סחר בינלאומי | | 17/06/2019

לקט הזדמנויות עסקיות, 17.6.19

להלן מקבץ הזדמנויות עסקיות מהעולם. לכניסה למערכת ההזדמנויות העסקיות, לחץ כאן

טורקיה – אחד היצרנים הגדולים במדינה של מגבונים לחים (לכיס, לתינוקות, הסרת איפור, שימוש אינטימי), חיתולים לתינוקות, שמפו ושמן לתינוקות, סבון נוזלי וג'ל  למקלחת, מחפש יבואנים בישראל. לחברה 4 מותגים עיקריים אשר נמכרים ב- 74 מדינות ברחבי העולם, והיא מייצרת גם בעבור מותגים פרטיים (95507).

טורקיה – חברה מאיזמיר, הממוקמת בקרבת נמלי הים העיקריים, ומתמחה בייצור מגוון רחב של מוצרי פלסטיק ומוצרי תאורה ייחודיים (דקורטיביים ותעשייתיים), מחפשת שותפים עסקיים בישראל. מוצרי התאורה מאירים חללים פנימיים וחיצוניים באורות ייחודיים ובצבעים שונים והם אידאליים לבתי מלון, חנויות, בתי קפה ומרכזי תרבות. החברה מייצרת גם מוצרים מותאמים אישית בהתאם לעיצובים אדריכליים (95509).

טורקיה – חברה שעוסקת בייצור עץ ומשטחי עץ, מעוניינת לייצא לישראל.  החברה הוקמה בשנת 1989 והיא ממוקמת במרסין, העיר הדרומית ביותר בטורקיה. נמל מרסין הוא אחד הנמלים המובילים במזרח הים התיכון עם פעילות גדולה וענפה (95524).

רוסיה – אחד המפעלים הגדולים במדינה לייצור שבבי עץ, חלקי ריהוט ועץ לבוד לפנים וחוץ (מעצי אלון וליבנה), מחפשת שותף עסקי בישראל. המפעל הוקם בסוף המאה ה- 19 ובשנת 2007 הורחב משמעותית והוא מעסיק כיום 850 עובדים (95555).

טיוואן – יצרנית מובילה של פתרונות חשמליים אוטומטיים לפתיחת דלתות ושערים, מחפשת מפיץ בישראל (95654).

הודו – חברה הודית מעוניינת לייבא מישראל מוצרי ביו וטכנולוגיות הנוגעים לטיפול במים (ברכות ואגמים) ובמי שפכים (95805).

ארה"ב – איש עסקים המייצג את המגדל והיצרן הגדול ביותר של אגוזי לוז טבעיים, אורגניים או קלויים, מחפש שותפים עסקיים פוטנציאליים בישראל, כגון: קמעונאים, יצרני מזון, סיטונאים, חברות הסעדה ועוד. השילוב המושלם של האקלים הממוזג של האוקיינוס השקט, קרקעות וולקניות עשירות ומים הרריים, מביאים ביחד ליצירת אגוזים טעימים ואיכותיים המבוקשים בכל העולם. החברה המייצרת למעלה מ- 14 סוגים של אגוזי לוז מקומיים, באריזות משתנות, שמשמשים בתעשיית הפרלינים, עוגיות, ממתקים, שוקולדים, ביסקוטי, דגני בוקר, לחמים, משקאות, חמאה, ממרחים ועוד (95809).

קוריאה – יצרנית וילונות חכמים לחלונות נגד שמש בכלי רכב ומבנים, מחפשת יבואנים. מציעה לייצר גם עבור מותגים פרטיים. המוצר נמכר ברגע ב- 10 מדינות ברחבי העולם, ביניהן ארה"ב, בריטניה, הולנד, ספרד ואוסטרליה (95956).

ארגנטינה – חברת טקסטיל מפורסמת, יצרנית של בגדי קז'ואל לגברים, מעוניין בקשר עסקי עם יבואנים/נציגים בישראל. הבגדים מיועדים בעיקר לגילאי 17-30 ומתאימים מאד לעוסקים בענפי ספורט כמו רגבי, גלישה ומוזיקה, וחברה דוגלת בידידותיות לסביבה. מגוון המוצרים כולל: מכנסיים ארוכים וקצרים, חולצות, חולצות טי, סוודרים, מעילים, תחתוני בוקסר, חגורות, גרביים, כובעים, תרמילים, אביזרים וקו בשמים. החברה מציעה איכות גבוהה ומחירים תחרותיים ולה רישיונות לייצור דמויות מדיסני, מלחמת הכוכבים, מרוול, קוקה קולה, ג'נרל מוטורס, משפחת סימפסון ועוד (96106).

