סחר בינלאומי | | 10/05/2016

לקט הזדמנויות עסקיות, 10.5.16

להלן מקבץ הזדמנויות עסקיות מהעולם. לכניסה למערכת ההזדמנויות העסקיות לחץ כאן

סין – יצרן של פאנלים סולאריים באיכות גבוהה לבית, למשרד ומוסדות ציבור, משאבות מים סולאריות לשימוש ביתי ולחקלאות, עמודי חשמל סולאריים לכבישים ולרחובות, ומנורה סולארית להשמדת חרקים לחקלאות, מחפש יבואנים בישראל (95671).

סין – יצרן שמן אורז הנחשב כשמן הבישול הבריא ביותר בעולם, מחפש שותפים עסקיים (95708).

איטליה – חווה לגידול ועיבוד אורז מזה ששה דורות (משנת 1821), מציע לייצא אורז ומוצרי אורז.  עיבוד האורז נעשה בטכניקות מסורתיות על מנת להבטיח אורז לבן, טרי וריחני. האורז מאוחסן בממגורות באופן טבעי, בטמפרטורה קבועה וללא כל טיפול כימי (95781).

טורקיה – יצרנית ויצואנית של מיני חלבה שונים, ריבה, מחיות פירות, רחת לוקום וסוכריות, מעוניינת בקשר עם סיטונאים, רשתות שיווק מזון, סוכנים ומפיצים (51416).

טורקיה – יצרן פולימרים מפלסטיק, מוצרי PVC, דלתות וחלונות, דלתות עץ, מטבחים ובתי מעץ, מחפשת שותפים עסקיים (51422).

טורקיה – חברה המתמחה בייצור גנראטורים בנזין ודיזל ניידים, מחפשת מפיצים ברחבי העולם. החברה מציעה אספקה מהירה ומחירים נוחים וייצור גנראטורים בהתאם למפרט של הלקוח. החברה הינה אחד הספקים העיקריים לפרויקטים מיוחדים של האו"ם ונאט"ו (51424).

טורקיה – חברה המתמחה בכלי מטבח מפלסטיק, קרמיקה ועץ, מחפשת יבואנים בישראל (52998).

פולין - החברה מתווכת בין משקיעים לחברות סטרט אפ, יצרני תרופות, מארגנת גם כנסים ואירועים בתחום הביוטכנולוגיה, מעוניינים ביצירת קשר עם משקיעים בישראל (53237).

לוקסמבורג – החברה מתמחה במחקר, פיתוח וייצור של מקררים ומקפיאים מקצועיים, מכולות ופתרונות אחסון נוספים להובלה בטוחה של דם ותרכיבי חיסון עבור בנק הדם, צבא וכו'. מעוניינים להיפגש עם נציגים של מערכת הבריאות, בנק הדם, מעבדות רפואיות ועוד (53256).

אוקראינה – יצרן של רהיטים מודרניים באיכות גבוהה, מחפש שותפים עסקיים חדשים. בבעלותה מכונות וציוד מודרניים מאיטליה וגרמניה והיא מציעה מחירים אטרקטיביים (53261).

יוון – חברה הממוקמת בנמל פיראוס, מציעה את שירותיה במגזרי התיירות והנדל"ן. מעוניינת מאד לשתף פעולה עם חברות מתחום התיירות הרפואית למטרת תיירות נכנסת. כמו כן, החברה מציעה למכירה נכסים טובים למשקיעים ישראלים ביוון (53271).   

ספרד – חברה מובילה בשוק הספרדי, המתמחה בסוגים שונים של בירות, משקאות קלים ומים מינרלים, מעוניינת בקשר עם יבואנים בישראל. החברה היא חלק מקבוצת יצרני הבירות הגדולה בספרד ולה שלושה מפעלים בספרד ובפורטוגל (53324).

הודו – יצרן ויצואן של מוצרי הלבשה ומוצרי טקסטיל לבית, מחפש יבואנים בישראל (53478).

רומניה - חברה בתחום מערכות אבטחה משולבות המותאמות למגורים, למסחר ולתעשייה, מציעה לייצא ציוד כמו: מערכת תאורת רחוב ותאורת נוי עם טכנולוגית LED, תאורת חרום, מערכות גילוי אש, מערכת, מערכות לגילוי פריצה ואזעקה, מערכות טלוויזיה במעגל סגור, מערכות נוכחות בקרת גישה וזמן, מערכות בקרת גישה לבתי מלון, מערכות קול וכריזה, מערכות אינטרקום, מערכות מידע לנוסע לשדות תעופה, מערכות שיחת אחות לבתי חולים ובתי אבות ועוד. החברה מעניקה גם שירותי תכנון ויעוץ לבחירת הפתרונות הטובים ביותר על מנת לפתור את דרישות הביטחון של לקוחותיה, הכשרה של צוות העובדים, סיוע טכני ותחזוקה (55138).

פורטוגל –  חברה המתמחה בייצור ציוד ומערכות עיקור, חיטוי וכלי נירוסטה לבתי חולים, מעבדות ולתעשייה מאז שנת 1953, באיכות גבוהה ובהתאם לתקנים בינלאומיים, מחפשת שותפים עסקיים בישראל (58095).

 

למידע נוסף על הצעות אלה יש למלא את הטופס שלהלן.

*
*
*
*
*
*
למידע נוסף בתחום זה