות בתחומי אספקת וטיפול מים, טיפול בשפכים ופסולת מוצקה, מערכות השקיה ופתרונות לתעשייה (בתי זיקוק, פלדה, מלט, נייר, נמלים). כמו כן, החברה מובילה בתחום התחבורה ומתמקדת במערכות טעינה מהירות לענף הרכבים האלקטרונים ומגוון רחב של ציוד מתקדם למסילות. החברה הוקמה בשנות ה-40, מעסיקה כ- 2,330 עובדים, ופועלת ביותר מ-65 מדינות ברחבי העולם. מעוניינים לספק מוצרים ושירותים לחברות ישראליות וליצור שיתופי פעולה במגוון תחומים, תוך שהיא פועלת למען קידום הקיימות בעולם (84891).

בריטניה - חברה המייצרת חטיפי ג'לי טבעיים ובריאים לילדים, מעוניינת לייצא לישראל ומחפש שותף עסקי. המוצר נבחר כחטיף הטוב ביותר לילדים בבריטניה על ידיLBC  (Leading Britain's Conversation), תכנית הרדיו הפופולארית בבריטניה, בשנים 2017 ו- 2018. המוצר נמכר בחנויות רבות ברחבי בריטניה והוא ארוז בשקיות חדשניות, האהובות מאד על הילדים (85251).

 

למידע נוסף על הזדמנויות עסקיות אלה, יש למלא את הטופס שלהלן, בציון מס' ההצעה שבסוגריים. 

*
*
*
*
*
*
למידע נוסף בתחום זה