ניגריה – חברה ניגרית מעוניינת לייבא מישראל שקיות/שקי פרופילן לאחסון ירקות ופירות לאחר הקטיף, על מנת להאריך את חיי המדף של המוצרים למשך 20-30 ימים. מדובר על מוצרים מתכלים כמו עגבניות, פלפלים, בננות וירקות עליים, ללא קירור או מזגנים  (96113).

ארגנטינה – חברת לוגיסטיקה מובילה, המספקת פתרונות כוללים בתחום שילוח מטענים, מציעה את שירותיה לחברות ישראליות שמייבאות מארגנטינה. החברה מספקת תובלה ימית ואווירית, מכולות עם בקרת טמפרטורה, ביטוח ואחסנה והיא מתאימה את הפתרונות בהתאם לצרכים המיוחדים של כל עסקה. עם ניסיון של למעלה מ- 26 שנים בענף, צוות החברה מתמחה בהובלה של: שמן זית, פירות יבשים, מחיות של פירות, בוטנים, פירות (אגסים ותפוחי עץ) ועוד (96138).

קניה – חברת סחר מעוניינת לייצא לישראל אגוזי מקדמיה ומחפשת יבואנים ומפיצים. החברה עובדת עם חקלאים שונים על מנת לקבל אגוזים באיכות גבוהה ולעבד אותם ליצוא בהתאם לתקנים בינלאומיים. מציעים אגוזים באיכות גבוהה ומחירים תחרותיים (96488).

פולין – מבשלת בירה מקרקוב ומייצרת בירת בוטיק באיכות פרימיום, מחפשת שותף עסקי להפצת הבירה בישראל. החברה נוכחת בשוק הפולני מאז 2014 והיא מתמחה בייצור בירה תוך שימוש בחומרים טבעיים,  הטכנולוגיות המתקדמות ביותר ועל בסיס מתכונים מסורתיים. תקופת הייצור הארוכה (מ- 35 עד 100 ימים), מבטיחה טעמים מעולים ומרירות מאוזנת.  החברה משתפת פעולה שנים רבות עם הקהילה היהודית של קרקוב. מציעים לייצר גם בעבור מותגים פרטיים (96565).

ארה"ב – חברה מפנסילבניה מחפשת שותפויות בישראל על מנת לקדם ולשווק בדיקות ייחודיות בתחום הדנ"א ויתר שירותי בדיקות לגופים פרטיים וציבוריים. החברה מתמחה בבדיקות מעבדה גנטיות. המעבדה מחזיקה בהסמכת AABB למתן מידע קביל בבית המשפט, הסמכה CAP על השתתפותם בהתנדבות בבדיקות סטנדרטים בתעשייה. רשת ההפצה הנוכחית פרוסה בצפון, מרכז ודרום אמריקה, כמו גם ב- 40 מדינות ברחבי העולם. עבדו עם ממשלות, שגרירויות וסוכנויות ברחבי העולם ומבקשים להגדיל את טביעת הרגל הגלובלית שלהם באמצעות היכרות עם שווקים חדשים ושותפים פוטנציאליים. רשימת הבדיקות כוללת בדיקות DNA לאבהות, אימהות, אחים, תאומים, סבא וסבתא, כרומוזום Y, בגידה, מטרות משפטיות, עצמות ושיניים, בדיקות למטרות הגירה ועוד. אחד היתרונות החזקים ביותר שלהם הוא הפקת פרוטוקול סמן משופר. החברה מציעה הסכמי הפצה בלעדיים ולא בלעדיים למעבדות ושותפיהם העסקיים, במחירים תחרותיים מאוד (96699).

בולגריה – יצרן ויצואן של גבינות מאז שנת 1993, מעוניין בקשר עסקי עם מפיצים, קמעונאים ורשתות סופרמרקטים. החברה מייצרת בעיקר גבינות כגון: פטה, קשקבל וחלומי מחלב כבשים, חלב עזים או חלב פרה. לחברה ניסיון של מעל ל- 25 שנה ביצוא לקנדה, אוסטרליה, ארה"ב, אירופה ועוד. המוצרים נמכרים עם המותג של החברה או תחת מותג פרטי, ברשתות מזון בינלאומיות ומקומיות (Woolworths, Coles, Billa, Metro Europe, Carrefour ואחרות). בשנים האחרונות מתמקדים במאמצים למודרניזציה והרחבת הייצור, פיתוח מוצרים חדשים ובמותג החברה. בחברה מועסקים למעלה מ- 120 עובדים (96932).

 

למידע נוסף על הזדמנויות עסקיות אלה, יש למלא את הטופס שלהלן, בציון מס' ההצעה שבסוגריים. 

 

 

 

*
*
*
*
*
*
למידע נוסף בתחום זה