סחר בינלאומי | | 02/07/2017

לקט הזדמנויות עסקיות, 2.7.17

להלן מקבץ הזדמנויות עסקיות מהעולם. לכניסה למערכת ההזדמנויות העסקיות, לחץ כאן

 

קפריסין – משרד לראיית חשבון ויעוץ מס, מעוניין בשיתופי פעולה עם רואי חשבון, עורכי דין, יועצים וחברות המעוניינות לעשות עסקים בקפריסין (68687). 

אוקראינה – יצרנית של חומץ טבעי וחומץ תפוחים, מעוניינת לייצא לישראל. באפשרות החברה לייצר כ- 7 מיליון בקבוקים בחודש (68765). 

אוקראינה – בית תוכנה בעל ניסיון רב בעבודה עם חברות סטארפ-אפ ועסקים מבוססים, המתמחה במתן פתרונות מחשוב לעסקים, הקמת אתרי אינטרנט ופיתוח תוכנות לסלולר, מציע את שירותיו ללקוחות בישראל. לחברה צוות אנשי מקצוע אשר ביצעו פרויקטים רבים בארה"ב, מדינות האיחוד האירופי, קנדה ואוסטרליה (68766). 

טורקיה – יצרן ויצואן גדול של תכשיטי זהב וכסף, המספק תכשיטים ללמעלה מ- 40 מדינות ברחבי העולם, מחפשת סיטונאים בשוק הישראלי. מייצרים עגילים, תליונים, טבעות, צמידים ושרשראות (69044). 

יוון – יצרן מאפים, גבינת פטה ודגנים, מחפש מפיצים בישראל (69144). 

יוון – יצרנית ביצים ומוצרי ביצים מחפשת יבואנים בישראל. לחברה ניסיון של 70 שנים (ביצים, אפרוחים ותרנגולות מטילות), והיא כיום החברה המובילה בתחום בשוק ביוון. החברה מייצרת ומשווקת גם דשן אורגני מזבל של עופות וכן ציוד ומיכון חקלאי ללולים (69145). 

טורקיה – חברה המתמחה בייצור מוצרי טקסטיל לבתי מלון, מעוניינת לייצא לישראל (69200). 

הודו – יצרנית מובילה של אריחי קיר מקרמיקה, מרצפות, אריחי פורצלן, אריחים מזוגגים, אריחים למגרשי חניה, רעפים ועוד, מחפשת קונים בישראל (69339). 

הודו – חברה המייצרת כבלים מסיבים אופטיים עבור טלקום ורשתות IT ומגוון רחב של כבלים אחרים, מחפשת שותפים עסקיים בישראל (69346). 

טורקיה – יצרן של כל סוגי המכונות לתעשיית הנגרות, מעוניין בקשר עסקי עם יצרני רהיטים (69492). 

טורקיה – יצרן שטיחים מכותנה מאיסטנבול מעוניין לייצא לישראל (69538). 

צ'כיה – חברה אשר פיתחה ומייצרת מגוון בדים טכניים חדשניים מבוססים על ננו-טכנולוגיה, בעלי עמידות גבוהה למים וחדירת אדים ורוחות, לשימוש בתעשיות הספורט, ביגוד לטיולים, אופנה, הנעלה, ייצור כפפות, בגדי עבודה, יישומים צבאיים, משטרה ועוד, מעוניינת בקשר עסקי עם חברות המייצרות מוצרים מוגמרים עם ציפויים למטרות שונות. כל תהליך הייצור נעשה בצ'כיה על מנת להבטיח איכות גבוהה ועובר בדיקות מחמירות. המוצרים מוגנים על ידי מספר פטנטים שונים (70183). 

ארה"ב – חברה מובילה מפנסילבניה המתמחה בעיצוב וייצור של מוצרי בקרה פנאומטיים לתעשיית המדחסים, מחפשת סוכנים/מפיצים באזור (70528). 

טיוואן – יצרנית כלי בית, כלי מטבח, ציוד מחנאות וציוד צבאי, מחפשת מפיצים בישראל (70550). 

איטליה – חברה ממילאנו מציעה שירותי יעוץ ליזמים ומשקיעים זרים המבקשים להיכנס לשוק האיטלקי ולחברות המעוניינות לייצא מאיטליה למדינות אחרות, במטרה לסייע בשיפור הרווחיות ולייעל את המבנה הפיננסי של החברה (70596). 

פולין – חברה הפועלת מאז שנת 1999 בתחום הייעוץ והמכירות, פיתוח עסקי ופעילות ייצור והחל משנת 2006 גם בתחום החדשנות והעברת טכנולוגיות חדשות, מעוניינת בקשר עסקי/מיזמים משותפים עם חברות יעוץ בישראל, ויצרנים המחפשים שותפים עסקיים בפולין ומרכז אירופה. החברה זכתה כבר 3 פעמים בפרס החדשנות בפולין ופעמיים בפרס היוקרתי ביותר בתחום החדשנות מטעם לשכת המסחר הפולנית. החברה מחפשת גם טכנולוגיות חדשניות הניתנות ליישום בשוק האירופאי ובאפשרותה לממן השקעות בפרויקטים כמו הקמת מפעלי ייצור (70806). 

הולנד – חברת סחר מציעה לספק לשוק הישראלי את כל סוגי הבירות ומשקאות חריפים (70901). 

מצרים – יצואן מוביל של תוצרת חקלאית טרייה מעוניין בקשר עסקי עם יבואנים בישראל. מאז הקמתה בשנת 2000, צברה החברה מוניטין רב בשוק העולמי בשל איכותם הגבוהה של המוצרים, השירות המצוין ודגש על בטיחות המזון. בין המוצרים: פירות הדר (לימון, ליים, מנדרינות, תפוזים), אפרסקים, תות שדה, ענבים, שזיפים, מנגו, מלון, צמחי מרפא, רימונים, עגבניות שרי, בצל (צהוב ואדום), ארטישוק, חסה אייסברג, שעועית ירוקה, פלפל צ'ילי, שום טרי, ברוקולי ועוד (71008). 

בולגריה – חברה אשר הוקמה בשנת 1990 ומייצרת תערובות יבשות לבניה על בסיס מלט, טיח דוחה מים, צבעי פנים וחוץ באיכות גבוהה, דבקים שונים (כולל נגד חלודה), מוצרים לבניית מבני בטון כמו גשרים, חומרי קישוט מגבס, חומרי מילוי לקירות ועוד, מחפשת יבואנים בישראל (71563). 

ברזיל – חברה ברזילאית מעוניינת לייצא לישראל דבש אורגני ומוצרי דבש. כיוון שלאחד מהשותפים קשרים משפחתיים בישראל, היא מעוניינת לייצא מישראל גם לשווקים קרובים כמו מצרים, טורקיה וירדן. החברה עומדת ברגולציה ובתקנים הישראלים, דבר שיאפשר לה לייצא גם לשוק האירופאי והאמריקני. מעוניינים גם בטכנולוגיות חדישות בתחום האגרו-חקלאות על מנת לשפר את איכות ופריון המוצרים (72631).

 

למידע נוסף על הזדמנויות עסקיות אלה, יש למלא את הטופס שלהלן, בציון מס' ההצעה שבסוגריים. 

*
*
*
*
*
*
למידע נוסף בתחום זה