סרביה – יצרנית ופלים, קפה נמס, תבלינים, מרקים ועוד, מחפשת יבואנים בישראל (143637)

החברה מעוניינת להציע בעיקר ופלים לשוק הישראלי, באיכות גבוהה ומחירים נוחים.

החברה הוקמה בתחילת שנות השבעים של המאה הקודמת, על יסודות של מפעל פפריקה ומסורת של עשרות שנים בייצור פפריקה טחונה. בשיתוף שותפים גרמנים, נבנה המפעל החדיש ביותר לייצור מוצרי מזון עם מערכות איכות משולבות בייצור. כיום, החברה מעסיקה למעלה מ-250 עובדים ומייצרת כ-15,000 טון של מוצר מוגמרים מדי שנה.

במפעל שלושה קווי ייצור: קפה מסורתי ונמס, וופלים וממתקים, מוצרים ארוזים (מרקים ורטבים, תוספי מזון, תבלינים, פפריקה, פודינג וקצפת, מוצרי דגנים ודגני בוקר, אריזות קטנות).

מייצרים מגוון רחב של מוצרים, באמצעות מותגים שפותחו: Moravka Pro, Garden spices, SooSoo, Iz Vodenice, Mister Fit, Storia Finita, Cafe Kafica, Nera coffee, Waffer.

בנוסף למותגים אלו, מייצרים גם עבור מותגים פרטיים. למעלה מ-50% מהייצור הינו עבור מותגים פרטיים של רשתות קמעונאיות ידועות מקומיות ובינלאומיות, כגון: Delhaize, DIS, ,Metro, Univerexport, NTL, DTL וכו'. על ידי בחירת חומרי גלם באיכות הגבוהה ביותר מיצרנים מקומיים וזרים ידועים, החברה בנתה מערכת של אמון ובקרה המבטיחה לצרכנים מזון בטוח ואיכותי.

מהיום הראשון, צוות השיווק הצעיר והשאפתני של החברה יוצר עיצובי אריזה עכשוויים באריזה רב שכבתית איכותית ביותר, המבטיחה כי התכולה לא תבוא במגע עם הסביבה החיצונית עד לרגע השימוש ממש, ועל מנת לשמור על הארומה והניחוחות הטובים ביותר עד להגעתם לשולחנו של הצרכן. זה מבטיח את האיכות הגבוהה ביותר עבור הצרכנים.

 

לקבלת מידע נוסף יש למלא את הטופס שלהלן.

 

 

 

 

*
*
*
*
*
Change the CAPTCHA code
למידע נוסף בתחום זה