קנדה - פתרון למניעת/השמדת דליפת גזי קירור לאטמוספירה לענפי הקירור, המזגנים והצ'ילרים בישראל (143509)

החברה פיתחה פתרון למניעת דליפת גזי קירור מזיקים לאטמוספירה, אשר תורמים להרס שכבת האוזון ומעצימים את משבר האקלים.

הפתרון שפיתחו מסייע לאיתור והשמדת גזי חממה חזקים ומדללי אוזון לפני שהם משתחררים לאטמוספירה, על מנת להילחם בהתחממות הגלובלית המואצת.

שירות זה עשוי להיות רלוונטי גם עבור ארגונים העוסקים ב-Carbon Credit, חברות אספקת גז ולקוחות. החברה פועלת ברחבי העולם בשאיפה לאסוף ולסייע בהשמדת גזי קירור מדללי-אוזון, שהינם גזי חממה חזקים ומזיקים, ולסייע בטרנספורמציה הירוקה בהתאם לרגולציה המתפתחת בתחום.

ליכולת של החברה לאיסוף גזי קירור, במיוחד מסוג CFC הישן יותר, אין מגבלה ספציפית. היתרון לגודל מאפשר את הפרויקטים - בהתאם למשימתה, להיפטר מגזים מזיקים רבים ככל האפשר. ככל שהחברה מוצאת יותר, כך היא תעמוד טוב יותר ביעדים הסביבתיים שלה, והלוגיסטיקה והתפעול שלה יהפכו לחסכוניים יותר.

ישנם יתרונות רבים לשיתוף פעולה עם החברה. החברה מטפלת בפינוי והשמדת נוזל קירור והלונים ללא עלות לבעלים. בחברה עובדים בדחיפות וביושרה והיא יצירתית בפתרונות שלה. בחברה מנהלים חומרי קירור והלונים ממקורות מגוונים, החל מגזים שעדיין נמצאים בציוד ועד למאגרים גדולים. העדיפות שלה היא לטפח תרחישי win-win ולהפוך את התהליך לקל ככל האפשר עבור השותפים.

החברה פועלת על פני ארבע יבשות, היא השלימה ועובדת באופן פעיל על עשרות פרויקטים, ומונעת יותר מ-6.2 מיליון טון של CO2 להיכנס לאטמוספירה שלנו. פתרון החברה מסייע להילחם בשינויי האקלים המשפיע משמעותית על הסביבה שלנו.

מכיוון שנושא גזי הקירור הוא נושא מרכזי בו עוסק סקטור מיזוג האוויר והצ'ילרים במהלך בשנים האחרונות בישראל, החברה מחפשת שיתופי פעולה עם חברות ישראליות העוסקות בתחום מכיוונים שונים.

 

לקבלת מידע נוסף יש למלא את הטופס שלהלן.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*
*
*
*
*
*
*
Change the CAPTCHA code
למידע נוסף בתחום זה