קוריאה – יצרנית של מכשור רפואי לשיקום מסייע וקידום אורח חיים בריא, מחפשת מפיץ בישראל (142197)

החברה, שהוקמה בשנת 1993, היא חברת בריאות דיגיטלית, המבוססת על טכנולוגיה למכשור רפואי ומכשירים טכנולוגיים לשיקום מסייע. היא מפתחת ומייצרת את מוצריה, לרבות מכשירים ותוכנות, ומספקת מגוון פתרונות לשיפור וקידום אורח חיים בריא יותר.

מד לחץ הדם האוטומטי לחלוטין שלה, שהוצג לראשונה בשנת 1995, הפך למודל סטנדרטי לניטור לחץ דם עבור בתי חולים ומרפאות. מנתח הרכב הגוף, שהוצג בשנת 1999, זכה להכרה בזכות הדיוק שלו והוא ואמונם של מומחי רפואה וכושר ברחבי העולם.

עובדים עם מפיצים מובילים ביותר מ-30 מדינות ברחבי העולם, ומשתתפים מדי שנה בתערוכת FIBO בגרמניה.

מכיוון שהיא עובדת ישירות עם מפיצים, היא תומכת בהם באופן מלא עם שירותי CS/AS. יתר על כן, היא מעודדת את צוותי המכירות ליצור אינטראקציה עם המפיצים שלה באופן קבוע כדי לתמוך בצרכיהם, לקבל משוב על המוצרים, ולעקוב אחר הפעילויות המשותפות.

מוצרי החברה אושרו על ידי: FDA, CFDA, KFDA, CE, GMP, TUV, MDSAP ו-ISO 13485.

מפתחת כיום מוצרי ACCUNIQ לשימוש ביתי.

מחפשים מפיצים או חברה בישראל העוסקים בתחום המכשור הרפואי/ מכשירי כושר/ או שניהם. על המפיץ  להיות בעל השפעה חזקה בשוק הישראלי ויכולת לנהל גישה שיווקית אקטיבית, כדי לתרום למודעות הצרכנים למוצרים אלו.

 

רשימת המוצרים:

ACCUNIQ BC300 – מנתח הרכב הגוף (כימות המרכיבים השונים של גוף האדם) שניתן להזיז ולהתקין בקלות באמצעות משקל מוצר קל של 10 ק"ג.

ACCUNIQ BC310 - מנתח הרכב גוף עם עמוד נשלף לניידות והתקנה קלה. ריבוי אנליזה עם שלושה תדרים (5, 50, 250 קילו-הרץ).

ACCUNIQ BC380 - מנתח הרכב גוף חכם שיכול לנתח את הרכב הגוף באמצעות מדידת נתוני גוף מדויקת. ניתן להשתמש בו בתחומים שונים, כגון מוסדות רפואיים ומרכזי כושר, מכיוון שהוא יכול להעריך את מאזן המים של יעד המדידה על ידי בדיקת יחס המים החוץ-תאי.

ACCUNIQ BC720 – מנתח הרכב גוף מתקדם, שלא רק מודד שומן גוף ושרירים, אלא גם מנבא את ההשמנה הבטנית של היעד המודד. זה מניע את הצורך בטיפול רפואי של יעד המדידה, באמצעות ניתוח מדויק של מי הגוף.

ACCUNIQ BP210 - מאפשר מדידה על ידי עטיפת הזרוע בשרוול מסוג חגורה. בעת שימוש במדפסת תרמית (אופציונלי), ניתן להדפיס ולאחסן את תוצאות המדידה במקביל למדידה.

ACCUNIQ BP250 – מבצע מדידה על ידי עטיפת הזרוע בשרוול מסוג חגורה. עם מסך LCD צבעוני ברוחב 7 אינץ', תוכלו לבדוק על המסך את אמצעי הזהירות ואת תהליך המדידה, ובסיום המדידה תוכלו לסרוק את קוד ה-QR כדי לצבור ולנהל את התוצאות במכשיר הנייד שלכם.

ACCUNIQ BP850 - מד לחץ דם שיכול למדוד לחץ דם בשתי הזרועות. עם מסך LCD צבעוני ברוחב 7 אינץ', תוכלו לבדוק את אמצעי הזהירות ואת תהליך המדידה על המסך, וכאשר המדידה הושלמה, תוכלו לסרוק את קוד ה-QR כדי לשמור את התוצאות בטלפון הנייד.

ACCUNIQ BP500 - בעל נראות מצוינת של תוצאות המדידה המצויד בצג LCD ברור וגדול. ניתן לבצע מדידות מדויקות עם חיישן המכוון את היציבה הנכונה ומזהה תנועה.

 

יתרונות מרכזיים:

  • ACCUNIQ הוא מותג בריאות דיגיטלי שחוקר ומפתח מכשירים רפואיים דיאגנוסטיים, עם טכנולוגיות ומומחיות שנצברו במשך 30 שנה, כדי להבטיח "חיים בריאים באמצעות אבחון וניתוח מדויקים". עם נתח שוק מקומי מס' 1, סדרת ACCUNIQ BP של מדי לחץ דם אוטומטיים לחלוטין, מבטיחה דיוק ויציבות מדידה גבוה ויציבות עם הטכנולוגיה הוותיקה של ACCUNIQ.
  • מד לחץ הדם הדו-זרועי הראשון בעולם ה-BP850, שאושר על ידי ה-FDA , משמש באופן פעיל לגילוי מוקדם של מחלות לב וכלי דם, כגון שבץ והתקף לב, על ידי מדידת לחץ דם בשתי הזרועות.
  • מנתח הרכב הגוף, סדרת ACCUNIQ BC, הוא מכשיר אבחון המשתמש בטכנולוגיית עכבה חשמלית, כדי לקבוע באופן מקיף את המצב התזונתי והאיזון של הגוף עם תוצאות אמינות ומדויקות. טכנולוגיית התוכנה ללא תחרות של קבוצתSELVAS מספקת שירותי APP וענן ידידותיים למשתמש מבוססי IoT, ומספקת יכולות מדרגיות, כגון ניהול חברות בשרשרת הכושר וקישור למערכות רפואיות.
  • החברה מציעה חדשנות פורצת דרך עם טכנולוגיה ומוצרים מתקדמים המשלבים טכנולוגיות עיבוד נתונים של תוכנה ובינה מלאכותית (AI) ביכולות פיתוח חומרה קיימות.

 

שווקי יצוא: החברה מייצאת כיום ליותר מ-30 מדינות ברחבי העולם, ביניהן: ארה"ב, אנגליה, גרמניה, צרפת, איטליה, רוסיה, אוסטרליה, טאיוואן, תאילנד, סינגפור, ברזיל, מצרים, ערב הסעודית, ירדן, קטאר ועוד. בחלק ניכר מהמדינות פועלים מפיצים בתנאים בלעדיים.

 

מידע על החברה: החברה הוקמה בשנת 1993 ומעסיקה 170 עובדים.

 

לקבלת מידע נוסף יש למלא את הטופס שלהלן.

 

 

 

 

*
*
*
*
*
*
*
Change the CAPTCHA code
למידע נוסף בתחום זה