פולין – יצרנית של גני שעשועים ופארקי מדע, מחפשת מפיץ בלעדי בישראל (145482)

החברה היא יצרנית של מתקני משחקים מדעיים, מוזיקליים וחושיים. החברה הוקמה בשנת 2012 כחלק מתוכנית "כלכלה חדשנית" של האיחוד האירופי.

בימים אלו החברה נכנסת לשווקים בחו"ל – נמצאים בתהליך חתימה על חוזים עם מפיצים במדינות שונות, ומחפשת מפיץ בלעדי גם בישראל.

מההתחלה, המטרה הייתה ליצור אלטרנטיבה לגני שעשועים מסורתיים. בחברה מודעים לכך שנדנדות, מגלשות או ארגזי חול, חשובים ביותר להתפתחותם של ילדים, אך יחד עם זאת, הם סבורים שתמיד כדאי לחשוב מחוץ לקופסה וליצור פתרונות חדשניים.

בחברה מודעים לכך שנדנדות, מגלשות או ארגזי חול חשובים ביותר בהתפתחות ילדים, אך יחד עם זאת הם סבורים שתמיד כדאי לחשוב מחוץ לקופסה וליצור פתרונות חדשניים.

מגרשי המשחקים ופארקי המדע שלנו פתוחים לקהל הרחב וזמינים בכל ימות השנה. הם מתפקדים לא רק כמקום של משחק משמעותי, אלא גם כאטרקציה תיירותית משפחתית.

בחברה מקפידים שהמשחק בגני השעשועים ובפארקי המדע שלה יהיה רב-ממדי על ידי:

  • עידוד התנסות במדע
  • מכשירי חישה שמפעילים את כל החושים
  • מכשירי מוזיקה המעצבים רגישות
  • פיתוח מיומנויות מוטוריות
  • כולל אנשים עם מוגבלויות
  • עידוד של כל המשפחה לשחק ביחד

 

מגרשי המשחקים ופארקי המדע פתוחים לקהל הרחב וזמינים בכל ימות השנה. הם מתפקדים לא רק כמקום של משחק משמעותי, אלא גם כאטרקציה תיירותית משפחתית.

בחברה מקבלים השראה מהמתודולוגיה של מריה מונטסורי, אנדרה שטרן וקן רובינסון. דבר אחד משותף למחנכים אלה: האמונה שהילד הוא אזרח מלא ולומד בצורה הטובה ביותר באמצעות ניסיון.

חלק גדול מהפרויקטים נוצרים עבור בתי ספר וגני ילדים ברחבי הארץ. המכשירים הם תמיכה דידקטית נהדרת למורים – הם יכולים להציג ידע בצורה מעניינת ומרתקת באמצעות ניסויים. פארקי המדע משתלבים באופן מושלם בנוף של פארקים עירוניים (בצורה של שבילים חינוכיים) או שטחים ירוקים לא מפותחים שהעיר רוצה לשקם עבור תושביה.

 

שותפים פוטנציאליים: מפיצים בלעדיים של גני שעשועים, אדריכלים, בתי מלון, עיריות.


לקבלת מידע נוסף יש למלא את הטופס שלהלן.

 

 

 

 

*
*
*
*
*
*
*
Change the CAPTCHA code
למידע נוסף בתחום זה