סין – יצרנית של רכבי תברואה סביבתית וציוד להגנת הסביבה, מחפשת יבואנים (147971)

יצרנית מקצועית גדולה מהעיר שיאן שבמחוז הוביי, מציעה לייצא לישראל רכב תברואה סביבתי מודרני וציוד להגנת הסביבה.

 

החברה הוקמה בינואר 2008 והיא משתרעת על שטח של 561 mu.נכון לעכשיו, יש לה הון רשום של 386 מיליון יואן ורכוש בשווי 337 מיליון יואן. היא בנתה והפעילה למעלה מ-500 סטים של ציוד מודרני להגנת הסביבה וכלי רכב לתברואה, עם כושר ייצור שנתי של 10,000 רכבי תברואה סביבתיים ו-3,000 סטים של ציוד להגנת הסביבה.

 

מוצרים עיקריים: סטים שלמים של ציוד לטיפול בפסולת מוצקה וחמש סדרות של רכבי תברואה סביבתיים לטאטוא, שטיפה, דחיסה ויניקה, כולל ניקוי כבישים, איסוף והובלת אשפה, וכלי רכב חשמליים.

לחברה 119 זכויות קניין רוחני, כולל 12 פטנטים על המצאות, והיא פיתחה וייצרה למעלה מ-220 דגמי רכב חסכוניים באנרגיה וידידותיים לסביבה, המכסים שלוש קטגוריות עיקריות: חשמלי טהור, דלק וגז טבעי. כיום זהו אחד המפעלים עם המגוון השלם ביותר של כלי רכב מיוחדים לתברואה סביבתית בסין.

 

מאז הקמתה, החברה מונחית על ידי חדשנות טכנולוגית, שיפור מתמיד של איכות המוצר ורמת שירות גבוהה לאחר המכירה. החברה משרתת באופן נרחב את שילוב התברואה הסביבתית העירונית-כפרית של סין ופרויקטים לטיפול בשפכים ופסולת, ומספקת שירותים "נקודתיים", החל מייעוץ לפרויקטים, מחקר מודלים, תכנון תהליכים, אספקת מוצרים, בנייה הנדסית ותפעול.

החברה פיתחה  באופן פעיל ציוד תברואה, אינטגרציה ועסק לטיפול בפסולת מוצקה באירופה, אסיה, אפריקה ובמדינות אחרות, תוך שימוש מלא ביתרונות הטכנולוגיה, האיכות והניסיון שנצבר במהלך השנים, על מנת לקדם את היישום של שילוב תברואה, טיפול פרויקטים לטיפול פסולת מוצקה ואנרגיה ירוקה.

 

החברה מעוניינת בהזדמנויות לשיתוף פעולה מסחרי עם יבואנים/מפיצים בישראל, על מנת לספק פתרונות לשיפור הסביבה המקומית ולתרום לפיתוח.

 

לקבלת מידע נוסף יש למלא את הטופס שלהלן.

 

 

 

 

*
*
*
*
*
*
*
Change the CAPTCHA code
למידע נוסף בתחום זה