סחר בינלאומי | | 28/10/2019

לקט הזדמנויות עסקיות, 28.10.19

להלן מקבץ הזדמנויות עסקיות מהעולם. לכניסה למערכת ההזדמנויות העסקיות, לחץ כאן

טורקיה – יצרן של שטיחונים שונים לבית ולאמבטיה, מחפש יבואנים. לחברה צוות מעצבים צעיר ודינמי המתכנן אוספים ייחודיים ללקוחות (99186).

טורקיה – עסק משפחתי העוסק בייצור שמן זית כתית בכבישה קרה באיכות גבוהה וסבונים משמן זית, מחפש יבואנים בישראל. מציעים אריזות בפחים, בקבוקים ומכלים עם מותג החברה או מותגים פרטיים (99214).

טורקיה – יצואנית של חומרי סיכה ושמן מנוע מעוניינת לייצא לישראל. החברה מציעה מוצרים באיכות גבוהה ומחירים נוחים (99308).

פולין – החברה מתמחה במכונות וציוד חקלאי לזריעה, שתילה, חפירה, קצירה, קילוף והפרדה של זרעים, ירקות כמו תפוחי-אדמה, בצל, שום ועוד. מחפשים מפיץ בישראל (99318).

סרביה – משרד עורכי דין מציע ייעוץ משפטי וייצוג משפטי מלא בסרביה.  רשימת השירותים כוללת: רישום חברות, דיני חברות וסחר, קניית/מכירת חברות, גביית חובות, מידע על חברות, סימני מסחר וקניין רוחני, דיני עבודה, אישורי עבודה לזרים ועוד (99401).

סין – חברה גדולה בבעלות המדינה שהוקמה בשנת 1985 ומתמקדת בסחר בינלאומי (יבוא ויצוא) בתחומים: מזון, ביגוד וטקסטיל לבית, תרופות ומכשור רפואי, מוצרי אלקטרוניקה, תעשייה קלה ומוצרים לבית. החברה מעוניינת לייבא מישראל את המוצרים הבאים: מזון (חלב, אבקת חלב, פורמולות לתינוקות, שמנת לקצפת, שמן אוליבה, יינות, פירות, בשר קפוא ודגים), מוצרי בריאות, קוסמטיקה וציוד רפואי. נפח הסחר השנתי של החברה מסתכם בלמעלה מ- 100 מיליון דולר ולה לקוחות ביותר מ- 100 מדינות שונות בעולם (99467).

אתיופיה - חברת סטארט-אפ בתחילת דרכה, המתמקדת בבנייה, במים ובטכנולוגיות חקלאיות. מתוך כך, מעוניינים להיפגש עם חברות המתמחות בייעוץ בתחומי ההשקיה והחקלאות, על מנת לייבא מישראל טכנולוגיות השקיה ומערכות חקלאיות נוספות (99575).

סרי לנקה – חברה מתחום התבלינים שמספקת מוצרים לשוק המזון המוכן, מחפשת יבואנים ומפיצים של מותגים מסרי לנקה. טווח המוצרים כולל אבקות, תבלינים ותערובות של תבלינים, רוטבי קארי ומוצרים מוכנים לאכילה בצנצנות. החברה זכתה במספר פרסים עבור מוצריה כאשר האחרון שבהם הוענק לה בפברואר 2019 על ידי ראש ממשלת סרי לנקה. החברה הוקמה בשנת 1984 ומעסיקה 170 עובדים (99635).

ארגנטינה – מותג מוביל בתחום הטקסטיל לבית, בעל ניסיון של 15 שנים בשוק הארגנטינאי ויצוא למדינות אחרות, מחפש יבואנים המשווקים לחנויות של מוצרים וקישוטים לבית. רשימת המוצרים כוללת: צעיפים, שמיכות, כריות, כיסויי מיטה, שטיחים, ראנרים לשולחנות ועוד. היתרון של החברה הוא העיצוב העשיר והמגוון. החברה מייצרת את הבדים עבור כל מוצר ומוצר ומחזיקה במלאים גדולים של בדים (99784).

תאילנד – יצרנית חטיפי האגוזים הגדולה במדינה מעוניינת לייצא לישראל. מפעל החברה משתרע על שטח של 20 דונם ומועסקים בו למעלה מ- 1,500 עובדים. החברה מייחסת חשיבות רבה לתקני ההיגיינה ובטיחות המזון בכל שלבי תהליך הייצור, ועושה שימוש ב"תהליך צליה יבש" (שימוש באוויר חם של הבוטנים והאגוזים). מחפשים יבואן/מפיץ פוטנציאלי מתאים בישראל לקידום המותג בישראל (99815).

