סחר בינלאומי | | 24/10/2019

לקט הזדמנויות עסקיות, 24.10.19

להלן מקבץ הזדמנויות עסקיות מהעולם. לכניסה למערכת ההזדמנויות העסקיות, לחץ כאן

טורקיה – חברה מאיסטנבול, יצרנית שמן זית באיכות בפרמיום ושמן זית אורגני, מעוניינת לייצא לישראל (99167).

טורקיה – חברה המתמחה בייצור אריזות פלסטיק לענפי המזון, קוסמטיקה וטואלטיקה, רפואה חומרי ניקוי וכימיקלים, חומרי סיכה ותעשיות נוספות, מחפשת שותפים עסקיים בישראל (99183).

פולין - אחד היצרנים המובילים באירופה והגדול ביותר בפולין של בדים מצופים (עור סינטטי) – PVC ו- PU, ליישומים רפואיים ופרה-רפואיים, ספנות, רהיטים, כלי הרכב, ביגוד והנעלה, מחפש שותפים עסקיים בישראל (99317).

טיוואן – חברה ציבורית הנסחרת בטיוואן ומתמחה בפתרונות אריזה למוצרי פרמצבטיקה, מעוניינת בקשר עסקי עם יצרני תרופות. לחברה ניסיון של 39 שנים והיא מדורגת כחברה המובילה במדינה בתחום זה. בבעלותה חברות בנות בארה"ב, הודו וסין (שנחאי) ועל לקוחותיה נמנים יצרנים גדולים כמו פייזר, נוברטיס, באייר, סנופי-אבנטיס, אסטרה ועוד. קו המוצרים של החברה כולל: מכונות שונות למילוי קפסולות, מכונות שונות למילוי נוזלי, מכונות שונות למילוי אבקות ומכונות לתוויות (99321).

קוריאה – חברה בתחום הנוירופסיכולוגיה פיתחה טיפול חדשני במחלת האלצהיימר ועמילואידוזיס (מחלה להצטברות עמילואיד ברקמות). טכנולוגיה זו צפויה להיות מיושמת גם לטיפול במחלת פרקינסון וסוכרת מסוג 2. הטכנולוגיה מאפשרת לייצר מולקולות קטנות המבוססות על מעכב קרישה יעיל של קווינון (חומר כימי). החברה מעוניינת בשיתוף פעולה אקדמי-תעשייתי (99630).

בלגיה – מבשלת בירה שהוקמה בשנת 1887, מעוניינת לייצא לישראל בירות בלגיות איכותיות ואותנטיות (בהירות, אדומות, כהות). מייצאים כיום ל- 15 מדינות שונות ומעוניינים להרחיב את היצוא. לחברה ידע, ניסיון ומומחיות רבה בתחום. מחפשים שותף עסקי בישראל לקשר עסקי ארוך טווח, רצוי חברה המתמחה במשקאות (99650).

ארגנטינה – חברה שמתמחה בייצור מגוון רחב של אוטמי שמן (דיסקית עגולה ממתכת המצופה גומי או פלסטיק בעלת חור במרכזה המשמשת למניעת דליפה של גריז ושמן), לכלי רכב, מכונות חקלאיות וכדומה, מחפשת נציג בלעדי בישראל. החברה הוקמה בשנת 1987 והיא עוסקת גם בפיתוח מודלים ועיצובים חדשים, על מנת לענות על צורכי השוק המשתנים. החברה שמה דגש מיוחד על איכות המוצרים, מגע ישיר עם הלקוחות והכשרה של הצוות ברמה גבוהה (99973).

יוון – חברה מכרתים, יצרנית של ממתקים וחטיפים שונים, מעוניינת לייצא לישראל ומחפשת שותף עסקי. המוצרים מיוצרים תחת תקנים אירופיים מחמירים והם כשרים, טבעוניים וללא גלוטן, מה שהופך אותם למתאימים לקטגוריות רבות של לקוחות. מציעים ייצור גם למותגים פרטיים (100159).

קניה – חברה העוסקת ביצוא דגים קפואים וחומרי גלם לעיבוד דגים, מעוניינת בקשר עסקי עם יבואני דגים. החברה שוכנת לאורך חופי אגם ויקטוריה, דבר המבטיח מוצרים באיכות גבוהה מאחר והדג מעובד מיד עם לכידתו. החברה מציעה לייצא פילה נסיכת הנילוס טרי ומצונן, פילה נסיכת הנילוס קפוא ומוצרים גולמיים לעיבוד דגים. בכוונתה להתחיל בקרוב גם בעיבוד מאכלי ים. לחברה צוות עובדים מנוסה ומיומן והיא מציעה מחירים תחרותיים (100167).

