פיליפינים – חברה העוסקת בשירותי BPO ומיקור חוץ, פתרון AI לתעשיית BPO/מיקור חוץ, מציעה שירותים לחברות בישראל (148650)

החברה מספקת שירותי BPO, פתרונות איוש מרחוק, ושירותי Employer of Record לתעשיות ותחומים שונים, המכסים עבודה בכל חשבון קולי כגון: מכירות טלפוניות ושירות לקוחות, כמו גם עוזרים וירטואליים, תמיכת IT, חשבונאות, שיווק, עיצוב אתרים ועוד, עבור חשבון שאינו קולי.

כיום תעשיית מיקור החוץ התרחבה והקווים היטשטשו בין המשרד הקדמי, המשרד האחורי והמשרד האמצעי.

במשך למעלה מ-15 שנה, החברה נמצאת בחזית תעשיית מיקור החוץ, ומעצימה חברות ברחבי העולם להקים ולנהל ביעילות צוותים מרוחקים. עם מגוון שירותים המקיף, כולל מיקור חוץ מסורתי, איוש כח-אדם מרחוק ותפעול מנוהל, החברה מציעה גמישות חסרת תקדים ותחרותיות יוצאת דופן בעלויות.

בחברה מכירים בייחודיות של כל לקוח, ולכן מתאימים את הפתרונות כך שיתאימו בצורה מושלמת לדרישותיו הספציפיות. בין אם מדובר בסטארט-אפ דינמי או בתאגיד מבוסס, מודלי האספקה הגמישים והתמחור התחרותי מבטיחים שהם יקבלו ערך יוצא דופן. המתקן החדיש של החברה עם 200 מושבים הוא הבחירה האידיאלית לעסקים המעוניינים לשגשג.

החברה היא ספק שירותים מוכר ברחבי העולם המשרת לקוחות בתעשיות מגוונות כגון: טכנולוגיה, מסחר אלקטרוני, טלקומוניקציה ועוד. שירותי החברה מכסים קשת רחבה, כולל מכירות ותמיכת לקוחות, תפעול Back Office, סיוע IT וניטור רשתות, שירותי קריאטיב ושיווק דיגיטלי, פיננסים, חשבונאות ותמיכה במשאבי אנוש, כמו גם פיתוח תוכנה.

החברה מתאפיינת בגישה אישית, טיפוח שותפויות ארוכות טווח עם לקוחות, והבנה עמוקה בשוק המקומי.

 

בחברה מציעים 3 מודלים של שירות:

  1. מיקור חוץ - ניהול כל תהליך הפרויקט מקצה לקצה, כולל מדדי ביצוע המרכזיים (KPI), לרבות ניהול חשבונות, פיקוח, דיווח, גיוס, שכר והיבטים נוספים, תוך ביצוע ההנחיות הניתנות על ידי הלקוח.
  1. תפעול מנוהל - שירות בעל ערך מוסף גבוה יותר ומתאים באופן אידיאלי ללקוחות שאין להם חברה רשומה בפיליפינים. בשירות זה, מספקים שירותי גיוס לטאלנטים, פועלים כמעסיק רשום, ביצוע משכורות ושירותים סטטוטוריים נחוצים כגון SSS, Pagibig, Philhealth וניהול ניכויי מס במקור. במודול זה מספקים גם עמדות עבודה משרדיות יחד עם שולחן עבודה, מחשב ואוזניות. סטנדרטיים. במודל זה, ה-KPI's וביצועי הצוות מנוהלים על ידי הלקוח הסופי ישירות.
  1. Employer of Record – במודל זה החברה מספקת שירותי גיוס לטאלנטים ופועלת כמעסיקם, מבצעת משכורות ושירותים סטטוטוריים כגון SSS, Pagibig, Philhealth וניהול ניכויי מס במקור. זה מכוון בדרך כלל לעובדים מהבית, ולכן שטחי משרדים/מחשבים וכו' אינם כלולים בשירות. עם זאת, ניתן לארגן חומרה בעלות ללא תוספות כלשהן, כדי להקל על הלוגיסטיקה. במודל זה, ה-KPI וביצועי הצוות מנוהלים על ידי לקוח הקצה.

 

יתרונות בעבודה עם החברה:

  • עם למעלה מ-15 שנות ניסיון ב-BPO ואיוש מרחוק, החברה מציעה שירות מותאם אישית.
  • מספקים תמחור תחרותי ותנאים גמישים.
  • החברה משווקת את עצמה ללקוחות כ"צוות שלך בפיליפינים", תוך שהיא לוקחת אחריות על גיוס כישרונות, פיקוח ניהולי, תמיכה תפעולית שוטפת ומתמשכת הקשורים לעבודה עם צוות מרוחק בפיליפינים, מה שמאפשר ללקוחות להתמקד בעסקי הליבה שלהם.

 

ניסיון בשווקים בינלאומיים: לחברה לקוחות בינלאומיים בארה"ב, אוסטרליה, ניו זילנד, סינגפור, הונג קונג, אנגליה, אירלנד, ועוד.


החברה מעוניינת ב:

יבואנים ומפיצים - המפיצים הטיפוסיים יהיו חברות שירותים, אשר עוסקות במיקור חוץ, שירותי משאבי אנוש או חברות ITeS.

נציגים וסוכנים - חברות ייעוץ המתקשרות עם עסקים קטנים ובינוניים וארגונים. כל חברה עם ניסיון טוב במכירות B2B תתאים.

טכנולוגיות ישראליות – ספציפית במקרה שחברה עובדת על פתרון AI לתעשיית BPO/מיקור חוץ.

שיתוף פעולה/מיזמים משותפים.

 

לקבלת מידע נוסף יש למלא את הטופס שלהלן.

 

 

 

 

*
*
*
*
*
*
*
Change the CAPTCHA code
למידע נוסף בתחום זה