גרמניה/הצעת EEN – מפתחת של טכנולוגיות חדשניות לייצור פלדה, מעוניינת בשיתופי פעולה (130493)

החברה היא יצרנית רב-לאומית של כימיקלים מיוחדים, שבסיסה בגרמניה, אשר מפתחת ומשווקת חומרי סיכה בטמפרטורה גבוהה, כמו גם חומרי חיטוי ליצירת פלדה כבר יותר מ -40 שנה. הם משתפים פעולה עם לקוחות ברחבי העולם, במיוחד בתחומי גלגול צינורות ללא תפרים פרזול סגור.

החברה עובדת בימים אלו על מספר פרויקטים, במטרה להפחית תחמוצות ברזל לאורך כל תהליך ייצור הפלדה. בנוסף להיווצרותם של פגמים איכותיים על פני השטח, לתחמוצות ברזל יש השפעה על קיימות התהליך, שכן היווצרותם מפחיתה את התפוקה. על ידי צמצום היווצרותם, הם תומכים בהגשמת "יעדי הפיתוח בר קיימא של האו"ם, כמו גם את היעד של האיחוד האירופי של ניטרליות אקלים עד 2050, כדי להתמודד עם שינויי האקלים והשפעותיו.

החברה כבר הצליחה לצמצם את ההיקף בהצלחה בניסויי מעבדה וכעת היא מחפשת שותפים בתעשיית הפלדה, שמוכנים לבדוק מוצרים ולהמשיך לפתח אותם במשותף עם החברה. ניתן ליישם את המוצר המתאים לאחר קירור משני כדי להגן על הפלדה בזמן הקירור. לפני תנור החימום, הוא יוכל להגן על הפלדה במהלך חימום מחדש, אך יעילותו מוגבלת לעד 30 דקות עד כה. לאחר שלבי העיבוד הסופיים, הוא יאפשר מניעת חמצון נוסף תוך כדי קירור. נכון לעכשיו, הם מסוגלים להשיג הפחתה של עד 80% בתנאי מעבדה.

החברה פתוחה למשא ומתן על סוגים שונים של שיתופי פעולה. למשל, בדיקת חידושים טכניים בתנאי שטח תעשייתיים במסגרת של מיזמים משותפים, או במסגרת "תשלום עבור הסכמי שירות" וכו'', כלומר, החברה מציעה תשלום.

 

לקבלת מידע נוסף יש למלא את הטופס שלהלן.

 

 

 

 

 

 

 

 

*
*
*
*
*
Change the CAPTCHA code
למידע נוסף בתחום זה