סחר בינלאומי | | 29/01/2020

לקט הזדמנויות עסקיות, 29.01.2020

להלן מקבץ הזדמנויות עסקיות מהעולם. לכניסה למערכת ההזדמנויות העסקיות, לחץ כאן

טורקיה – יצרנית אבן ושיש מעוניינת ליצור קשר עם יבואנים בישראל. לחברה מחצבה פרטית ובה מיוצרים מגוון סוגי אבנים, כגון: אבן שיש, אבן גיר, קרמיקה, אבנים טבעיות, פסיפס ואף פסיפסים תלת-ממדיים. החברה מספקת מוצריה לחברות אבן רבות ממדינות שונות באירופה, במזרח התיכון ואפילו באוסטרליה. החברה מציעה למעלה מ-40 סגנונות אבן, ומספקת לשוק העולמי מוצרי פסיפס ועיצוב אבן טבעית בגדלים וצבעים רבים ושונים עם עיצובים ופרויקטים ייחודיים. מוצריה החברה משמשים לכיסוי החלק החיצוני של הבניינים; כיסוי פנים לבניין, מרפסות, טרסות, גנים ועוד; כמו כן, זה יכול לשמש כקישוט על קירות באזורים עתירי לחות, כמו חדרי אמבטיה, מטבחים, סלונים, כניסות, אולמות וכל מיני אזורי מגורים. (105789).

סין – ספקית מובילה בתחום פתרונות תאורת לד. לחברה סדרת מוצרי תאורה באיכות גבוהה ובמחיר תחרותי. מבין סגנונות גופי תאורת הלד: מבנה צינורי, נורות חירום, פנסים ועוד. מוצרי החברה מגיעים עד ל-90% חיסכון באנרגיה. החברה הוקמה בשנת 2008 ונמצאת בחזית יצרני הלד בסין ובעלת רקורד מרשים של פרויקטים שהושלמו בהצלחה בתאורת פנים וחוץ. לחברה מספר פטנטים בתחום תאורת הלד (105788).

טיוואן - חברת מיצי פירות ומשקאות בריאות קלים וטבעיים. לחברה משקאות המופקים מאלוורה, מנגוסטין (פרי מקומי) קוקוס מזן ריחני ופירות נוספים. החברה מחפשת ליצור קשר עם יבואנים מישראל. למוצרי החברה תקני איכות מסוג ISO22000 ונוספים. בעלת ותק של כשלושים שנה ועם לקוחות רבים בטיוואן, סין, האיחוד האירופי, איחוד האמירויות, ארה"ב וכו, החברה מעסיקה כ-170 עובדים. מוצרי החברה מיוצרים במפעל ובחווה בתאילנד, שם מבוצעים היצוא והעיבוד של מזון משומר על בסיס אלוורה וקוקוס. החברה מקפידה להשתמש בטכנולוגיה העדכנית ביותר שקיימת כיום בענף המזון, והיא בעלת כושר יצור של כ-1,100 מכולות בשנה לייצוא לחו"ל. (105901)

פולין - יצרנית כלי ניקוי לבית מפלסטיק ועץ. בעלת ניסיון של מעל 25 שנה ומעל 100 עובדים. החברה מציעה מגוון רחב של מוצרי ניקוי מפלסטיק ועץ כמו מטאטאים, מברשות שונות, מחבתות, מגבים, דליים, קערות, ערכות אסלה ומברשות, חומרי ניקוי חלונות וכו'. מבין מוצרי החברה ניתן למצוא גם מכונות מברשת אוטומטיות לחלוטין ומכונות הזרקה, כמו גם למגבים. כמו כן, החברה מייצרת על-פי דרישת הלקוח. החברה מקפידה להרחיב כל העת את מגוון המוצרים, וכמו כן, שמירה על מחירים יציבים ותחרותיים. כיום מוצרי החברה מיוצאים למדינות רבות באירופה (אוסטריה, בלגיה, בלארוס, בולגריה, צ'כיה, דנמרק, אסטוניה, פינלנד, צרפת, הולנד ועוד) ולארה"ב. החברה מעוניינת ליצור קשר עם יבואנים בישראל לשיווק מוצריה. (104075)

טורקיה - יצרנית בגדי איכות (חליפות, מעילים, מכנסיים למבוגרים ולילדים) עם ניסיון של כמעט 20 שנה. כיום, החברה מייצאת מוצריה לאירופה (פולין, גרמניה, רומניה), למזרח התיכון (עירק, ירדן, עמאן, בחריין, קטאר, רש"פ וכווית), לאפריקה (אלג'יריה, קניה, ניגריה, דרום אפריקה) ולאסיה (איראן, אזרבייג'ן, טורקמניסטן). החברה מעוניינת ליצור קשרים עסקיים עם יבואנים בישראל (105820).

