פולין – יצרנית פתרונות הצללה חדשניים לחלונות, מחפשת יבואנים/מפיצים (144009)

חברה מובילה, בעלות 20 שנות ניסיון בתחום ייצור פתרונות הצללה (תריסי גלילה, תריסים אנכיים, קפלים, כיסויי חלונות אחרים), מעוניינת לייצא לישראל.

בבעלותה 2 מפעלים בשטח המפעל 11,000 מ"ר, והיא עושה שימוש רק אנרגיה אקולוגית ממקורות מתחדשים.

מייצרים מוצרי DYI ומוצרים מותאמים אישית, תוך שימוש ברכיבים ממקורות אמינים ואבטחת תקני בטיחות. עושים שימוש בכל הטכנולוגיות הזמינות של מוצרי הגנה מהשמש (מסורתיים, אלחוטיים, תנועה) ורכיבים ממוחזרים.

ההיצע כולל מבחר רחב של עיטורים וחיפויי חלונות פנים מודרניים עם מגוון רחב של דוגמאות, צבעים, חומרים וטקסטורות. המגוון כולל בין היתר: וילונות תלויים חופשיים, וילונות גלילה בקסטה, וילונות אנכיים וקפלי חלונות, המבטיחים איכות ואסתטיקה גבוהים ביותר.

קיימת אפשרות להדפס אקולוגי על בדים רבים (שקוף, האפלה, רשת) ומוצרים (גוונים וטקסטיל דקורטיבי אחר).

בעלים של טכנולוגיות מוגנת בפטנט למערכות הנשלפות מעצמן smartroll™ ו-Clever Spring®. השימוש במנגנון קפיצים בווילונות גלילה מגביר את הנוחות והבטיחות בשימוש.

איכות גבוהה - עומדים בתקן ISO 9001 ותקני בטיחות אירופאים, שולטים באיכות של כל מוצר, עושים שימוש בחומרי גלם מספקים ידועים מאירופה.

טכנולוגיות עם פטנט - הצגנו את מערכות הפיתול העצמי smartroll™ ו-Clever Spring®, והשימוש במנגנון קפיצים בווילונות גלילה מגביר את הנוחות והבטיחות בשימוש

שאיפות – אנו מרחיבים את טווח ההגעה שלנו באמצעות סניפים זרים, לרבות: בארה"ב

שותפים פוטנציאליים כוללים: חנויות לעיצוב הבית, רשתות שיווק, קבלני בניין, מעצבי פנים, יזמי פרויקטים.

החברה הוקמה בשנת 2002 ומעסיקה 160 עובדים.

 

לקבלת מידע נוסף יש למלא את הטופס שלהלן.

 

 

 

 

*
*
*
*
*
Change the CAPTCHA code
למידע נוסף בתחום זה