סחר בינלאומי | | 28/05/2018

לקט הזדמנויות עסקיות, 28.5.18

להלן מקבץ הזדמנויות עסקיות מהעולם. לכניסה למערכת ההזדמנויות העסקיות, לחץ כאן

טייוואן – החברה מתמחה בייצור שסתומים לצנרות כגון: שסתומי ביטחון והפחתת לחץ, דיאפרגמה, שער, פרפר ועוד. מייצרים גם מוצרים נלווים לשסתומים כמו אקטואטורים ומחברים והם יצרני OEM. מוצרי החברה מיועדים לתעשייה, בעיקר לתעשיות הגז והנפט, התעשייה הכימית, תעשיות המים, סמיקונדוקטור ועוד. מציעים מחירים תחרותיים וייצור עם פיקוח תחת סטנדרטים בינלאומיים. מעוניינים בקשר עסקי עם יבואנים, מפיצים או סיטונאים של שסתומים, קבלנים, יצרני בוילרים ומפעלי תעשייה כפי שצוין לעיל (81747).

טורקיה – חברה אשר פיתחה גלאי מתכות מיוחד, מחפשת סוכן בלעדי בישראל. החברה מציעה פתרון נוח, בעלויות ללא תחרות, ומספקת תמיכה מושלמת לשביעות רצון הלקוחות (82361).

סלובניה – חברה שנוסדה ב- 1975 ומתמחה בייצור מגוון רחב של קפיצי גז, מעוניינת לייצא לישראל. הקפיצים מיועדים לשימוש בתעשיית הרכב (ייצור אוטובוסים, קרוונים, טרקטורים, מלגזות ועוד), תעשיית הרהיטים, ייצור מכשירים טכניים שונים ועוד (82403).

טורקיה – יצרנית מכשירים רפואיים ומוצרי טקסטיל רפואי, מעוניינת בקשר עסקי עם יבואנים, סיטונאים, רשתות בתי מרקחת וקרנות השקעה לפיתוח מוצרים חדשים. מוצרי החברה כוללים תמיסות שונות לשטיפות אף ושקיות חד-פעמיות של תערובת יבשה להמסה במים לשטיפות אף, המקלות על סימפטומים המבוססים על גודש באף, אלרגיות, זיהומים בסינוסים, נזלת (כולל נשים בהריון), ובעיות במעברי האף. המוצרים מתאימים גם לשימוש על בסיס יומי של חולי סיסטיק פיברוזיס וכתרופת מניעה לעובדים המועסקים בסביבה של אבק וזיהום אוויר. החברה מחזיקה אישורים של רשויות רגולטוריות המבטיחות כי המוצרים עומדים בדרישות הנדרשות (82453).

טורקיה – חברה המספקת פתרונות חדשניים לתעשייה הדנטאלית ומייצאת לכ- 50 מדינות ברחבי העולם, מעוניינת להתרחב לשווקים נוספים ולאתר שותפים עסקיים בישראל. החברה מייצרת בעיקר מוצרים לתעשייה הדנטאלית כמו: תבניות יציקה לשיניים (גם לתכשיטים), סינרים מתכלים למטופלים, מגוון רחב של תרסיסים, שעווה לשיניים, דונג, מודלים אנטומיים ממתכת ומקרמיקה, פוליש לליטוש, ספלים ומברשות, מוצרים נלווים (כמו קופסאות לאחסון שיניים) ועוד. החברה הוקמה בשנת 1990 וב- 2006 עברה למפעל חדש על שטח של 700 מ"ר בעל כושר ייצור של 20,000 טון בחודש. בשנת 1996 התחילה לייצא וכיום הינה חברה מובילה לא רק בשוק הטורקי אלא גם בשווקים הבינלאומיים (מייצאים לכ- 50 מדינות בעולם) (82456).

טורקיה – לחברה מתקן ייצור בין הגדולים בטורקיה המשתרע על פני שטח של 4,000 מ"ר שמאפשר לה לייצר מגוון רחב של מוצרים ולספק פתרונות מהירים ללקוחותיה בטורקיה ולחברות בינלאומיות רבות. בין המוצרים: חטיפי חומוס, חטיפי צ'יפס, חטיפי תירס, חטיפי בוטנים, זרעי דלעת קלויים, בוטנים טריים קלויים, חטיפי שומשום ודבש, אגוזי לוז קלויים, סוכריות דרג'ה עם אגוזי לוז ועם צימוקים, שקדים מצופים עם סוכר ועוד. מציעים לייצר גם בעבור מותגים פרטיים. החברה מעוניינת להמשיך להתרחב ומחפשת שותפים עסקיים חדשים ברחבי העולם (82465).

רוסיה – חברה העוסקת בייצור מיצים ונקטרים, מעוניינת בקשר עסקי עם קמעונאים ומפיצים בישראל. הפירות (תפוחים, אפרסקים, משמשים, ענבים, עגבניות ועוד) גדלים בדרום המדינה בסביבה אקולוגית ותנאי אקלים אידאליים והם בעלי טעם ייחודי. החברה מספקת מוצרים אלה כבר 18 שנים לכל רחבי רוסיה, סין, ארמניה, גיאורגיה, בלרוס וקזחסטאן. היקף הייצור עומד על 8,000 טון בחודש (82652).

