סחר בינלאומי | | 24/05/2016

לקט הזדמנויות עסקיות, 24.5.16

הלן מקבץ הזדמנויות עסקיות מהעולם. לכניסה למערכת ההזדמנויות העסקיות לחץ כאן

סין – מפעל המתמחה בטכנולוגיות דיגיטליות שונות של לוחות אינטראקטיביים חכמים (אינפרא-אדום, אופטי, אלקטרומגנטי, קולי, עמיד) לשימוש בגני ילדים, בתים, בתי ספר, אוניברסיטאות וכדומה, מחפשת יבואנים  (51399).

טורקיה – הצעה לייצא מכונות לייבוש חיטה ניידות (7 דגמים שונים) לייבוש דגנים שונים, זרעים, תירס ואחרים. צריכת האנרגיה של המכונות נמוכה והתהליך הוא אוטומטי לחלוטין (51426).

טורקיה – יצרן של מחסומים קבועים, מחסומים ניידים לכבישים, שערי הזזה ממונעים, מערכות גדרות ועוד, מעוניין להרחיב את עסקיו בחו"ל ומחפש שותפים עסקיים (51427).

טורקיה – חברה המייצרת מוצרים, תרופות, ויטמינים, מינרלים וחומצות אמינו וטרינריים לעופות, סוסים ובעלי חיים, באיכות ובמחירים הטובים ביותר, מחפשת שותפים עסקיים (51523).

טורקיה – חברה מאיסטנבול, יצרנית של מכשירי בקרה ליישומים בתחום החשמל, מציעה לייצא מייצב מתח סטטי, יחידות לחסכון באנרגיה, ספקי כוח, מייצבי מתח ועוד (51402).

סין – יצרן של מצעים ושמיכות ממשי, מבדי משי, צעיפי ובגדי משי, מחפש לקוחות בישראל. החברה מציעה מחירים נמוכים ושירות טוב ואספקה מהירה (51885).

איטליה – חברת יעוץ, הממוקמת בצפון איטליה ומתמחה בתחום היבוא והיצוא, מציעה את עזרתה לחברות ישראליות המעוניינות להרחיב את פעילותן בשוק האיטלקי. החברה הינה סוכנות מאושרת של ממשלת איטליה והמשרד לפיתוח כלכלי וככזו מחויבת לספק שירות באיכות גבוה ושירותים מקצועיים (52139).

סין – חברה העוסקת במו"פ וייצור של מסופי תקשורת ולמעלה מ- 150 מוצרים דיגיטליים כמו החל מטלפונים אלחוטיים, ציוד לשיחה מזוהה, משיבון, ווקי טוקי, פקס, שפורפרות טלפון ועוד, מחפשת יבואנים (52970).

לוקסמבורג – החברה מספקת שירותים בינלאומיים למפעילי תקשורת ולמסחר אלקטרוני בפלטפורמת ענן מאובטחת. מעוניינת בקשר עסקי עם חברות המחפשות להרחיב את פעילותן באירופה ומחפשות שותף לפעילותן, יבואנים ומפיצים (53257).

הודו – הצעה לייצא אורז בסמטי לישראל (53489).

יוון – קבוצת חברות בינלאומית העוסקות בייצור, יבוא ויצוא של מוצרי מזון ומשקאות מאז 1975, מציעה לייצא מגוון רחב של מוצרים. בין המוצרים: סוגים שונים של שמן זית וזיתים, פטריות, ירקות שונים, עגבניות מיובשות, סלטים, רטבים, קטשופ, חרדל, אורז, קפה, תירס, חיטה ושעורה, קטניות, שוקולדים וממתקים, מוצרי עגבניות, שימורי פירות, פירות יבשים, סוכר, שמן חמניות, גבינות (לבנה, פטה, צהובה), מיצי פירות טבעיים, מיץ עגבניות, תרכיזי פירות, משקאות מוגזים, מים מינרלים, יינות, שקדים, פיסטוקים, אגוזים, צימוקים, פירות קפואים ועוד (53683).

אוקראינה – יצרן קמח חיטה, קמח שיפון ושמן חמניות, מחפש קונים פוטנציאליים בישראל (53764).

אוקראינה – הצעה לייצא לישראל עוף קפוא צלוי (54553).

סרביה – חברה בבעלות משפחתית, בעלת ניסיון רב בייצור של צילינדרים הידראוליים ופנאומטיים שונים, מעוניינת לייצא לישראל (55020).

פולין – יצרנית ידועה של מערכות שינוע בתפזורת (כולל ייצור של מסועים) וציוד להעשרת מינרלים, מחפשת מפיץ בישראל. מציעה גם חלקי מסועים כמו חגורות, גלגלים, גלגלות ועוד. החברה מתמחה גם בעבודות חפירת מנהרות (55537).

טיוואן – יצרנית של ציוד רפואי מחפשת שותף ישראלי להפצת המוצרים בישראל. מגוון המוצרים כולל מוצרי עיקור ומוצרים חד-פעמיים רפואיים (55845).

צ'כיה – יצרן של עץ מנוסר בעל ניסיון של 60 שנים בתחום, מעוניין לאתר מפיץ בישראל עבור מוצרים עץ לחיפוי או ריצוף. החברה מעסיקה 600 עובדים ומחזור המכירות שלה עומד על 90 מיליון דולר בשנה (56015).

קפריסין – חברה קפריסאית מעוניינת לייבא מישראל תבניות נייר חד-פעמיות לעוגות (56068).

רומניה – חברה המייצרת מוצרי קוסמטיקה טבעית ופרה-רפואית, על בסיס של תמציות, חליטות ושמנים צמחיים, מחפשת יבואנים ומפיצים. החברה מייצרת קרמים, משחות, שמנים, תחליבים ואבקות (56087).

דרום קוריאה – חברת סחר המייצאת מכונות אוטומטיות לייצור מגבונים ומטליות לחות (לתינוקות, טואלט וניקוי הבית, מסעדות ולנסיעות) ומכונות אריזה, מחפשת מפיץ בישראל (56272).

 

לקבלת מידע נוסף על הזדמנויות אלה, יש למלא את הטופס שלהלן.

*
*
*
*
*
*
למידע נוסף בתחום זה