יוון/הצעת EEN – מד קרינה אישי חדשני, חכם ומוגן בפטנט, עם פלטפורמה המאפשרת מדידה מיידית עבור אנשים העובדים בסביבת קרינה (133834)

חברה שפיתחה פטנט חדשני וחכם, מד קרינה אישי המסוגל למדוד את כל סוגי הקרינה המזיקה העיקריים (קרני רנטגן, גמא, יונים כבדים, בטא וניוטרונים), עם רגישות ודיוק גבוהים ביותר, בזמן אמת, מעוניינת בקשר עסקי עם מפיצים של ציוד רפואי או בטיחותי ועם משתמשי קצה כמו בתי חולים, סוכנויות תעופה וחלל, מתקני תעשייה גרעינית ועוד.

סכנת הקרינה מהווה איום חמור על האנשים העובדים בתחום הבריאות (כ-30 מיליון בני אדם ברחבי העולם, כאשר 7 מיליון עובדי בריאות סובלים ממינוני קרינה גבוהים מדי שנה), בחלל, בתעופה, בתעשייה הגרעינית ובמגזרים דומים אחרים.

במשך למעלה מ-20 שנה נעשה שימוש נפוץ במדי קרינה פסיביים על מנת להגן על האנשים. מדי קרינה אלה הם תגים שיש לאסוף באופן קבוע ולהעבירם למעבדות מיוחדות, על מנת לרשום את המינון של כל אדם. הבעיות איתם הן מרובות. הם מודיעים על החשיפה לקרינה אך לא מונעים את החשיפה, והם יכולים לזהות ולמדוד רק סוגים מסוימים של קרינה. התהליך הוא גם יקר.

מד הקרינה החכם אותו פיתחה החברה היוונית מתגבר על המגבלות של מדי הקרינה הפסיביים ומגן ביעילות מפני קרינה. הם מכשירים אלקטרוניים קטנים, המסוגלים למדוד את כל סוגי הקרינה העיקריים כגון קרני רנטגן, גאמה, נויטרונים, בטא ויונים כבדים. הרגישות והדיוק של מדי הקרינה החכמים האלה גבוהים בהרבה ממדי הקרינה הפאסיביים. מד קרינה זה מסוגל לזהות את כל סוגי הקרינה המזיקה ולהתריע באופן מיידי על האדם כאשר קיימת חריגה של קרינה. רישום הקרינה הוא רציף והנתונים נשלחים אוטומטית לפלטפורמה הייעודית של החברה. לאחר מכן המשתמש יכול לאסוף אוטומטית נתונים סטטיסטיים של הקרינה המתקבלת ולהפיק דו"חות. הפלטפורמה יכולה גם להתחבר לרשויות הרגולטוריות הממשלתיות הרלוונטיות, הם מסוגלים לעמוד בדרישות החקיקה ולהפוך את הניהול לקל, מהיר, פחות יקר ומאובטח.

המוצר משמש כיום 3 סוכנויות תעופה וחלל ידועות, חברת תעופה וחלל גדולה, פדרציה אטומית ובתי חולים רבים ברחבי העולם. החברה גם קיבלה את חותמת המצוינות על העיצוב החדשני וההשפעה המשמעותית של מד הקרינה.

 

קבלת פרטי הקשר של החברה בכפוף להסכמת החברה בלבד.

 

לקבלת מידע נוסף יש למלא את הטופס שלהלן.

 

 

 

 

 

 

 

 

*
*
*
*
*
Change the CAPTCHA code
למידע נוסף בתחום זה