יוון – יצוא שמן זית כתית מעולה, זיתים ודבש (126464)

יצרנית שמני זית, דבש ושלושה זנים של זיתים, באיכות פרימיום, מחפשת יבואנים בישראל.

כל המוצרים מגיעים באריזות פרימיום ללא תווית פלסטיק, אך עם דפוס משי המעניק יוקרה למוצרים.

מגוון המוצרים כולל:

שמן זית

שמן זית כתית מעולה: שמן זית באיכות גבוהה המופק מזיתים מזן "קורוניקי". בעל חומציות נמוכה ועשיר בפוליפנולים, ובכך מהווה נוגד חמצון רב עוצמה. מגיע בבקבוקי זכוכית של 500 מ"ל.

שמן זית ירוק טרי: שמן זית זה מגיע מזיתים מזן "קורוניקי" כשהם ירוקים וגולמיים. בעל חומציות נמוכה, רמה גבוהה של פוליפנולים ועשיר בנוגדי חמצון. מגיע בבקבוקי זכוכית של 250 מ"ל.

שמן זית אורגני: שמן זית זה מגיע מזיתים מזן "קורוניקי" ממטעים אורגניים פרטיים בפלופונסוס. הוא בעל חומציות נמוכה וארומה פירותית עזה. מגיע בבקבוקי זכוכית של 250 מ"ל.

תערובת מיוחדת (ממבחר זיתים) שמן זית: שמן זית זה מגיע מזני זיתים של "קורוניקי ומנאקי". שמן זית מובחר בעל חומציות נמוכה, עשיר בפוליפנולים וארומה פירותית עזה. מגיע בבקבוקי זכוכית של 250 מ"ל.

ישנם גם שישה שמני זית כתית מעולה עם תמציות של שום, בזיליקום, רוזמרין, אורגנו, לימון וצ'ילי.

דבש

דבש עץ אלון: אחד מזני הדבש הטובים ביותר מעצי האלון בהר קיסאבוס. דבש עם צבע ייחודי, ערך תזונתי ותכונות מועילות. מגיע בצנצנות זכוכית של 280 גרם.

דבש אורן: הזן מגיע מהאזורים של Euboea ו-Thassos. הוא מיוצר על ידי דבורים שבוחרות טל דבש. הוא עשיר בנוגדי חמצון וצבעו חום. יש לו טעם עץ ייחודי הדומה לזה של קרמל. מגיע בצנצנות זכוכית של 280 גרם.

דבש פריחת התפוז: זן זה מציע את כל הטעמים והניחוחות של מטעי התפוזים של פלופונסוס. צבע צהוב בהיר מבריק וניחוח עז, עדין, פרחוני וטעם מתוק שנמשך. מגיע בצנצנות זכוכית של 280 גרם.

דבש פרחים: זן זה מיוצר באזור תסליה. הוא עוטף את כל הניחוחות והטעמים של הפרחים באזור זה. הצבע בהיר ומבריק. ארומה: ניחוח פרחוני עז וטעם מתוק שנמשך. מגיע בצנצנות זכוכית של 280 גרם.

זיתים

שלושה זנים שונים של זיתים (קלמון, אמפיסיס, חלקידיקי ירוק) שניתן לארוז בשלמותם, מגולענים או ממולאים. כולם מגיעים בצנצנות זכוכית של 310 גרם או יותר (עד 1 ק"ג).

 

לקבלת מידע נוסף יש למלא את הטופס שלהלן.

 

 

 

 

 

 

 

 

*
*
*
*
*
Change the CAPTCHA code
למידע נוסף בתחום זה