סחר בינלאומי | | 17/06/2019

לקט הזדמנויות עסקיות, 23.6.19

להלן מקבץ הזדמנויות עסקיות מהעולם. לכניסה למערכת ההזדמנויות העסקיות, לחץ כאן

טורקיה – יצרנית מובילה של כימיקלים לטיפול במים, נפט וגז וכימיקלים לתעשייה, מחפשת מפיץ בישראל. החברה הוקמה בשנת 2006, ממוקמת באיסטנבול ומעסיקה צוות מהנדסים וטכנאים מיומנים ומנוסים (95633).

טורקיה – החברה היא חברת בת של חברת רהיטים שהוקמה ב- 1953, המייצרת מטבחים, דלתות, מלתחות וריהוט עץ אחר לפרויקטים שונים. לחברה מפעל על שטח של 5,000 מ"ר ובשנת 2014 הוקמה חברה חדשה המתמחה בייצור של סטים של  רהיטי אמבטיה, כולל כיורים מובנים, מראות וארונות שירות. החברה היא היחידה בטורקיה העוסקת בייצור משולב מסוג זה. ניתן לקבל את הריהוט במגוון צבעים טבעיים ומיוחדים, בצבע אחד או בשילוב של מספר צבעים ומערכת סגירה שקטה של הדלתות. המשטחים החלקים של הכיורים הם אנטי-בקטריאליים והגייניים ואינם מכילים חומרים מזיקים או מתכות, הכיורים מיוצרים ביציקה אקרילית מוצקה והם עמידים מאד (95765).

רוסיה – חברה שהיא קבלן משנה, המספק מגוון רחב של שירותי ייצור של מוצרי קוסמטיקה עבור מותגים פרטיים, מציעה את שירותיה לחברות ישראליות. החברה עוסקת בתחום זה כבר 15 שנים והיא ממוקמת באזור קליניגרד, אשר נהנה ממעמד של אזור סחר חופשי. מציעים איכות גבוהה ומחירים נוחים (95842).

טורקיה – חברה מובילה מאנקרה, בעלת מוניטין וניסיון של 50 שנה בייצור של מערכות מיזוג אוויר ואוורור מרכזיות למבנים מסחריים וציבוריים, מעוניינת להגדיל את נתח השוק שלה ולהיכנס לשווקים חדשים. לחברה שני מפעלים, מרכז מחקר ומעבדות לבדיקת ביצועים, בהם מועסקים למעלה מ- 300 עובדים. החברה היא הגדולה ביותר בטורקיה בתחום HVAC והיא מייצאת כיום לגרמניה, אוסטרליה, אזרביג'אן, איחוד האמירויות וצרפת. מחפשים סוכנים ומפיצים בישראל (95915).

טורקיה – יצרנית רדיאטורים ומחממי מגבות מאלומיניום באיכות גבוהה, מחפשת מפיץ בישראל עבור המותג שלה. החברה ממוקמת באיסטנבול, הוקמה בשנת 2017 ומעסיקה למעלה מ- 300 עובדים, כולל חברת האם (95916).

טורקיה – יצרן מוביל של ציוד רפואי לבתי חולים, מרפאות ומפיצים של מכשור רפואי, מחפש שותפים עסקיים בישראל. החברה מציעה חדשנות, איכות גבוהה, שירות מהיר ומחירים נוחים. מגוון המוצרים כולל: מתקן לתליית אינפוזיה, עגלות נשיאה ניידות, להתקנים רפואיים כמו מוניטור, לחץ דם, אביזרים לטיפול נמרץ, ציוד גז רפואי, ציוד לחדרי ניתוח וחדרי בדיקה, מנורות בדיקה שונות, מדי זרימה, ציוד שאיבה, יחידות ראש למיטות של חולים ועוד. החברה פועלת בשוק זה מאז שנת 1983 והיא מספקת גם יעוץ טכני ושירותי תחזוקה (95919).

אוגנדה – ספקית ויצואנית של מוצרים חקלאיים טריים באיכות גבוהה, מעוניינת לייצא לישראל. מגוון המוצרים כולל: קפה, ג'ינג'ר, אבוקדו, שומשום, קקאו וסחורות חקלאיות אחרות (96124).

ארגנטינה – הצעה לייצא לישראל ציוד רפואי ודנטאלי (96140).

פפואה ניו גינאה – הצעה לייצא לישראל מקלות וניל, פולי קקאו ושעועית ירוקה (96240).

 

אסטוניה – חברת ייעוץ שפועלת בצפון אירופה, ועוסקת בעיקר בתעשיות הכבדות, מעוניינת לייצג חברות ישראליות במדינות הבלטיות ובסקנדינביה (96254).

הודו – חברה בתחום ה- IT מציעה את שירותיה לחברות בישראל. החברה מספקת שירותי פיתוח יישומים, תמיכה וניהול מסדי נתונים (96272).

אוקראינה – אחד היצרנים הגדולים של קרואסונים באוקראינה שהחל את פעילותו בשנת 1977, מחפש שותפים עסקיים בישראל. הייצור נעשה בהתאם לכל התקנים הבינלאומיים, במפעל על שטח של למעלה מ- 5,000 מ"ר וצוות של 300 עובדים. מייצרים תחת המותג של החברה וגם בעבור מותגים פרטיים (96344).

ארה"ב – יצרנית חמאת פיסטוקים (כשרה), מחפשת יבואנים ומפיצים בישראל. חמאת הפיסטוקים של החברה היא חמאת גורמה טבעית, טבעונית, ללא גלוטן, ללא GMO וכשרה. החמאה מיוצרת מהפיסטוקים האיכותיים ביותר בקליפורניה. הפיסטוקים גדלים בחווה המשפחתית בעמק המרכזי היפה של קליפורניה ונבררים ביד. חמאת הפיסטוקים של החברה היא מתוקה, ומהווה חלופה בריאה כממרח על טוסט, תיבול פירות וירקות ומרכיב לבישול ואפיה (96348).

סין – יצרנית ויצואנית מחצלות/שטיחונים לרכבי יוקרה (D5) מאז 2009, מחפשת שותפים עסקיים בישראל כגון: סיטונאים, יבואנים וחברות שיווק באינטרנט. יתרונות: עיצוב אלגנטי וגדלים שונים, איכות גבוהה ומחירים סבירים, מומחיות - חברה מקצועית המעסיקה 120 עובדים וצוות פיתוח, שירות 24 שעות ביממה, התאמה אישית – מספקים מוצרים מותאמים אישית לחנויות של אביזרי רכב, חברות ומותגים עם לוגו של החברה, ידידותיים לסביבה – המחצלות מיוצרות מחומרים ידידותיים לסביבה והם אינם רעילים, בטיחות – כל המחצלות מיוצרות עם חומר מעכב אש, ועם ריפוד נגד החלקה, עמידות למים, שלג ובוץ. לחברה שיתופי פעולה עם מרצדס, בנטלי, לנד רובר, יגואר פורשה, לקסוס, קדילק, BMW, אודי, פורד, וולבו, פולקסווגן, טויוטה ועוד (96482).

פינלנד – מזקקה לייצור ג'ין וויסקי, מחפשת שותפים עסקיים בישראל. המזקקה מייצרת משקאות אלה מ- 100% שיפון, והיא פועלת ללא פשרות על מנת לייצר משקאות באיכות הגבוהה ביותר (96793).

 

למידע נוסף על הזדמנויות עסקיות אלה, יש למלא את הטופס שלהלן, בציון מס' ההצעה שבסוגריים. 

 

 

 

*
*
*
*
*
*
למידע נוסף בתחום זה