סחר בינלאומי | | 30/03/2014

לקט הזדמנויות עסקיות - גיליון 264

להלן מקבץ הזדמנויות עסקיות מהעולם. לכניסה למערכת ההזדמנויות העסקיות, לחץ כאן

טורקיה – יצרן של מכונות אריזה אוטומטיות ומכונות למילוי, מחפש שותפים עסקיים (85957).

הודו – חברה העוסקת בעיצוב ויצור של ברזים עם בקרת טמפרטורה של זרימה, מעוניינת בשיתופי פעולה עסקיים וטכנולוגיים. כמו כן, מחפשת שיתופי פעולה בתחום הפחתה של צריכת דלק במנועים (86222).

סין – יצרן של ציוד דנטאלי מעוניין לייצא לישראל (86676).

יוון – יצור ויצוא שימורי פירות ומחיות של פירות (אפרסקים, משמשים, אגסים, קוקטייל פירות) (87214).

צ'כיה – חברה העוסקת בפיתוח וייצור של טכנולוגית מכ"ם ומערכות עבור בקרת התנועה האווירית, מחפשת לקוחות חדשים ושותפים למיזם משותף (87446).

אלבניה – חברה לייצור נעלי נשים, גברים וילדים מאלבניה מעוניינת לייצא לישראל. החברה הוקמה בשנת 1991, היא מעסיקה כ- 1,000 עובדים ובבעלותה שלושה מפעלי ייצור. העיצוב נעשה באיטליה והנעליים נמכרות תחת המותג "BERTTONI" (87457).

קפריסין – חברה האחראית על הפיתוח העסקי של מותג השעונים "Smoothie® Watch", מחפשת נציג בישראל, בעל ניסיון בתחום שעונים ותכשיטים (87463).

פורטוגל - חברה מפורטוגל מעוניינת לייצא לישראל שמן זית ויינות אדומים ולבנים באיכות גבוהה (87553).

סרביה – חברה מסרביה מחפשת שותף ישראלי לפרויקט של גידול מזון אורגני במערב סרביה, כאשר החברה הישראלית תספק את הטכנולוגיה, הציוד וההכשרה. הייצור יכלול תחילה מוצרים טריים (פירות, ירקות, עשבי תיבול) ולאחר מכן יורחב למזון מעובד. ייתכנו תמריצים שונים ליזמים ע"י הממשלה, באם הפרויקט יהיה בסדר גודל גדול (87568).

פולין – חברה משפחתית מוורשה, בעלת ניסיון רב במוצרי שיער, מציעה לייצא מוצרי שיער מקצועיים, אביזרים ופאות משיער סינטטי וטבעי (87611).

מלטה – חברה העוסקת בפיתוח תוכנה, ICT וניהול פרויקטים מחפשת שותפים עסקיים למחקר ופיתוח (87677).

בולגריה – חברה העוסקת בפתרונות תוכנות מדף (עיצוב, הטמעה וניהול פרויקטים), מחפשת שותפים עסקיים בישראל (87785).

טייוואן – יצרן מוצרי סיעוד ביתיים ומוצרי שיקום לאנשים מבוגרים באיכות גבוהה, מחפש מפיצים (87806).

ארה"ב - חברה מאוהיו, יצרנית פרוביוטיקה לתעשיית המזון והמשקאות, מחפשת מפיץ בישראל. כמו כן, החברה מעוניינת ביצירת קשרים עסקיים עם יצרני מזון גדולים בישראל. הפרוביוטיקות מוספות למוצרי המזון והמשקאות במהלך העיבוד. את המוצר ניתן להוסיף למזון יבש, מקורר או קפוא ומשקאות כמו יוגורט קפוא, משקאות המכילים חלבונים, מזון צמחוני, חטיפי אנרגיה, גרנולה, קפה נמס, תה, עוגיות, דייסת שיבולת ועל להכנה מהירה, חטיפי דגנים, מזון לחיות מחמד ועוד. תוסף המזוןBC30 הוא כשר, אינו מכיל גלוטן ו- GMO, אינו גורם לאלרגיה והוא מבוסס על חלב או סויה. המוצר קיבל את אישור ה- FDA האמריקני והוא בטוח לשימוש. לטענת החברה (המגובה במחקרים רפואיים) המוצר מסייע למערכות העיכול והחיסון בגוף (88041).

אתיופיה – חברה אתיופית מעוניינת בשיתופי פעולה עם יצרנים ישראלים של אריזות לקוסמטיקה, מזון וחומרי ניקוי (88156).

*
*
*
*
*
*
*
*
Change the CAPTCHA code
למידע נוסף בתחום זה