ברזיל - חברה משפחתית המשווקת ציוד רפואי, ציוד חקלאי וציוד אלקטרוני. כיום, החברה רוכשת סחורות ישירות מיצרנים בבלגיה, אך מחפשת יצואנים ושותפים עסקיים מישראל. מכיוון שברזיל היא הרכזת הגדולה ביותר בשוק החקלאות בעולם, החברה מחפשת חברות המעוניינות לייבא סחורות מברזיל. שותפים פוטנציאליים: יבואנים ומפיצים (105900).

זמביה - החברה מחפשת ליצור קשר עם ספק חדש לאור הפופולריות של מוצרי ים המלח בשוק הזמבי. מבין המוצרים המבוקשים לקהל לקוחותיה, יש ביקוש לסבונים, מוצרי בוץ ומלחים מינרליים. החברה בעלת ותק של מעל 20 שנה ליבוא תוספי מזון ומוצרי טיפוח לזמביה. לקוחות החברה הם עסקים ברחבי זמביה ביניהם מוסדות פיננסיים, רשויות, ארגונים ציבוריים ופרטיים, חברות לבריאות המשפחה ורבים אחרים (105694) .

טיוואן - יצרנית מחצלות יוגה מובילה בטייוואן. החברה מספקת מוצריה למותגי ספורט גדולים ומפורסמים ברחבי העולם, ומעוניינת לייצא מוצריה לישראל. החברה מתמחה ביצור מחצלות יוגה מלוח קצף מסוג TPE (פלסטיק תרמי) בלבד הנחשב אקולוגי, וללא PVC, ומתכות רעילות, וכמו כן, ניתן למחזור. החברה חרטה על דגלה לפתח מוצרים אקולוגיים ובין היתר, לעזור ליצרנים לחסוך באנרגיה. לחברה פטנטים רשומים על שימוש בחומר TPE בלבד בשונה ממתחרותיה בשוק (105914).

ניו זילנד - יצרנית ציוד לחימה צבאי ומשטרתי. כמו-כן, לחברה מאגר חומרים מתכלים, מוצרי תחזוקה למניעת חלודה וכו'. החברה מעוניינת לייצא את החומרים ומוצריה לישראל. (105918)

ספרד – יצרנית ותיקה לשימורי מאכלי ים (טונה, סרדינים, מקרל) עם מרכיבים טבעיים. חברה ספרדית עם ניסיון של 30 שנה ומגוון גדול של מותגי החברה ומותגים פרטיים. כיום, החברה מספקת לבתי עסק אירופיים חשובים. מוצרי החברה מוסמכים על ידי BRC, IFS ו- ISO 9001. לחברה שלוש קטגוריות יצור: קו אורגני מוכן עם 100% רכיבים אורגניים, קו גורמה המיוצר עם חומר הגלם האיכותי ביותר וארוז ידנית, וקו סטנדרטי. לחברה יש את היכולת להפיק פס מוצרים כשר. מוצרי החברה עשירים באומגה 3, ברזל וויטמינים אחרים, ללא חומרים משמרים וללא תוספים. החברה מחפשת שותפים עסקיים פוטנציאליים בישראל: קמעונאים, מפיצים, יבואנים. שנת הקמה: 1986- יותר מ -30 שנה ניסיון. מספר עובדים: 240 ההתפתחות בענף בוגר כמו דגים ופירות ים משומרים אינה אפשרית מבלי להצטרף לשני עקרונות: המחויבות לאיכות ושיפור מתמיד. זה מה שמגדיר את CONNORSA. כאשר תשוקה והתמדה נפגשים ברעיון עסקי, חברות כמו שלנו מתהוות. הם לא פשוט של 30 שנות ניסיון. הם 30 שנות עבודה והתפתחות. השונות מותאמות לכל לקוח. (105920)

למידע נוסף על הזדמנויות עסקיות אלה, יש למלא את הטופס שלהלן, בציון מס' ההצעה שבסוגריים.

 

 

*
*
*
*
*
*
למידע נוסף בתחום זה