סחר בינלאומי | | 28/09/2014

לקט הזדמנויות עסקיות - גיליון 276

להלן מקבץ הזדמנויות עסקיות מהעולם. לכניסה למערכת ההזדמנויות העסקיות, לחץ כאן


סין – חברה המתמחה בייצור תאורת LED לפרויקטים בתחום התאורה (פנים וחוץ), לתעשייה, סופרמרקטים, תאורת רחוב ועוד, מעוניינת בשיתופי פעולה עם חברות בישראל (88457).

סין – חברה המתמחה בעיצוב, ייצור ושיווק של כלי בית מזכוכית חסינת חום כגון: כוסות לתה, ספלים לקפה וכד', מחפשת יבואנים. מייצרים גם עבור מותגים פרטיים (88469)

טורקיה – חברה המתמחה בייצור דלתות כבדות מגוונות להאנגרים, מחסנים, מפעלי תעשייה גדולים, מבני תעופה ועוד, מחפשת לקוחות (88849).

טורקיה – יצרן מכונות חקלאיות מעוניין לייצא את המוצרים הבאים: מכונות ריסוס ומפזרי דשן (88851).

יוון – יצרן שמן זית כתית באיכות גבוהה מחפש יבואנים בישראל (89112).

הודו – יצרן מוסמך של מוצרים מנחושת באיכות גבוהה כמו: פרופילים, צינורות, יריעות, מוטות ועוד לתעשיות החשמל, ההנדסה, האלקטרוניקה, טחנות רוח, רכבות וכדומה, מעוניין לייצא לישראל (89247).

בולגריה – מתמחים בעיצוב פנים, ריהוט ואקססוריז לבתי מלון ולחנויות. מספקים רהיטים בשילוב פתרונות עיצוב לפי דרישה. מעוניינים בקשר עסקי עם מפיצים של ריהוט לבתי ספר, בתי מלון, ברים, מסעדות וחנויות (89256).

פולין – חברה המתמחה בעיצוב ובניה של ביתנים לתערוכות, מציעה את שירותיה לחברות ישראליות. בין לקוחותיה חברות כמו סימנס, נוברטיס ועוד (89442).

ארה"ב – חברה מפנסילבניה, יצרנית כימיקלים לרכב כמו תרסיסי ניקוי, חומרי סיכה, חומרי איטום ותוספים באיכות גבוהה, מחפשת נציג מקומי (89485).

ספרד – חברה בבעלות משפחתית שנוסדה ב- 1916 ובעלת ניסיון רב בייצור סכו"מים וסכינים באיכות גבוהה, מעוניינת לייצא לישראל. עובדים עם כל רשתות השיווק הגדולות בספרד ובמדינות אחרות. כל המוצרים מיוצרים בספרד(89567).

אוסטריה – חברה אוסטרית, יצרנית של לחם ותערובות לאפיה, מחפשת יבואן/מפיץ בישראל לקמח ללא גלוטן. חברות מתאימות תהיינה מהתחום האורגני (90799).

פורטוגל – יצרן של מוצרי טקסטיל (כל סוגי הגרביים, בגדי ספורט), מחפש יבואנים בישראל (90822).

תאילנד – יצרן אורז תאילנדי ואורז מסוג יסמין באיכות גבוהה מעוניין להרחיב את עסקיו ומחפש יבואנים בישראל. בבעלות החברה שתי מטחנות אורז וציוד מתקדם שיובא מיפן. כושר היצור היומי עומד על למעלה מ- 500 טון (90902).

איטליה – חברה המתמחה בייצור ריהוט משרדי ומחיצות, מחפשת סוכן בישראל (90906).

פרו – חברת המתמחה בפרויקטים של בניה ונדל"ן, כרייה ומכרות, ופרויקטים אגרו תעשייתיים, מציעה את שירותיה לחברות זרות אשר מעוניינות להשקיע בפרו ובשאר דרום אמריקה. בין השירותים: יעוץ, הנדסה, שירותים משפטיים, אישורים, כוח-אדם, פיקוח, השכרת ציוד וליסינג של ציוד כבד ומשאיות קלות, שירותים גיאולוגיים, סקרי שוק, שירותי טלקומוניקציה לענף הכרייה ועוד (91221).

למידע נוסף ניתן לפנות לאגף הבינלאומי.

*
*
*
*
*
*
*
*
Change the CAPTCHA code
למידע נוסף בתחום זה