הונגריה – חברה מובילה במרכז אירופה המספקת שירותי יעוץ וסחר. לחברה ניסיון רב בפרויקטים חוצי-גבולות, נוכחות בינלאומית ושותפים עסקיים מקצועיים בשלוש יבשות ומשרדים חדשים בניו-יורק ושנחאי. על לקוחות החברה נמנות חברות קטנות, בינוניות,  מוסדות ציבוריים ותאגידים גדולים. מחפשים חברות קטנות ובינוניות בישראל שמעוניינות בהעברת טכנולוגיות חדשניות בתחומים: פיננסים, חקלאות, רפואה ותעשייה. כמו כן, מעוניינים לשתף פעולה עם חברות ישראליות על מנת לסייע להן להתרחב בשוק האירופי (99891).

בריטניה - חברה מובילה בתחום תכנון וייצור מוצרים ופתרונות ממתכת, מעוניינת לאתר סוכן מקומי. באמצעות שילוב של מעל ל- 25 שנות ניסיון בתכנון וייצור ושירות לקוחות מכוון לקוח, החברה ביססה את מעמדה כאחד הספקים המובילים בתעשייה. מגוון המוצרים כולל: סולמות מגוונים, גדרות לאבטחה, מדרגות חרום, גדרות למניעת מעבר בעת עבודות, מעקות להולכי רגל, מוצרים לתעשיות האנרגיה, המים, ופתרונות ניקוז, מוצרים לגינות, ריהוט רחוב, שלטים וסימנים, מתקנים ואביזרים שונים ופריטים אחרים המותאמים אישית. החברה משקיעה בטכנולוגיות העדכניות ביותר, במחקר ופיתוח ומבטיחה שירות מהיר וזמני הובלה הטובים ביותר בתעשייה ואיכות גבוהה של מוצרים (100356).

בולגריה – חברה העוסקת בפיתוח תוכנה, IoT, סימולציה ומציאות וירטואלית, מחפשת שותפים עסקיים בישראל. החברה הוקמה בשנת 1996 ובמהלך השנים מיקמה את עצמה כספקית מובילה של פתרונות תוכנה חדשניים בתחומי הנדסה תעשייתית, ספנות, בנקאות ושירותים פיננסיים וטכנולוגיות מידע. מציעים מגוון רחב של שירותים מקצועיים כמו: פיתוח מוצרים ושירותים עם מיקוד על עסקי הליבה של הלקוח, שיפורים טכנולוגיים, מודרניזציה של מערכות תוכנה קיימות ותשתיות, מודלים עסקיים ואוטומציה. החברה מעסיקה צוות של למעלה מ- 130 אנשי מקצוע מנוסים וכיום 90 אחוז מלקוחותיה הם מהמדינות הנורדיות, בריטניה, גרמניה, ארה"ב ומדינות נוספות. מחפשים חברות ישראליות מעניינות לשיתופי פעולה בתחום ה- IT (100368).

אוקראינה – יצרנית של מוצרי טקסטיל מוגמרים, בדים סרוגים, ביגוד עליון ואביזרי אופנה, מחפשת שותפים עסקיים בישראל. החברה מספקת את מוצריה למותגים מפורסמים בעולם (100371).

הודו – הצעה לייצא לישראל כלי חיתוך, שסתומים, מחברים, אוגנים, צינורות, חומרי בניה, קונסטרוקציות פלדה, ציוד הרמה ועוד. חברת הנדסה וספקית של מוצרים וציוד לבניה ולתעשייה, בעלת ניסיון של 25 שנה בתחום, מעוניינת בשיתופי פעולה עם חברות ישראליות. החברה סיפקה מוצרים לפרויקטים רבים ושונים ברחבי הודו, כגון: תחנות כוח, תחנות מטרו, בניינים, מפעלים ושדות תעופה, ולה קשרים ענפים עם החברות הגדולות במדינה. בנוסף למגוון רחב של מוצרים איכותיים, מספקים גם תמיכה הנדסית מלאה (100808).

 

למידע נוסף על הזדמנויות עסקיות אלה, יש למלא את הטופס שלהלן, בציון מס' ההצעה שבסוגריים. 

 

 

 

*
*
*
*
*
*
למידע נוסף בתחום זה