סחר בינלאומי | | 04/01/2018

לקט הזדמנויות עסקיות, 4.1.18

להלן מקבץ הזדמנויות עסקיות מהעולם. לכניסה למערכת ההזדמנויות העסקיות, לחץ כאן

 

 

יוון – חברה מתחום הבנייה מציעה שירותי תכנון בניה, עיצוב אדריכלי, ניהול פרויקטים ויעוץ בתחום הנדל"ן (75052). 

יוון – הצעה לייצא לישראל כלים סניטריים: כיורים, אסלות, ברזים, אמבטיות, מקלחונים, אביזרים, ריהוט אמבטיה ועוד. החברה הוקמה בשנת 1967 והיא מעסיקה 50 עובדים (75055).

ארה"ב – רשת פיצריות מובילה בעלת מותג פיצה הפועל בניו-יורק מעל לשני עשורים וזכה בתואר "הפיצה האהובה של ניו-יורק" ובפרסים לתקני איכות השירות, מחפשת שותפים עסקיים בישראל. מבין אלפי הפיצריות ברחבי ארצות הברית, החברה הינה בעלת הצמיחה המהירה ביותר. לחברה זכיינים בשדות תעופה מובילים, מוקדי תחבורה, קניונים ומרכזי קניות, מכללות ואוניברסיטאות, פארקי שעשועים, בתי מלון וקזינו, אצטדיונים ואולמות, בסיסי צבא, כבישים מהירים, מרכזי ערים ורשתות מזון. מלבד ארצות הברית, פועלים כיום בקנדה, סין, אקוודור, מקסיקו ואיחוד האמירויות. החברה מחפשת שותפים עסקיים בישראל כגון: יבואנים ומפיצים לרשתות מזון, מסעדות, וזכיינים לפתיחת סניף בשדה התעופה בנתב"ג ובחנויות נוחות לאורך כביש שש  (75159). 

ארה"ב – בעל החברה, אשר שימש בעבר כנהג מונית ולימוזינות ונתקל בקשיי מימון ובירוקרטיה בעת השכרת רכבים, ייסד בשנת 2013 חברה המתמחה בהשכרת כלי רכב בליסינג על בסיס שבועי. הרעיון הוא להקל על אלו שמעוניינים לשמש כנהגי אובר עד אשר יהיה באפשרותם לקנות רכבים, או על אלו המעוניינים לשמש כנהגים מבלי להשקיע ברכב. כיום מחזיקה החברה בצי של כ- 400 כלי רכב. החברה מעוניינת לאתר בישראל משקיעים, וכן טכנולוגיות ישראליות בתחום התחבורה (75166). 

פולין – יצרנית ויצואנית של מוצרי הלבשה תחתונה לנשים וגברים באיכות הגבוהה ביותר, מעוניינת בקשר עסקי עם סיטונאים וזכיינים בישראל. את מוצרי החברה ניתן להשיג בלמעלה מ- 300 חנויות בפולין ובאירופה (75268). 

טורקיה – יצרן קמח חיטה מעוניין להרחיב את היצוא ומחפש יבואנים בישראל (75645). 

אוקראינה – הצעה לייצוא קמח חיטה לישראל. הקמח הינו באיכות גבוהה, אינו מהונדס גנטית ומתאים לייצור של כל סוגי המאפים, ממתקים ומוצרים קולינריים (75743). 

טורקיה – יצרן ויצואן של מוצרי מזון כגון זיתים, פלפלים קלויים, עלי גפן ועוד, מחפש יבואנים. המוצרים ארוזים בפחיות וצנצנות. ניתן לייצר גם עבור מותגים פרטיים (75950). 

סרביה – יצרנית של דבש ומוצרי דבש מחפשת יבואנים וסיטונאים. בין המוצרים: דבש פרחים, דבש מעץ השיטה, דבש מעץ טיליה, דבש יער, פולן (אבקת פרחים), טיפות פרופוליס לילדים ומבוגרים, דבש עם שזיפים מיובשים, דבש עם פירות מיובשים, דבש עם אגוזי מלך, חלת דבש, דבש עם תמצית ענבים אדומים, דבש עם דובדבנים, לבנדר, דבש מתוק עם תות, פטל, אוכמניות, משמש, דבש טבעי עם לימון, דבש עם מנטה ועוד (76033). 

הולנד – מותג של תיקי יד ייחודיים מעוניין לאתר יבואנים בישראל. המותג מצליח מאד בארה"ב, דרום אמריקה, הקריביים, דרום אירופה, סין ורוסיה. באזורים אחרים כמו סקנדינביה הוא מצליח פחות כיוון ששם אוהבים מוצרים מינימליסטיים (76165). 

סין – הצעה לייצא לישראל מגוון רחב של תאורת לד (76437). 

