סין – יצרנית מוצרי יציקה, חישול וריתוך, מחפשת שותפים עסקיים בישראל (149678)

החברה מתמחה בעיקר בייצור מוצרי יציקה שונים ורכיבים מכניים, כגון: חלקי שסתומים, חלקי משאבות, חלקי צנרת, חלקי מכונות, חלקי רכב, חלקי תיבות הילוכים, חלקי חשמל ומנוע ואביזרים מכניים אחרים.

לחברה ניסיון עשיר ביצוא של למעלה מ -30 שנה, וקשרים עסקיים טובים עם לקוחות מיותר מ-20 מדינות, כאשר עם 80% מהלקוחות היא עובדת כבר יותר מ-20 שנה, וזוכה מהם באמון מלא.

החברה יכולה לא רק לספק ללקוחות מוצרים מכניים שונים, אלא גם להתאים אישית מוצרים, ולספק פתרונות טכניים מלאים על פי צרכי הלקוחות.

אנו יכולים לספק מוצרי יציקה, פרזול וריתוך שונים, כגון חלקי שסתומים, חלקי משאבה, חלקי צנרת, חלקי מכונות, חלקי רכב, חלקי תיבת הילוכים, חלקי חשמל ומנוע ואביזרים מכניים אחרים.

חומרי הגלם כוללים יציקת ברזל, יציקת פלדה, יציקת אלומיניום, יציקת נחושת, סגסוגת טיטניום, סגסוגת נחושת-ניקל וחומר עמיד בפני קורוזיה גבוהה.

מוצרים אלו נמצאים בשימוש נרחב בטיפול במים, מכונות הנדסיות, מתכות, פטרוכימיה, תעשיית הרכב.

יתרונות החברה

נוסדה בשנת 1992, חברת בת בבעלות מלאה של CSSC Dalian Shipbuilding Industry Co., Ltd, בעלת ניסיון יצוא עשיר במשך יותר מ -30 שנה.

יכולות לייצר מגוון רחב של מוצרים המותאמים לדרישותיו הספציפיות של הלקוח, הכל בהתאם לשרטוטים ומפרטים הנדסיים מסופקים, ואפשרות גם לתכנן שרטוטים בהתאם לדרישות הלקוח.

התעקשות על שילוב של טכנולוגיה וסחר, הסמכה של מערכת ניהול האיכות DNV-GL ISO9001:2015, ויכולת לספק ללקוחות מוצרים איכותיים ושירות משביע רצון.

לחברה כ-100 ספקים ברשימת הספקים המוסמכים, המאושרת מדי שנה, והיא יכולה לבחור את הספק המתאים ביותר ללקוח עם מחיר תחרותי.

ניסיון בייצוא
ייצאה מוצרים לארה"ב, קנדה, גרמניה, דנמרק, בריטניה, פולין, אוסטרליה, יפן, דרום קוריאה, מלזיה, סינגפור, ערב הסעודית, הולנד, הודו, ישראל, טורקיה, תאילנד ועוד.

שותפים עסקיים פוטנציאליים: יבואנים, משתמשי קצה או מפיצים ליציקות, פרזול ומוצרי ריתוך.

מידע על החברה
שנת הקמה: 1992
מספר עובדים:  30

 

לקבלת מידע נוסף יש למלא את הטופס שלהלן.

 

 

 

 

*
*
*
*
*
Change the CAPTCHA code
למידע נוסף בתחום זה