צ'כיה – יצרנית מסנני אוויר ננו, מדבקות ננו, מסכות ננו, מחפש שותף עסקי בישראל (133971)

החברה, אשר פועלת באקו-סיסטם של מחקר ופיתוח ננו-סיבים, מחפשת שותף אסטרטגי בישראל, שיהיה מוכן להרחיב את הפורטפוליו שלה ולהציע ללקוחותיו מוצרי ננו פרמיום חדשניים, שפותחו בשיתוף עם מדענים ומומחים צ'כים מתעשיית הננוטכנולוגיה.

לחברה 30 שנות ניסיון בחקלאות ימית ובעיבוד פירות ים, והיא מספקת ללקוחותיה מגוון של מוצרי פירות ים באיכות גבוהה.

המפעל ממוקם בחוף המזרחי, בו נמצאים שטחי הדייג הפוריים ביותר של סרי לנקה, ולכן הדגים ופירות הים הם באיכות גבוהה. המפעל המודרני מסוגל לעבד טונה טרייה וקפואה, דגי שונית, ברמונדי, שרימפס, סרטנים וכו'.

החברה מציעה את המוצרים הבאים:

מסנן אוויר - מסנן ננו-פייבר אוניברסלי למיזוג אוויר, לסילוק אבק, אבקה, וירוסים וחיידקים.

מסנן HEPA - מחליף באופן מלא מערכות סינון מרובות רמות ומציע הפסדי לחץ נמוכים משמעותית בהשוואה למסנני H13 HEPA הנפוצים.

NanoCleaner - פתרון מהפכני של ננו-טכנולוגים צ'כים לסינון אוויר בחלונות ובדלתות. זה מונע כניסת ערפיח, אבק, אלרגנים, וירוסים, חיידקים, עשן וחלקיקים לא רצויים אחרים עם יעילות יוצאת דופן. בשל שכבת מסננים אנטי-מיקרוביאלית, הוא עוצר לא רק את כניסתם של וירוסים וחיידקים, אלא גם את הרבייה שלהם.

מדבקות ננופייבר -  מוצר מהפכני עם אישור פטנט המיועד לטיפול בבית בפצעים.

המטרה הסופית של החברה היא להציע פלסטרים של ננו-סיבים מרפאים, לא רק למשתמשי קצה באמצעות בתי מרקחת, אלא גם למטופלים בבתי חולים, שניתן לטפל בהם באמצעות טכנולוגיה זו המוגנת בפטנט עבור כוויות ופציעות אחרות הדורשות טיפול מיוחד.

מסכות ננו חדשניות וננו-מכונות הנשמה, שמסננות לפחות 99% מחלקיקי הנגיף ומספקות יכולת נשימה ללא תחרות, מה שהופך אותן למתאימות ללבישה לאורך כל היום ומונע הצטברות של לחות בלתי רצויה. מכונות הנשמה של Nano2Health שוות ערך לאלו של מכונות הנשמה FFP3.

מסכות ננו-ממברנה ומכונות הנשמה הן ההגנה המושלמת לא רק מפני וירוסים מסוכנים, אלא גם מפני אלרגנים, חיידקים, אבק, קרינה וחלקיקים עוינים אחרים המצויים בסביבות מסוכנות.

החברה מציעה גם שיתוף פעולה פרטני בהתאמה אישית.

שותפים עסקיים פוטנציאליים: יבואנים ומפיצים של מסנני אוויר, יצרני מזגנים, סינון אוטומטי, יבואנים ומפיצים של מוצרים פרמצבטיים ועוד.

 

לקבלת מידע נוסף יש למלא את הטופס שלהלן.

 

 

 

 

 

 

 

 

*
*
*
*
*
Change the CAPTCHA code
למידע נוסף בתחום זה