טורקיה – יצרן כל סוגי הבדים מחפש יבואנים בישראל (133965)

החברה הוקמה בשנת 1996 באיזמיר. מאז 1996 המשיכה את פעילותה על ידי הגדלת כושר הייצור ועל ידי מודרניזציה של הטכנולוגיה בסריגה, צביעה, הדפסה, צביעת חוטים וגימור במפעל.

נכון לעכשיו, החברה היא אחד היצרנים והיצואנים המובילים של בדים סרוגים בטורקיה ובאפשרותה לספק ללקוחות את כל סוגי הבדים הסרוגים הבסיסיים והמהודרים, אשר מיוצרים במפעל שלה באמצעות למעלה מ- 300 מכונות סריגה.

הקולקציה כוללת: בדי ג'רסי, ריב, אינטרלוק, ויסקוזה, כותנה, פליז, קטיפה, בד מגבת, לייקרה, ג'אקרד, בדי צוללנים, פיקה, flatback, פוליאסטר, בד מרופד, בד ביטנה, striper, ועוד.

משרתים בעיקר חברות טקסטיל המייצאות מוצרי הלבשה למותגים המובילים בעולם כמו H&M, Zara, M&S, Next, Target, Nike, Benetton באירופה ובארה"ב, וגם לסיטונאי ויבואני בדים חשובים באירופה.

בשנת 2007 הקימו באלכסנדריה-מצרים, מפעל משולב במלואו החל ממפעל הסריגה ועד לייצור הבגד הסופי.

כספק בגדים, יכולים לייצר פריטי ג'רזי לבגדי נשים, בגדי גברים ובגדי ילדים כגון שמלות, חותלות, חולצות טריקו, סווטשירטים, חליפות לתינוקות ועוד.

מחלקת בקרת האיכות מבצעת את בדיקות סטנדרטיות בהתאם לבקשות הלקוח על מנת להגיע לשביעות רצון הלקוח.

החברה מייצרת את המוצרים מבלי להתפשר על זמני אספקה מהירים, איכות גבוהה, מחירים נוחים, ושירות טוב, בעזרת מערכות מעקב ואוטומציה של מוצרים, המיושמות בכל שלבי תהליכי הייצור ובהתאם לתקנים בינלאומיים.

על ידי שימוש ביתרונות של הפיכתה לחברת טקסטיל והלבשה אנכית אנו יכולים להציע מחירים טובים מאוד, זמני אספקה ​​קצרים מדי, איכות גבוהה ושירות טוב.

 

לקבלת מידע נוסף יש למלא את הטופס שלהלן.

 

 

 

 

 

 

 

 

*
*
*
*
*
Change the CAPTCHA code
למידע נוסף בתחום זה