אוקראינה – יצרנית ציוד רפואי למעבדות, מחפשת שותפים עסקיים (134222)

יצרנית ציוד רפואי סטרילי ולא סטרילי למעבדות, כגון צלוחיות פטרי, פיפטות, צנצנות, מבחנות וכדומה, מעוניינת לייצא לישראל.  

לחברה מתקני ייצור משלה, צוות הנדסי וטכני מנוסה ויכולת לספק למוסדות רפואיים ולמעבדות מוצרים במחירים נוחים. בשנת 2021 רכשה החברה ציוד ייצור מודרני מהדור החמישי לייצור מוצרים מסוג זה. היקף המוצרים המיוצרים עומד כיום על 12-14 מיליון יחידות בממוצע בחודש.

צלוחיות פטרי - כלי מעבדה אלו נמצאים בשימוש נרחב בתעשייה הכימית ובמיקרוביולוגיה לגידול מושבות של מיקרואורגניזמים, לדוגמא לאידוי נוזלים, לאחסון חלקים קטנים של תרופות שונות, ניתוח בעלי חיים קטנים וצמחים, חריטת מעגלים קטנים.

פיפטת פסטר - משמשת בניסויים רבים שבהם דיוק גבוה של מדידת נפח אינו נדרש בעת העברת נוזלים בין כלים שונים. הוא נמצא בשימוש נרחב במיקרוביולוגיה וכן בביוטכנולוגיה לייצור, זריעה או זריעה מחדש של תרביות של מיקרואורגניזמים.

מבחנות - המבחנות למחקרי מעבדה עשויות מפוליפרופילן באיכות גבוהה, והן נמצאות בשימוש נרחב לדגירה, הקפאה, אחסון והובלה של חומרים ביולוגיים, נוזלים, דם ועוד.

מוצר מדידה – משמש למינון מדויק של כמויות קטנות של נוזל, להעברה או ערבוב של דגימות נוזלים. מיוצר מפולימר באיכות גבוהה ומתאים למכשירים אוטומטיים מיצרנים שונים.

שותפים עסקיים פוטנציאליים: מעבדות, מרפאות וטרינריות, מרכזים רפואיים, מעבדות קליניות ונתיחה שלאחר המוות, תעשיות כימיה, מזון ובנייה, מיקרוביולוגיה, מרפאות רבייה.

 

לקבלת מידע נוסף יש למלא את הטופס שלהלן.

 

 

 

 

 

 

 

 

*
*
*
*
*
Change the CAPTCHA code
למידע נוסף בתחום זה