ליטא – יצוא מכשירי מדידה לישראל (140207)

יצרנית מכשירי מדידה כגון: סורק לייזר טריאנגולציה, מגלי טווח ומיקרומטר, מעוניינת בשיתופי פעולה בפרויקטים עם יבואנים ונציגים בישראל.

קו המוצרים כולל:


סורק לייזר טריאנגולציה
- כלי רב עוצמה ללכידת מודלים תלת-ממדיים בעלי דיוק גבוה של אובייקטים וסביבות. עם טכנולוגיית הלייזר המתקדמת שלו, הסורק מסוגל ללכוד מיליוני נקודות נתונים בשנייה, וכתוצאה מכך מודלים תלת-ממדיים מדויקים ומפורטים ביותר.
הסורק הוא רב-תכליתי וניתן להשתמש בו במגוון רחב של יישומים, כמו מטרולוגיה תעשייתית ובקרת איכות, עיצוב מוצר ויצירת אב טיפוס, שימור אדריכלות ומורשת וכן בתחומי הרובוטיקה, המציאות המדומה ומציאות רבודה.


מד טווח לייזר טריאנגולציה
- הכלי המושלם למדידת מרחק מדויקת במגוון יישומים. באמצעות לייזר בעל דיוק גבוה, מד טווח זה משתמש בשיטת הטריאנגולציה כדי לחשב מרחקים בדיוק ובמהירות מדהימים.
מדד טווח הלייזר אידיאלי עבור מגוון יישומים, כולל אוטומציה תעשייתית, בנייה, ארכיטקטורה, מדידות קרקע, מיפוי טופוגרפי ועוד.


מיקרומטר לייזר צל
- מד טווח הלייזר המשולש הוא הכלי המושלם עבור מגוון יישומים שבהם מדידת מרחק מדויקת חיונית. מכשיר זה משתמש בקרן לייזר כדי להקרין צל של אובייקט על מקלט, ומאפשר מדידה מדויקת וללא מגע של מרחקים וממדים.
משמש במגוון רחב של יישומים, לרבות בתעשיית הרכב למדידת עובי דיסקי בלמים וקוטר צילינדרים של מנוע, בתעשייה האווירית למדידת גובה רכיבי מטוסים, בתעשייה הרפואית למדידת עובי של רקמות אנושיות, ובתעשיית הייצור למדידת עובי זכוכית, פלסטיק ויריעות מתכת.

החברה הוקמה בשנת 2021 ומעסיקה 137 עובדים.

 

לקבלת מידע נוסף יש למלא את הטופס שלהלן.

 

 

 

 

 

 

 

 

*
*
*
*
*
Change the CAPTCHA code
למידע נוסף בתחום זה