סחר בינלאומי | | 11/03/2018

לקט הזדמנויות עסקיות, 11.3.18

להלן מקבץ הזדמנויות עסקיות מהעולם. לכניסה למערכת ההזדמנויות העסקיות, לחץ כאן

 

איטליה – יצרנית ויצואנית של רהיטים לשוק הקמעונאי מציעה לייצא רהיטים ומערכות אחסון מותאמים אישית לבתי מרקחת, מסעדות, חנויות וכדומה. כל הרהיטים מתוכננים על ידי מעצבים איטלקים ומיוצרים באיטליה והחברה מציעה איכות גבוהה ומחירים תחרותיים (79573). 

ארה"ב – החברה מציעה לסייע לחברות ישראליות בעלות אינטרסים בארצות הברית בתחום של יעוץ מס, תכנון, יעוץ עסקי ועוד (79594). 

בולגריה – חברה אשר פיתחה מערכת משולבת, חסכונית וחכמה, לניהול מרוכז של קווי אריזה פרמצבטיים, מעוניינת בקשר עסקי עם יצרני תרופות בישראל (79750). 

אוקראינה – חברה המתמחה בייצור תנורי חימום שונים, תנורי עץ לבישול, גריל וברביקיו, מעוניינת לקדם את המוצרים בשוק הישראלי ולהקים שותפות ארוכת טווח עם חברות ישראליות. המוצרים בעלי תו תקן אירופאי (79787). 

פינלנד – יצרנית מובילה של בירות, סיידר, משקאות קלים, משקאות אנרגיה ומגוון רחב של משקאות אלכוהוליים, מחפשת מפיצים מנוסים, בעלי רשת הפצה חזקה. החברה החלה את פעילותה בשנת 1819 והיא כיום אחת הותיקות ביותר בפינלנד. החברה מייצרת משקאות קוקה קולה בפינלנד והינה חלק מקבוצת קרלסברג הבינלאומית (79841). 

צ'כיה – חברה העוסקת במחקר גיאו-טכני והידרו-גיאולוגי, גיאולוגיה ושיקום סביבתי, וגיאולוגיה הנדסית, והיא בעלת ניסיון של 40 שנים בתחומים אלו, מחפשת שותף מקומי לפרויקטים משותפים חדשים בישראל ובמדינות אחרות. לחברה מגוון רחב של פרויקטים במדינות רבות באירופה ובאפריקה (79866). 

סין – יצרן מקצועי של דלתות עץ, דלתות פנים, דלתות חוץ, דלתות כניסה, דלתות פלדה, חלונות וכדומה, מחפשת יבואנים בישראל. מפעל החברה משתרע על שטח של מעל 800,000 מ"ר, והיא מעסיקה מעל לאלפיים עובדים (80069). 

פולין – חברה מובילה בשוק הפולני, שעוסקת בפיתוח תוכנה לניידים ולאינטרנט ומתמחה בטכנולוגיות IT החדישות ביותר, מחפשת שותפים עסקיים בישראל. לחברה לקוחות בארה"ב, קנדה, אוסטרליה ומדינות אירופה והיא מחפשת שווקים נוספים (80244). 

טורקיה – חברה בעלת 26 שנות ניסיון בייצור מגוון רחב של שולחנות וכיסאות מעץ ומתכת בעיצוב מודרני ואופנתי מעוניינת להרחיב את פעילותה בשווקים הבינלאומיים ומחפשת שותפים עסקיים פוטנציאליים בשוק הישראלי כמו קמעונאים, מפיצים, סיטונאים ורשתות שיווק. מייצרים רהיטים ממתכת ועץ לחדרי אוכל, מטבחים, מסעדות ובתי מלון ומחדשים את הקולקציה פעמיים בשנה. לחברה 3 מפעלים בהם מועסקים 150 עובדים. מציגים באופן קבוע בשלושת תערוכות הריהוט הגדולות בטורקיה המתקיימות באיסטנבול, איזמיר וקייסרי. לחברה 107 זכיינים, 260 נקודות מכירה ומכירות מקוונות בכל רחבי בטורקיה, ולאור התחזקותה בשוק המקומי, היא מעוניינת להרחיב את הרשת שלה לשווקים הבינלאומיים (80251). 

טורקיה – חברה מאנקרה, המייצרת מאז שנת 2001 מכונות וציוד לבניה כמו ציוד קידוח, מכונות ליטוש, מכונות חיתוך לבטון, מכונות לכיפוף מוטות, ממירים ועוד, מחפשת שותפים עסקיים (80253). 

טורקיה – חברה מאיסטנבול, המתמחה בייצור ומסחר סיטונאי של ריהוט לבתי מלון, ריהוט משרדי, דלתות פנים, מטבחים ופרויקטים אדריכליים שונים, מעוניינת בקשר עסקי עם חברות עיצוב פנים, מפיצים, בתי מלון וכדומה, המחפשים מוצרים באיכות גבוהה (80321). 

יוון – קואופרטיב פרטי המורכב מ- 22 חקלאים המייצרים צמחים ארומטיים ורפואיים, עשבי תיבול ושמנים אתריים, מעוניין בקשר עסקי עם חברות תרופות, יבואני ומפיצי מזון וקונדיטוריה, יבואני ומפיצי קוסמטיקה ומכוני ספא (80545). 

טיוואן – חברה המתמחה בייצור מערכות בידור מולטימדיה (AV, wireless WiFi devices, USB chargers) לכלי רכב, ובעיקר לאוטובוסים, מחפשת סוכנים בישראל (80730). 

ארגנטינה – חברה המייצרת אוכמניות ואפרסקים קפואים מעוניינת בקשר עסקי עם יבואנים של פירות וירקות בישראל. החברה מייצאת לארה"ב, קנדה ומדינות האיחוד האירופי, מעוניינת להרחיב את עסקיה גם לישראל. לחברה מפעל המתפרס על פני שטח של 1,600 מ"ר המצויד בציוד וטכנולוגיה העדכניים ביותר ובאפשרותו להקפיא 4,000 ק"ג של פירות או ירקות בשעה. החברה מחזיקה בתעודת כשרות (81113). 

פיליפינים – בית תוכנה מעוניין לאתר שותפים עסקיים בתחום התוכנה ומערכות מידע, בדגש על ענף הבריאות. החברה היא ספקית שירותי תוכנה ומערכות מידע עבור תעשיות קטנות-בינוניות בפיליפינים, המתמחה בעיקר בתחום ניהול מערכות בריאות דיגיטליות. לחברה שותפויות עסקיות עם ספקי שירותים מובילים בפיליפינים, כמו גם עם חברות בארה"ב, שמטרתן לספק כלי פיתוח חסכוניים ומתקדמים המתאימים לצורכי לקוחותיה. כעת החברה מעוניינת לאתר בישראל שותפים עסקיים בתחום התוכנה עם ניסיון ומוצרים בתחום שירותי בריאות דיגיטליים (81129).

  

למידע נוסף על הזדמנויות עסקיות אלה, יש למלא את הטופס שלהלן, בציון מס' ההצעה שבסוגריים. 

*
*
*
*
*
*
למידע נוסף בתחום זה