איטליה – חברה המייצרת תיקי נשים קלאסיים וספורטיביים, מחפשת יבואנים. כל המוצרים מעוצבים ומיוצרים בהתאם לסגנון איטלקי מסורתי וטרנדי ומעורות איכותיים שנרכשים ממפעלי עורות באיטליה (83160).

סרביה –  חברה מורשית העוסקת בסחר עבור התעשייה הצבאית, מעוניינת בקשר עסקי ארוך טווח עם שותפים עסקיים מישראל, על בסיס של אמון הדדי. לחברה יחסים קרובים מאד עם הצבא הסרבי, תעשיית הבנקאות והפיננסים, והיא מעסיקה צוות עובדים מקצועי ומנוסה. החברה מציעה גמישות, מחירים תחרותיים ויכולת עמידה בסטנדרטים בינלאומיים (83213).

פרו – חברה העוסקת בשיווק והפצה של מוצרי מזון ממגדלים גדולים ותאגידים בינלאומיים יוקרתיים (החברה היא נציגה בלעדית של מפעלים רב-לאומיים), מחפשת שותפים עסקיים בישראל. מגוון המוצרים כולל: סוכר, חיטה, תירס, אורז, ירקות טריים, קפה, שימורים ומוצרי מזון ארוזים, דבש, שמן, ריבה, בשר, ממתקים ושוקולדים, מזון לחיות מחמד ועוד. כמו כן, החברה מספקת מוצרי מזון כשרים עבור קהילות יהודיות ומשווקת סחורות ומוצרים של המותגים הידועים ביותר בעולם (83241).

בולגריה – יצרן וספק של גלגלי פלדה תעשייתיים ומסגרות למלגזות שונות, מעוניין בקשר עסקי עם יצרנים של כלי רכב תעשייתיים, מלגזות ויבואנים של חלקי חילוף. טווח המוצרים כולל עובי בקוטר של 3 עד 10 וקוטר מ- 8 עד 20 (83268).

יוון – אחת מחברות היצוא הוותיקות ביותר באזור קלמטה, המייצרת זיתי קלמטה, שמן זית כתית, תאנים מיובשות ומגוון עשבי תיבול, מחפשת שותפים עסקיים בישראל (83362).

 

סין – ספקית מקצועית של פתרונות לאחסון דגנים מציעה לייצא ממגורות לאחסון תבואה. החברה משקיעה ללא הרף בחדשנות טכנולוגית, אבטחת בקרה, מערכת ניטור, כלי כיבול מבודדים ומערכת אחסון אוטומטית. מייצאים כיום ל- 40 מדינות בכל רחבי העולם (83452).

מצרים – החברה עוסקת בכריית כל הסוגים של סידן קרבונט לכל מטרה החל מ- 3 מיקרון ועד ל- 500 מיקרון, מ- 0.1 מ"מ ועד ל- 10 מ"מ ומ- 1 ס"מ ל- 30 ס"מ וניקיון של 99.5% ומינימום לובן של 97%. החברה מחזיקה באישור הסמכה ISO ותקנים התואמים את הסטנדרטים של האיחוד האירופי. בבעלותה קבוצת מפעלים המצוידים בציוד ומכונות גרמניים חדישים המייצרים סידן רגיל וסידן פחמתי מצופה, אבקת טלק, גבס, קאולין וחול זכוכית. החברה מייצאת לשווקים בינלאומיים רבים ומחפשת יבואנים גם בישראל (83603).

קניה - חברה קנייתית פרטית לייצור והפצה של מיצים ומשקאות קלים (לא אלכוהוליים), מוצעת למכירה. מוצרי החברה משווקים כיום בקניה, אתיופיה, סומליה, אוגנדה, דרום סודאן, רואנדה וקונגו והיא מעוניינת להגדיל את נתח השוק שלה ומחפשת שווקים נוספים. מגוון המוצרים כולל: קולה, תפוזים, לימון ליים, מיצים (מנגו, גויאבה, תערובת טרופית), משקאות מאלט (תפוח, אננס, קפה קפוצ'ינו) ועוד. מפעל הייצור ממוקם באזור Athi River על פני שטח של 10 דונם. כל המכונות והציוד מקורם מן החברות הגדולות באירופה. יכולת הייצור עומדת על 28,000 בקבוקים ליום, וניתן להגדילה. החברה הוקמה לאחרונה על ידי חברת האם שלה, הפועלת למעלה מ- 20 שנים. שווי החברה כ- 30 מיליון דולר והיא מעסיקה כ- 100 עובדים (83961).

 

למידע נוסף על הזדמנויות עסקיות אלה, יש למלא את הטופס שלהלן, בציון מס' ההצעה שבסוגריים. 

*
*
*
*
*
*
למידע נוסף בתחום זה