הודו – חברה להנדסה העוסקת בייצור פלדה ובניה תעשייתית, מעוניינת להיכנס לתחום האנרגיה סולארית בהודו, ומחפשת שותף עסקי בישראל לביצוע פרויקטים מסחריים גדולים  (76642). 

רומניה – יצרן של בגדי עור מציע שירותי ייצור לחברות המעוניינות לייצר חולצות ופירטי לבוש אחרים (76646). 

צ'כיה - חברה מהמובילות בעולם לניהול תוכן (CMS), שיווק באינטרנט וסחר דיגיטלי - E-Commerce, החברה מציעה פתרון ידידותי ומתוחכם " all-in-one" לחברות בעלות צרכים מתקדמים וללא עלויות גבוהות, מחפשת שותף מקומי. החברה מיוצגת ב- 103 מדינות באמצעות רשת ענפה של למעלה מ- 1,000 שותפים מקומיים, ולה כ- 10,000 לקוחות עם יותר מ- 25,000 אתרי אינטרנט ברחבי העולם. החברה הוקמה בשנת 2004, מעסיקה 130 עובדים ומחזור המכירות השנתי שלה מסתכם ב- 25 מיליון דולר. על השותף המקומי להיות חברת IT ושיווק המעסיקה לפחות 20 עובדים, עם אנשי מכירות משלה, בעלת בסיס לקוחות רחב ומיומנות רבה בשוק הישראלי (76658). 

אזרביג'אן - איש עסקים מעוניין לייבא מישראל מוצרי מזון כשרים (76727). 

ספרד - אחת החברות המובילות בעולם בפיתוח ושיווק של חומצות שומן מסוג אומגה 3, מחפש שותפים עסקיים בישראל. מאז הקמתה בשנת 2008, החברה הפכה למבוססת, דינמית וחדשנית בתחומה. כמו כן, עוסקת החברה גם בניסויים קליניים על מנת לייצר מוצרים חדשים וחדשניים. בנוסף, החברה מייצרת תוספי תזונה לבריאות הלב, כלי הדם, הנשימה, פריון גברים ועוד (76813). 

דרום אפריקה - בית ספר ללימוד אנגלית בקייפטאון, שמאז הקמתו בשנת 1995 הכשיר בהצלחה אלפי תלמידים מרחבי העולם, מציע את שירותיו לחברות ישראליות, אנשי עסקים, תלמידים  וסטודנטים. ניתן להזמין קורסים שאורכם בין שבועיים ל- 36 שבועות. בית הספר מציע שיעורים קבוצתיים קטנים (מקסימום 8 לקוחות), כמו גם שיעורים פרטיים, בהתאם לצרכים. מספקים גם שירותי לינה לתלמידים במתחם בית הספר או בבתי מארחים הנמצאים בקרבת בית הספר. כשרות מובטחת. שותפים פוטנציאליים: חברות המעוניינות לשפר את כישורי האנגלית של העובדים, כמו גם סטודנטים, תלמידי תיכון, בתי מלון, תעשיית התיירות והאירוח ועוד. בחמשת השנים האחרונות מדורג בית הספר כאחד מחמשת הטובים ביותר בחצי הכדור הדרומי, ולקוחותיו מגיעים מכל רחבי העולם. בין לקוחותיו: חב' לופטהנזה, פולקסוואגן, קרדיט סוויס, Medicin sans Frontieres ועוד. בית הספר מוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה בדרום אפריקה (Q.CTO) והוא ממוקם בשכונת גרין פוינט, שכונה בטוחה ואופנתית, בקרבת חוף הים ומרכז העיר (77176). 

ארגנטינה – יצרן של מוצרי חלב, מיצים ויינות ועוד, בעל ניסיון רב בתעשיית המזון והמשקאות, מחפש יבואנים בישראל. החברה מחזיקה בתעודת כשרות (77227). 

בולגריה - חברה בבעלות משפחתית, אשר הוקמה בשנת 2008 בעיר הבירה סופיה, יצרנית מובילה של קפה באיכות גבוהה, מחפשת שותפים עסקיים בישראל. מומחי הקפה המנוסים של החברה דואגים לאתר ולבחור את פולי הקפה הטובים ביותר מיצרני הקפה המובילים בעולם (קוסטה ריקה, גואטמלה, אל סלבדור, פנמה, אתיופיה ולספק מבחר של סוגי קפה באיכות גבוהה, כולל קפה אורגני. מציעים גם ייצור עבור מותגים פרטיים (77528). 

וייטנאם – החברה יצרן רהיטים מחומרים טבעיים כמו עץ וראטן ומגוון רחב של מוצרים לעיצוב הבית, מעוניין לייצא לישראל (77728).

 

למידע נוסף על הזדמנויות עסקיות אלה, יש למלא את הטופס שלהלן, בציון מס' ההצעה שבסוגריים. 

למידע נוסף בתחום זה