יוון – יצרנית ויצואנית של שמן זית ודבש, מעוניינת ביצירת קשר עסקי עם יבואן בעל מוניטין בשוק הישראלי (142195)

החברה גאה בייצור שמני זית ודבש באיכות פרמיום שמקורם באי כרתים. המוצרים מגלמים את תמצית המסורת של כרתים, משלבים את חומרי הגלם המקומיים הטובים ביותר, ושיטות הייצור הן מוקפדות ששוכללו במשך דורות.

שמני הזית של כרתים ידועים בטעם יוצא הדופן שלהם, במרקם העשיר וביתרונות התזונתיים שלהם. מטעי הזיתים מטופלים בקפידה, ומאפשרים לזיתים להתחמם בשמש הים תיכונית השופעת, המעניקה להם טעם וארומה ייחודיים.

מגוון שמני הזית נותן מענה לצרכים קולינריים מגוונים, כולל זנים כתית מעולה, אורגניים ומועשרים, מה שמבטיח שכל לקוח יוכל למצוא את ההתאמה המושלמת להעדפותיו.

בנוסף לשמני הזית, החברה מציעה גם דבש, מוצר טבעי מעודן. הדבורים בכוורות של החברה משוטטות בחופשיות בין מטעים שופעים, אוספות צוף מעשבי תיבול ריחניים, פרחי בר ועצי הדר, והתוצאה היא דבש המתהדר בטעם ואיכות ללא תחרות. הדבש ידוע בטוהר שלו, בטעמיו הייחודיים וביתרונות הבריאותיים הרבים שלו, מה שהופך אותו לבחירה אידיאלית עבור צרכנים מודעים לבריאות.

בחברה מאמינים כי השוק הישראלי טומן בחובו פוטנציאל גדול למוצרים אלו, בהתחשב בצרכנים אניני הטעם המעריכים איכות ומאמצים יותר ויותר את המטבח הים התיכוני ואת היתרונות הבריאותיים הנלווים אליו.

 

כדי לאפשר שותפות מוצלחת, החברה מציעה את היתרונות הבאים:

  • איכות ללא פשרות: המוצרים עוברים תהליכי בקרת איכות קפדניים בכל שלב, המבטיחים שהם עומדים בעקביות בסטנדרטים הגבוהים ביותר.
  • מעקב: מספקים מעקב מלא עבור המוצרים, ומבטיחים לצרכנים את האותנטיות שלהם, מקורם והקפדה על נהלים בני קיימא.
  • תמחור תחרותי: החברה שואפת להציע את המוצרים במחירים תחרותיים, תוך מתן0 ערך יוצא דופן הן לקמעונאים והן לצרכני הקצה.
  • תמיכה שיווקית: אנו מחויבים לתמוך בשותפים שלנו עם חומרים שיווקיים, מידע על מוצרים ופעילויות קידום מכירות כדי למקסם את הנראות והמכירות של המותג.
  • גמישות: בחברה פתוחים לדון בפתרונות מותאמים אישית כדי לעמוד בדרישות שוק ספציפיות, כולל אריזה, תיוג ומבחר מוצרים.

 

בחברה ישמחו לספק מידע מפורט יותר, דוגמאות של המוצרים, ולדון באפשרויות שיתוף פעולה אפשריות.

 

לקבלת מידע נוסף יש למלא את הטופס שלהלן.

 

 

 

 

*
*
*
*
*
*
*
Change the CAPTCHA code
למידע נוסף בתחום זה