ארה"ב – חברה מאוהיו, יצרנית בראוניז יוצאי דופן, פופקורן מיוחדים וממתקי שוקולד גורמה, מחפשת שותפים עסקיים בישראל. החברה היא ספקית מארזי מתנות שוקולד גורמה ומופיעה ברשימת חברות Fortune 500 בארה"ב. מוצרי השוקולד של החברה הם חדשניים, מרגשים וראשונים מסוגם, וזכו לשבחים רבים בתוכניות טלוויזיה כמו בוקר טוב אמריקה, The Food Network, Rachael Ray, The Today Show, CNN, פוקס ביזנס ופוקס ניוז. המוצרים טבעיים וכשרים, אינם מכילים טעמים וצבעים מלאכותיים או תוספים. המוצרים מצופים בשוקולד בתהליך מיוחד, כאשר הם קשים מבחוץ ורכים ועסיסיים מבפנים. השותפים העסקיים של החברה הם רשתות מזון וחברות כמו הולמרק, אמריקן איגל, ויקטוריה סיקרט, Aerie, DSW, Talbots, Bath and Body Works, חנויות מתנות ועוד (100291).

ברזיל – יצרנית מיטות שונות מעץ ומיטות קומתיים לילדים, לנוער ולמבוגרים, מחפשת קמעונאים. החברה מתמקדת בייצור של מיטות ומיטות קומתיים מעץ אורן, ומספקת את המוצרים לקמעונאים ומפיצים ברחבי העולם. מציעה איכות גבוהה, מחירים תחרותיים, מוצרים מותאמים אישית עבור כל לקוח והקפדה על תקני האיכות. החברה ממוקמת במדינת סנטה קתרינה, היא הוקמה בשנת 1985 ומעסיקה 450 עובדים (100435).

הודו – החברה, אשר נוסדה בשנת 2000, היא כיום שחקנית עולמית ואחת היצרניות והיצואניות המובילות של חלקים למכונות טקסטיל. מציעים מעל ל- 3,500 מוצרים, רכיבים וחלקים שונים, איכות גבוהה ומחירים תחרותיים מאד לעומת סין ואירופה. מייצרים רכיבים ומוצרים גם בהתאמה אישית ללקוחות. החברה מחפשת יבואנים של מוצרים אלה בישראל (100787).

פורטוגל – החברה, אשר נוסדה בשנת 1987, היא מותג יוקרתי ויצרנית של כלים מפורצלן. ממוקמת בלב פורטוגל, החברה משלבת מסורת של עבודת יד וחדשנות טכנולוגית ליצירת מוצרים באיכות גבוהה, אלגנטיים ויצירתיים.  כל מוצר מתוכנן, מעוצב ומיוצר בדיוק מושלם ובהתאם לתקנים מחמירים. החברה מציעה מגוון רחב של מוצרים, משקיעה במחקר ופיתוח של קווים חדשים, ועוקבת אחר המגמות האחרונות של השוק ומציגה מדי שנה אוספים חדשים בתערוכות בינלאומיות נחשבות כמו M&O בפריז ו- Ambiente בפרנקפורט. החברה מעוניינת ליצור קשר עם קמעונאים ושוק האירוח בארץ לשיתופי פעולה מסחריים (100788).

פינלנד - חברה זו מספקת פתרונות קירור מסחריים וחדשניים לענף המזון, שירותי המזון (הסעדה, קייטרינג), תעשייה ועוד. צריכת אנרגיה יעילה וקירור בר קיימא, יחד עם קלות שימוש ותחזוקה, הם הליבה של פתרונות אלה. רשימת המוצרים והשירותים כוללים: תאי קירור מרוחקים, חדרי קירור, מערכות קירור, וכן אביזרים ושירותים נלווים. המוצרים ידועים בזכות הסטנדרטים הגבוהים ביותר שלהם בשמירה על היגיינה, בטיחות המזון, והם יכולים להיות מותאמים אישית, בהתאם לדרישות ספציפיות של הלקוח. המוצרים מיוצרים במפעלי החברה בגרמניה ובפינלנד ומופצים על ידי משרדי מכירות מקומיים ב -18 מדינות ברחבי אירופה, המגובים על ידי רשת ענפה של חברות שותפות. הדבר מבטיח את הקרבה ללקוחות ואספקת כל המוצרים והשירותים, החל מתחזוקה ושירות תמיכה טכני. החברה מעוניינת להיכנס לשוק הישראלי ומחפשת שותף מקומי להפצה ושירותי תחזוקה (100885).

בריטניה – מפתחת ויצרנית של מוצרי טיפוח אישיים עטורי פרסים, באמצעות תמציות צמחים אורגניות המזינות את הגוף והנפש, מחפשת יבואן/מפיץ מתאים בישראל, רצוי חברה העוסקת ביבוא מוצרי קוסמטיקה וטואלטיקה. טווח המוצרים של החברה כולל שמני אמבט, ג'ל רחצה, סבון ידיים, קרם ידיים, קרם גוף, קרם פנים, דאודורנט, פילינג גוף, קו מוצרים לאם ולתינוק, קרם רגליים, מוצרים לשיער, מארזים שונים ועוד. המוצרים משמשים גם בספא עבור טיפולים שונים כמו טיפולי פנים ועיסויים (100906).

 

למידע נוסף על הזדמנויות עסקיות אלה, יש למלא את הטופס שלהלן, בציון מס' ההצעה שבסוגריים. 

 

 

 

*
*
*
*
*
*
למידע נוסף בתחום זה