סחר בינלאומי | | 30/04/2017

לקט הזדמנויות עסקיות, 30.4.17

להלן מקבץ הזדמנויות עסקיות מהעולם. לכניסה למערכת ההזדמנויות העסקיות, לחץ כאן

פולין – יצרן של מחברים סטנדרטיים ומיוחדים (עפ"י דרישה, משרטוטים), עבור תעשיות שונות (לדוגמה חשמל, רכב), מחפש מפיצים בישראל (66107). 

פולין – יצרן תה טבעי, תה צמחים, תה פירות, סירופים, תוספי תזונה דיאטטיים ומשקאות אנרגיה, מחפש מפיץ בישראל (66108). 

הודו – יצואן של מוצרים חקלאיים כמו דגנים, קטניות, אורז, קמח חיטה, פירות וירקות, מחפש שותפים עסקיים בישראל (66748). 

הודו – יצרנית כלים סניטריים מקרמיקה (כיורים, אגנית, אביזרים סניטריים ועוד), מציעה לייצא את המוצרים לישראל ומחפשת שותפים עסקיים (66750). 

אוקראינה – יצרנית מוצרים להגנת הצומח, זרעים (תירס, חיטה, חמניות, ירקות ועוד) ודשנים מינרלים ודשני חנקן, מעוניינת בקשר עסקי עם יבואנים, חוות חקלאיות, יצואנים של מוצרים חקלאיים ועוד (67200). 

טורקיה – יצרן של מוצרי זכוכית ומראות ממוסגרות, מחפש שותף עסקי בישראל (67259). 

טורקיה – חברה המתמחה בפתרונות חשמל לתעשייה, מערכות אל פסק (UPS) ואנרגיה מתחדשת, מחפשת שותף מבוסס בישראל. החברה הוקמה בשנת 1995, ממוקמת באיסטנבול ומייצאת כיום ל- 50 מדינות שונות ברחבי העולם (67348). 

סין – חברה המספקת שירותים משפטיים כמו: השקעות, מיזוגים ועוד ומגשרת בין חברות סיניות שמעוניינות להשקיע בישראל, מחפשת עבורן השקעות בישראל (67365). 

טורקיה – חברה המייצרת ומספקת ציוד חשמלי כמו פנלים סולאריים, תאורת רחוב ופארקים סולארית, מערכות PV סולאריות, מפסקים, מתגים, קולטים, טרנספורמטורים, נתיכים, ממסרים ועוד, מעוניינת לאתר שותפים חדשים בישראל (67480). 

טורקיה – יצרנית חטיפי בריאים עם אגוזים ופיסטוקים, מחפשת שותפים עסקיים (67533). 

טורקיה – חברה מאנטליה אשר הוקמה בשנת 1995 ומייצרת משקאות, רטבים לסלטים וחומץ, מעוניינת לייצא את המוצרים הבאים: תה קר בטעמים, לימונדה, סורבה, רוטב רימונים ולימון, חומץ ענבים וחומץ תפוחים (67536). 

רוסיה – חברה מאזור אורל, שבבעלותה קרן יער גדולה, מעוניינת בשיתופי פעולה עם חברות ישראליות מתחום האנרגיה, הבניה וחברות סחר לאספקת לוחות וקורות עץ (אורן, אשוח, ארזית, ליבנה) (67769). 

צ'כיה – יצרן של אבני מרצפות מסוג Stone Veneer ו- Portland Pavement, מעוניין בקשר עסקי עם חברות בניה, רשתות שיווק לחומרי בניה, אדריכלים ויזמים. אבן הפורניר ((Stone Veneer משמשת לכיסוי דקורטיבי של קירות ומשטחים אנכיים חיצוניים או פנימיים, ויוצרת מראה של אבן טבעית. יתרונותיה הם: עלות נמוכה משל אבן טבעית (שליש או חצי מהמחיר), משקל קל, מגוון של עיצובים וצבעים, מראה יפה לבית, משרד, חזיתות של בתים ועוד.  מדרכת הפורטלנד מביאה לבית (פנים וחוץ) אווירה ייחודית ובלתי נשכחת של ימים עברו ומחקה אבנים עתיקות.  מתאימה גם לחימום תת-רצפתי (67767).

סין – הצעה לייצא בדים מכותנה, ויסקוזה, צמר, פוליאסטר, פשתן, בד אקרילי ועוד (68120). 

טיוואן – יצרן מכונות תפירה תעשייתיות, מחפש מפיץ בישראל. כמו כן, מעוניין בקשר עסקי עם יצרני נעליים ובגדי גשם בישראל (68121). 

מצרים – חברה גלובלית בבעלות הודית עם מפעלי ייצור במצרים, הודו, דובאי ואיחוד האמירויות, מציעה לייצא לישראל לוחות נייר ומוצרי אריזה (68259). 

ליטא – יצרנית עיסת פירות קפואים מפירות טרופיים (מנגו, פפאיה, אננס, תות שדה, אנונה, אפרסק, תמרינד ועוד), מחפשת יבואנים בישראל. מציעה לספק גם בעבור מותגים פרטיים. לחברה תעודת כשרות. (68317). 

קפריסין – חווה לגידול דגים מעוניינת לייצא לישראל דגי דניס ובס (68679). 

אוסטריה – חברה אוסטרית המייצרת במקסיקו טקילה באיכות סופר פרימיום ומשווקת אותה בכל רחבי אירופה, מחפשת שותף מקומי המעוניין לייבא, לשווק ולהפיץ את המוצר בישראל.  המוצר מיוצר במחוז חליסקו במקסיקו בהתאם לדרישות המחמירות ביותר וקריטריונים של איכות גבוהה מתזקיקים של אגבה כחולה, הנחשבת כטובה ביותר לייצור טקילה. את צמחי האגבה מגדלים באזור השפלה של חליסקו בה שוררים תנאי האקלים אופטימאליים (חם ויבש), והם לא נקטפים בטרם הגיעו לגיל של מינימום 8 שנים. עיצוב הבקבוק הינו ייחודי וטרנדי, עם אפקט עור, והוא מיוצר בעבודת יד ללא שום פשרות. פקק הבקבוק מעוצב בצורת גולגולת, המסמלת לפי התרבות המקסיקנית חברות נצחית (68714). 

ארה"ב – חברה ממיסיסיפי, סוכנת מגוון רחב של ציוד כבד, כולל ציוד משומש לבניה, חקלאות וציוד תעשייתי, מחפשת לקוחות בישראל (68964).

 

למידע נוסף על הזדמנויות עסקיות אלה, יש למלא את הטופס שלהלן, בציון מס' ההצעה שבסוגריים.

*
*
*
*
*
*
למידע נוסף בתחום זה